Trond Olaf Grindheim

Grindheim Trond
Strandgaten 18 5013 Bergen
Trond Olaf Grindheim er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Trond Olaf Grindheim

Ingen bedre enn denne tannlegen!

Klinikk: Grindheim Trond Skrevet

Han er rolig, avslappet, oppdatert, gir god behandling til oss med tannlegeskrekk, akseptable priser og ingen ventetid. Tannlegesekretær Bente er hyggelig og imøtekommende! Kan varmt anbefale denne tannlegen!

Enestående!

Klinikk: Grindheim Trond Skrevet

Tannlege Grindheim og assistent Bente kurerte meg for tannlegeskrekk for over 20 år siden. Fantasisk å kunne gå til tannlegen uten å kvie seg. Rolig atmosfære og et enestående samarbeid med assistenten, får meg til å slappe av.

Dyktig og hyggelig!

Klinikk: Grindheim Trond Skrevet

Har forsøkt flere tannleger i Bergen etter at jeg flyttet hit! Trond Grindheim er den beste! Kort ventetid, hyggelig både hos tannlege og sekretær og ikke minst: dyktig og grundig i sitt arbeid. Kvalitet!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Grindheim Trond Skrevet

Har hatt dr. Grindheim i over 20 år og jeg kan ikke skryte nok av dyktigheten og imøtekommenheten hans. Han er alltid godt forberedt og jeg opplever at jeg får den beste behandlingen en tannlege kan tilby.
Har alltid følt meg trygg og stolt fullt ut på det han anbefaler og utfører.

Proff, hyggelig og avslappet

Klinikk: Grindheim Trond Skrevet

Veldig flink og hyggelig tannlege. Avslappende væremåte, noe som jeg vil tro alle med tannlegeskrekk vil sette pris på. Jeg gruer meg aldri til å gå til tannlegen lenger. Også assistent Bente er superhyggelig og flink. En fryd å gå til tannlegen når det er sånn!