Trond Olaf Grindheim

Autorisasjon (1978)

Grindheim Trond Telefonnummer55 23 23 9955 23 23 ...
Strandgaten 18 5013 Bergen
Trond Olaf Grindheim er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Trond Olaf Grindheim

Den beste tannlegen

Klinikk: Grindheim Trond Skrevet

Jeg har hatt dr. Grindheim i snart 30 år og har bare positive ting å si om dyktigheten og vennligheten hans.

Ingen bedre enn denne tannlegen!

Klinikk: Grindheim Trond Skrevet

Han er rolig, avslappet, oppdatert, gir god behandling til oss med tannlegeskrekk, akseptable priser og ingen ventetid. Tannlegesekretær Bente er hyggelig og imøtekommende! Kan varmt anbefale denne tannlegen!

Enestående!

Klinikk: Grindheim Trond Skrevet

Tannlege Grindheim og assistent Bente kurerte meg for tannlegeskrekk for over 20 år siden. Fantasisk å kunne gå til tannlegen uten å kvie seg. Rolig atmosfære og et enestående samarbeid med assistenten, får meg til å slappe av.

Dyktig og hyggelig!

Klinikk: Grindheim Trond Skrevet

Har forsøkt flere tannleger i Bergen etter at jeg flyttet hit! Trond Grindheim er den beste! Kort ventetid, hyggelig både hos tannlege og sekretær og ikke minst: dyktig og grundig i sitt arbeid. Kvalitet!

Proff, hyggelig og avslappet

Klinikk: Grindheim Trond Skrevet

Veldig flink og hyggelig tannlege. Avslappende væremåte, noe som jeg vil tro alle med tannlegeskrekk vil sette pris på. Jeg gruer meg aldri til å gå til tannlegen lenger. Også assistent Bente er superhyggelig og flink. En fryd å gå til tannlegen når det er sånn!