Anne-Elise Øyhus-Revling

Anne-Elise Øyhus-Revling er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Anne-Elise Øyhus-Revling

EN TANNLEGE JEG VIL ANBEFALE

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Anne har vært min tannlege i nærmere 20 år, og nå har jeg nettopp fått innkalling til halvårskontroll. Jeg flytte for 7 år siden 4 mil ut av Oslo og har pga. reiseveien vurdert å bytte tannlege. Men NEI, Anne er svært dyktig, jobber rolig og behagelig i munnen, forklarer underveis, alltid blid ...så jeg vil beholde Anne så lenge hun holder på. Og jeg har aldri vært i tvil om å anbefale Anne til andre.

Bra for meg som har tannlegeskrekk!

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg sliter veldig med tannlegeskrekk, men tannlege Anne har alltid vært ekstremt flink til å få meg til å slappe av, selv når det har vært ganske problematisk.

Dette er en tannlege jeg ønsker å anbefale på det varmeste!

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg har gått hos Øyhus Revling siden jeg var 12 år, og er nå 47.
Min datter går også hos henne, hun er nå 17 år. Dette i seg selv sier vel alt om hvor fornøyde vi er!
Hun tar seg god tid, informerer godt og virker beroligene. Super for mennesker som har et anstrengt forhold til tannleger, dette gjelder vel de fleste av oss:-)

Flink tannlege

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg har brukt Anne som tannlege siden 1985.Hun er en svært kompetent tannlege som er faglig oppdatert og alltid imøtekommende. Ved plutselig tannskader stiller hun opp på kort varsel og jeg føler meg alltid godt ivaretatt. Både tannlege og medarbeider gjør at det er hyggelig å komme til tannlegebehandling.

Topp tannlege

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Har brukt Anne som min faste tannlege siden 2000. Jeg opplever henne som faglig dyktig, hensynsfull og pliktoppfyllende. Anne er opptatt av å finne best mulige løsninger for meg. Hun er serviceminded og tilgjengelig ved uforutsette hendelser. For meg som har stor skepsis til å slippe noen inn i munnen min har møtet med Anne betydd mye. At Anne har kontor sentralt i Oslo sentrum er også et pluss.

Min tannlege i mange år.

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Har gått til tannlege Anne regelmessig i mange år.
Får trygg og god behandling. Tidligere var et tannlegebesøk noe jeg gruet meg til, men hos Anne
er det heller noe jeg ser fram til. Hun er omtenksom,
passer på at jeg ikke har smerte, og selve behandlingen av topp kvalitet. Har etter hvert flyttet et stykke ut av Oslo, men å bytte tannlege er utenkelig.

Min tannlege siden 1995

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Anne er blid og imøtekommende. Hun gjør en god og pen jobb og gjør gode vurderinger. Når noe blir dyrt, og det blir det jo med årene, informerer hun om pris og vi diskuterer alternativer. At jeg har brukt henne som min tannlege i 22 år sier vel sitt om at jeg er fornøyd.

Helt fantastisk tannlege

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Anne Øyhus Revling har vært min tannlege i over 30 år.
Hele min familie går til Anne og mange av mine kollegaer og venner.
Hun har et vinnende vesen og er utrolig dyktig.
Jeg går til henne hver 3 måned, for å rense og stelle tennene.
Jeg er veldig nøye og kresen, så valget av tannlege er den rette.

En suveren tannlege

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg har gått til Anne siden 1983 og har alltid vært svært fornøyd med behandlingen jeg har fått. Hun er både faglig og teknisk oppdatert og i tillegg er hun en svært sympatisk person som alltid er blid og imøtekommende. Hun anbefales på det varmeste.

Flink og dyktig tannlege!

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Anne har vært min faste tannlege i flere år, og jeg er veldig fornøyd med hennes arbeid. Det er alltid hyggelig å komme tilbake.

