Brit Kari Gjermshus

Torvet 1860 Trøgstad

Siste vurderinger av Brit Kari Gjermshus

Dessverre ikke bra nok

Klinikk: Gjermshus Brit Kari Skrevet

Hun traller og synger for deg mens hun jobber og gjør så godt hun kan. Men det er dessverre ikke godt nok...
Skal du bruke denne tannlegen må du være innstilt på å betale dobbelt opp og reise mye, for det er flere vanlige tannlegetjenester hun ikke utfører selv, som f.eks. rotfylling eller trekking. Men det får du ikke vite før du står i situasjonen og betaler for timen der hun bare forteller deg at hun lar andre gjøre dette for seg, og selvsagt på nytt for selve tjenesten hos den tannlegen hun henviser deg til.
Det er å håpe at du ikke får akutt tannpine hvis du er hennes pasient, for hun ser det ikke som problematisk at du må vente 3-4 uker på time hos henne, og deretter nye 3-4 uker hos tannlegen hun sender deg til.
Hun er ikke oppdatert verken faglig eller utstyrsmessig, og er uvillig til å sette seg inn i ny viten og metoder hun blir anmodet om å vurdere.
Kommunikasjon er en vesentlig utfordring. Hun hører bare det hun vil høre og svarer bare på det hun vil svare på, og hun kan finne på å brått iverksette en behandling dere overhode ikke har diskutert eller blitt enige om
Og stol ikke på at tennene dine virkelig er i orden etter kontroll hos henne!

Når det så går galt har hun de underligste bortforklaringer, men tar ikke ansvar for å prøve rette opp. Føler hun at indisiene blir så sterke at det blir varmt under føttene hennes, velger hun heller å ganske enkelt "sparke deg ut av redet" ; dvs avslutte pasientforholdet mens du henger der i løse luften.
Det skulle forresten vise seg å bli det beste hun har gjort for meg, for hos tannlegen jeg kom til ble jeg møtt med kunnskap og forståelse og fikk omgående akkurat den hjelpen jeg hadde bedt om i over ett år, men som ble avslått av Gjermshus.