Håvard Mandt

Tannlegene i Vesterngaten

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tannlegene i Vesterngaten Prisliste

Håvard Mandt er tannlege i Ringerike

Siste vurderinger av Håvard Mandt

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Blid, hyggelig og veldig forsiktig. Jeg har veldig tannlegeskrekk, men jeg føler meg godt ivaretatt hos Håvard.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Hyggelig service på telefonen, blir tatt godt i mot, møtt av hjelpsom og dyktig tannlege. Flink til å forklare underveis. Veldig fornøyd!

Veldig bra!

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Jeg bor i Oslo og har tannlege i Hønefoss. Litt tungvint er det, men absolutt verdt det. Håvard er rolig men rask og ekstremt dyktig. Prisene ligger langt under prisene i Oslo, så det er en hyggelig bonus. Anbefales på det sterkeste.

En dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Håvard Mandt er en rolig og behagelig person som er lett å stole på. Han lytter, sanser med en gang om noen er nervøse, forklarer veldig pedagogisk, og behandler en forsiktig. Jeg er litt redd for tannleger, men føler meg veldig trygg hos Håvard.

Jeg nøler ikke med å legge min tannhelse i hans hender, og vil anbefale han på det sterkeste.

Kurert tannlege skrekk

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Med mange år med forferdelig tannlegeskrekk.
Derfor var det overraskende hvor godt det gikk når jeg kom til Tannlegene i Vesterngaten.
Ble tatt i mot med empati og en stor dose tålmodighet av tannlege Håvard Mandt.
Å ha tannlege skrekk kan gjøre deg til " vanskelig" pasient, men Mandt fikk meg til å slappe av.
At han også utstråler dyktighet og profesjonalitet i det han gjør hjelper mye på også.
Dette tannlege kontoret vil jeg anbefale på det sterkeste. Super service i alle ledd og konkurranse dyktige priser!