Håvard Mandt

Håvard Mandt er tannlege i Ringerike

Siste vurderinger av Håvard Mandt

Svært god tannlege

Klinikk: Tannlegekompaniet Skrevet

Faglig meget dyktig tannlege. Tannlege og personale ellers hyggelige og imøtekommende. Mandt informerer godt om hva som skjer under behandlingen. Kan sterkt anbefales til personer med tannlegeskrekk. Raskt inntak ved evt. behov utenom faste avtaler. Rimelige
priser.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Blid, hyggelig og veldig forsiktig. Jeg har veldig tannlegeskrekk, men jeg føler meg godt ivaretatt hos Håvard.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Hyggelig service på telefonen, blir tatt godt i mot, møtt av hjelpsom og dyktig tannlege. Flink til å forklare underveis. Veldig fornøyd!

Veldig bra!

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Jeg bor i Oslo og har tannlege i Hønefoss. Litt tungvint er det, men absolutt verdt det. Håvard er rolig men rask og ekstremt dyktig. Prisene ligger langt under prisene i Oslo, så det er en hyggelig bonus. Anbefales på det sterkeste.

En dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Håvard Mandt er en rolig og behagelig person som er lett å stole på. Han lytter, sanser med en gang om noen er nervøse, forklarer veldig pedagogisk, og behandler en forsiktig. Jeg er litt redd for tannleger, men føler meg veldig trygg hos Håvard.

Jeg nøler ikke med å legge min tannhelse i hans hender, og vil anbefale han på det sterkeste.