Familiens kjære tannlege i over 30 år

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg skriver her først nå da jeg av en venninne, som også er pasient hos Anne, ble gjort oppmerksom på muligheten denne uken. Det overasket meg å finne en pasients vurdering til "anbefales ikke". Vi er ikke alle like og kjemi er definitivt avgjørende mellom, ikke bare tannlegen, men også legen, terapeuten etc. Jeg dømmer ingen, men føler for å støtte familietannlegen vår. Vi er en familie på 5, 2 voksne og 3 barn (26, 27, 32). Vi vokse har gått til Anne i 30 år, barna fra fylte 16. Ikke en gang har vi opplevd nedlatenhet eller henne som fordomsfull og klossete. Ei heller har vi opplevd å bli forelagt dyre løsninger eller hatt følelsen av at hun dytter på oss unødvendig behandling og/eller etterkontroller. Vi opplever tvert imot at vi blir grundig fortalt hva hun gjør og hvorfor. Hun kommer med forslag til løsninger og gir anbefalinger. Valget er vårt. Anne er faglig sterk, oppdatert på nye teknikker og kontoret fremstår alltid som verdens tryggeste tannlegekontor. Ikke bare er Anne omsorgsfull, men hun har en evne som får oss til å føle at hun genuint bryr seg. Anne bryr seg så mye om sine pasienter og deres tenner at man kan få dårlig samvittighet for morgenens tannpuss :-) Også er hun blid, morsom og fargerik - på toppen får du koselige assistent Marit - det kan ikke bli bedre! Jeg gir henne våre varmeste anbefalinger.

Anbefales ikke

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg opplevde Anne Øyhus Revling som nedlatende og fordomsfull. Alt for opptatt av å stille irrelevante, personlige spørsmål enn det faglige. Klossete teknisk. Hun foreslår stadig ekstra innkallinger og dyre løsninger for å tjene penger.

Min faste tannlege

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Anne har vært min faste tannlege gjennom flere år. Jeg har alltid blitt tatt godt i mot, fått god oppfølging og føler meg absolutt ivaretatt. Anne er alltid blid og hyggelig, hun er også oppdatert på nye metoder og nytt utstyr. Kan absolutt anbefale henne.

Faglig sterk og superhyggelig!

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Anne er en meget flink og sterk faglig tannlege. Alltid oppdatert på nye metoder og muligheter som finnes. Samtidig er hun en varm og god person og man blir alltid godt tatt imot og ivaretatt. Anbefales!

Kan anbefales av hele mitt hjerte

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg har trengt mye tannbehandling gjennom livet og jeg har ikke møtt på noen mer omsorgs- og samvittighetsfull tannlege enn Anne. Tiltider aner jeg at hun bryr seg mer om tenna og smilet mitt enn hva jeg selv gjør og dette inspirerer meg til å ta vare på smilet mitt. Hun er veldig grundig og samtidig mild, hun er kunnskapssrik sammen med en betryggende nøysomhet. Jeg er aldri engstelig når jeg reiser til Anne og alt det skrevene ovenfor fyller meg med en trygghet som gjør at jeg slapper av og føler meg veldig ivaretatt, jeg blir rolig i stolen hennes. Jeg er veldig takknemmelig for Anne, og Marit assisteneten hennese er også et gledelig møte. Jeg kan på det varmeste anbefale henne til andre.

Min faste og byens beste tannlege

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Jeg har gått til Anne i flere år og føler meg alltid godt ivaretatt. Hun er nøye og gir god informasjon under behandlingen. Anne har hjulpet meg med vanlig rens, borring av hull og trygg bleking av tenner. Hun har også henvist meg til oralkirurg for fjerning av visdomstenner, som opplevdes trygt. En veldig hyggelig og omsorgsfull tannlege som har lært meg å ta vare på tennene. Også pluss i boken for god oppfølging og hyggelige lokaler. Anbefales sterkt videre.

Min tannlege i fjorten år

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

takket være henne har jeg tenner enda - hun passer på mitt dårlige tannkjøtt, hun er skikkelig nøye og overser ingenting. Jeg føler meg trygg og ivaretatt under hennes både veiledning og oppfølging. Det er alltid godt humør, lett tone og god stemning.

Min faste tannlege gjennom 27 år

Empatisk, innformerende.
Meget grundig og jeg føler meg ivaretatt.
Ingenting blir oversett .
Fantastisk for oss med tannlegeskrekk.

Hyggelig og engasjert tannlege

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Øyhus-Revling gav meg en helt ny opplevelse anngående det å være hos tannlegen.

Hun er hyggelig, stødig på hånden og tok meg - som tannlegeredd pasient - trygt gjennom prosessene.

En tannlege som vil det beste for pasienten, og som jeg definitivt kommer til å benytte meg av igjen

Dyr, uprofesjonell

Klinikk: Anne Øyhus Revling Skrevet

Ble anbefalt tannlege Anne Øyhus Revling. Meget dyr behandling, lite smidig, anbefalte hele tiden andre behandlinger som fremstod som meget kostbare løsninger.