Håvard Mandt

Klinikk

Tannlegene i Vesterngaten

Vesterngt 5 3513 Hønefoss

Siste vurderinger av Håvard Mandt

En dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Håvard Mandt er en rolig og behagelig person som er lett å stole på. Han lytter, sanser med en gang om noen er nervøse, forklarer veldig pedagogisk, og behandler en forsiktig. Jeg er litt redd for tannleger, men føler meg veldig trygg hos Håvard.

Jeg nøler ikke med å legge min tannhelse i hans hender, og vil anbefale han på det sterkeste.

Kurert tannlege skrekk

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Med mange år med forferdelig tannlegeskrekk.
Derfor var det overraskende hvor godt det gikk når jeg kom til Tannlegene i Vesterngaten.
Ble tatt i mot med empati og en stor dose tålmodighet av tannlege Håvard Mandt.
Å ha tannlege skrekk kan gjøre deg til " vanskelig" pasient, men Mandt fikk meg til å slappe av.
At han også utstråler dyktighet og profesjonalitet i det han gjør hjelper mye på også.
Dette tannlege kontoret vil jeg anbefale på det sterkeste. Super service i alle ledd og konkurranse dyktige priser!

Hyggelig og behagelig.

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Blir tatt godt i mot av tannlege som husker deg fra gang til gang. God tone og god stemning på kontoret. Faglig dyktig.

Elendig tannlege og elendig service!

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Styr unna dette tannlegekontoret på Hønefoss - de er høyt priset i forhold til betydelig bedre konkurrenter, tannlege Mandt virker streset og er lite vennlig i mitt møte med han! Servicen ved ankomst til kontoret er heller ikke særlig god, så her er det store forbedringsmuligheter.