Anne-Elise Øyhus-Revling

Øvre Slottsgate 17 0157 Oslo

Siste vurderinger av Anne-Elise Øyhus-Revling

Anbefales ikke

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg opplevde Anne Øyhus Revling som nedlatende og fordomsfull. Alt for opptatt av å stille irrelevante, personlige spørsmål enn det faglige. Klossete teknisk. Hun foreslår stadig ekstra innkallinger og dyre løsninger for å tjene penger.

Min faste tannlege

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Anne har vært min faste tannlege gjennom flere år. Jeg har alltid blitt tatt godt i mot, fått god oppfølging og føler meg absolutt ivaretatt. Anne er alltid blid og hyggelig, hun er også oppdatert på nye metoder og nytt utstyr. Kan absolutt anbefale henne.

Faglig sterk og superhyggelig!

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Anne er en meget flink og sterk faglig tannlege. Alltid oppdatert på nye metoder og muligheter som finnes. Samtidig er hun en varm og god person og man blir alltid godt tatt imot og ivaretatt. Anbefales!

Kan anbefales av hele mitt hjerte

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg har trengt mye tannbehandling gjennom livet og jeg har ikke møtt på noen mer omsorgs- og samvittighetsfull tannlege enn Anne. Tiltider aner jeg at hun bryr seg mer om tenna og smilet mitt enn hva jeg selv gjør og dette inspirerer meg til å ta vare på smilet mitt. Hun er veldig grundig og samtidig mild, hun er kunnskapssrik sammen med en betryggende nøysomhet. Jeg er aldri engstelig når jeg reiser til Anne og alt det skrevene ovenfor fyller meg med en trygghet som gjør at jeg slapper av og føler meg veldig ivaretatt, jeg blir rolig i stolen hennes. Jeg er veldig takknemmelig for Anne, og Marit assisteneten hennese er også et gledelig møte. Jeg kan på det varmeste anbefale henne til andre.

Min faste og byens beste tannlege

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg har gått til Anne i flere år og føler meg alltid godt ivaretatt. Hun er nøye og gir god informasjon under behandlingen. Anne har hjulpet meg med vanlig rens, borring av hull og trygg bleking av tenner. Hun har også henvist meg til oralkirurg for fjerning av visdomstenner, som opplevdes trygt. En veldig hyggelig og omsorgsfull tannlege som har lært meg å ta vare på tennene. Også pluss i boken for god oppfølging og hyggelige lokaler. Anbefales sterkt videre.