Bente Lene Christensen

Autorisasjon (1983)

Farmannsgate Tannlegesenter Telefonnummer69 95 50 0069 95 50 ...
Farmannsgate 13b, 2etg. 1607 Fredrikstad
Bente Lene Christensen er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bente Lene Christensen

Flink rask effektiv

Klinikk: Christensen - Flodin Tannlegetjenester Da Skrevet

God service ved akuttbehov og ellers. Litt vel travel av og til. God kvalitet på arbeidet. Blid, imøtekommende og hyggelig

Dyktig, empatisk og effektiv

Klinikk: Christensen - Flodin Tannlegetjenester Da Skrevet

Alltid presis. Alltid god behandling. Moderne utstyr og holder seg oppdatert og gir gode råd.

Tannlegeskrekk ble kurert! Og ALLE fyllinger har holdt.

Klinikk: Christensen - Flodin Tannlegetjenester Da Skrevet

Etter mange mareritt hos både skoletannlege og senere en privattannlege, startet jeg hos Bente Lene etter en anbefaling. Ja, hele familien skiftet etterhvert til henne. Og ingen av oss hadde tannlegeskrekk lenger. Her kan man føle seg trygg. Bente Lene er dyktig og har moderne utstyr. Etter to år med tannregulering hadde jeg sikkert 20 hull. Jeg har både boret og fått trukket tenner. Jeg byttet også alt amalgam til plast. ALT har holdt nå etter snart 20 år! Jeg brukte henne i mange år frem til jeg flyttet til utlandet, siste gang var vel i 2005. Den dag i dag gleder jeg meg til tannlegebesøk. Før jeg startet hos Bente Lene var jeg så skrekkslagen, gruet meg i dagevis og vurderte full narkose. Her ble jeg kurert.

Helt ok tannlege.

Klinikk: Christensen - Flodin Tannlegetjenester Da Skrevet

Jeg har brukt BLC i mange år og det eneste jeg eventuelt har å utsette på henne er at hun er litt for lett på hånden en sjelden gang. (Ved tilpassing av kroner.)
Jeg opplever henne som imøtekommende og hun stiller alltid opp hvis det er noe akutt eller semi-akutt.
Hun ta ikke inn flere pasienter nå, ellers hadde fler av dem jeg kjenner gått hos henne, etter min anbefaling.

Den værste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Christensen - Flodin Tannlegetjenester Da Skrevet

Har fått en rekke fyllinger som ikke holder mål, og må gå til annen tannlege for å rette disse opp. Er hard hendt og slurvte.