1989

Gamle Ringeriksvei 39 1357 Bekkestua
Tlf: 67 53 26 63 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
John Erik Borgersen er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av John Erik Borgersen

Dyktig hyggelig og effektiv tannlege.

Klinikk: John Erik Borgersen Skrevet

Kjempe god opplevelse her! Veldig fornøyd, han er hyggelig og profesjonell og det hele var raskt overstått.

Utrolig flink tannlege!

Klinikk: John Erik Borgersen Skrevet

I dag var mitt første besøk hos tannlegen på 3 år.

-Borgersen dyktig i sitt arbeid og flink.
-Ikke hardhendt og rolig under sitt arbeid.
-prisen konkurransedyktig. Fikk til og med fjernet en del tannstein uten ekstra betaling.

ingen kritikk på Borgersen. Anbefales !!

Rask, effektiv, flink og hyggelig!

Klinikk: John Erik Borgersen Skrevet

Borgersen må være i nærheten av den ideelle tannlege. Har ikke tatt seg betalt for endel problemer som har oppstått og som han måtte fikse, selv om problemene ikke var hans skyld. F.eks slapp jeg å betale for en time jeg hadde glemt. Framstår som veldig real.

Han er også flink, og i tillegg rask. Hva mer kan man forlange?

Behagelig og rolig

Klinikk: John Erik Borgersen Skrevet

Min upplevelse av denne tannlegen er bare positiv. Han er rolig og forsiktig, rask og effektiv. Jeg trives best med tannleger som ikke skravler hele tiden, og det gjør ikke han. Han er hensynsfull og overhode ikke hardhendt. Jeg har ikke direkte tanlegeskrekk, men er redd for smerte og han sjekket hele tiden om det gikk bra med meg. Perfekt! Jeg kan anbefale han på det varmeste.

Kan virkelig anbefales

- billig

Kan virkelig anbefales...

Arrogant og lite hyggelig

Styr Unna.
Han er hardhendt og røff.
Ikke spesielt hyggelig heller.
Medmenneskelighet og ro bør en tannlege ha.

Effektiv

Klinikk: John Erik Borgersen Skrevet

Jeg har egentlig krav på tannbehandling i det offentlige fordi jeg mottar en kommunal tjeneste. Men etter ekstreme ventetider for rotfylling+behov for krone pga fall, fikk jeg nok etter at tanna var rotfylt, og jeg ikke kunne få time før om halvannen mnd (hele afferen hadde opp til da tatt nesten et halvt år. Da bestemte jeg meg for å få gjort resten privat, og heller betale.

Familie anbefalte Borgersen, og jeg synes jeg fikk god behandling. Tilbud om time på dagen da jeg ringte og presenterte saken. Fikk ordnet krona på 14 dager. I tillegg oppdaget han en ødelagt fylling de ikke hadde oppdaget hos offentlig tjeneste. Fikset det på stedet. Noe hardhendt, men veldig effektiv. Venterommet kan virke litt klaustrofobisk, men man kommer inn til en seriøs tannlege med moderne utstyr. Da han er litt hardhendt og kjapp, anbefaler jeg han ikke om man har tannlegeskrekk.