Anne-Elise Øyhus-Revling

Anne-Elise Øyhus-Revling er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Anne-Elise Øyhus-Revling

Min favorittannlege.

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg har vært pasient hos Anne siden hun åpnet praksis for over 30 år siden. Jeg var ille plaget med tannlegeskrekk. Hennes behagelige, rolige vesen, tryggheten i arbeidet og hennes evne til å forklare det hun gjør, har ført til at jeg går til kontroll to ganger i året uten skrekk. Hun er netthendt og dyktig med bedøvelser.

anbefaler henne til alle

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg hadde en god første avtale med Anne Øyhus-Revling i Øvre Slotts Gate 17, og har lyst til å anbefale henne til andre. Hun er nøyaktig og observant, og ga meg gode råd og anbefaling for noen problemer jeg hadde - og noen jeg ikke visste om. Jeg var imponert. Hun var også vennlig og forsiktig. Jeg har lyst til å anbefale henne til andre.

EN TANNLEGE JEG VIL ANBEFALE

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Anne har vært min tannlege i nærmere 20 år, og nå har jeg nettopp fått innkalling til halvårskontroll. Jeg flytte for 7 år siden 4 mil ut av Oslo og har pga. reiseveien vurdert å bytte tannlege. Men NEI, Anne er svært dyktig, jobber rolig og behagelig i munnen, forklarer underveis, alltid blid ...så jeg vil beholde Anne så lenge hun holder på. Og jeg har aldri vært i tvil om å anbefale Anne til andre.

Bra for meg som har tannlegeskrekk!

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg sliter veldig med tannlegeskrekk, men tannlege Anne har alltid vært ekstremt flink til å få meg til å slappe av, selv når det har vært ganske problematisk.

Dette er en tannlege jeg ønsker å anbefale på det varmeste!

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg har gått hos Øyhus Revling siden jeg var 12 år, og er nå 47.
Min datter går også hos henne, hun er nå 17 år. Dette i seg selv sier vel alt om hvor fornøyde vi er!
Hun tar seg god tid, informerer godt og virker beroligene. Super for mennesker som har et anstrengt forhold til tannleger, dette gjelder vel de fleste av oss:-)