Ingrid Norun Kleiven Barkvoll

Ingrid Norun Kleiven Barkvoll er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Norun Kleiven Barkvoll

Kjempe bra!

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

Ingrid er kjempe flink,behagelig og veldig flink med mennesker. Når du går inn dørene blir du møtt med en god energi. Det gjelder hele kontoret.

Kan anbefale henne og kontoret på det sterkeste. Spesielt vis det er noen med tannlegeskrekk.

De er heller ikke noen kyniske haier når det kommer til pris. .

Super opplevelse!

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

Profesjonell, dyktig og superhyggelig! Anbefaler Ingrid på det varmeste og kommer garantert tilbake! :)

Beste tannlegen!

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

Ingrid er den beste og mest behagelige tannlegen jeg noen gang har vært hos. Godt humør og utrolig dyktig. Kommer aldri til å gå til noen andre tannleger!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

Min tannlege Ingrid er den beste tannlegen. Hun er veldig dyktig på smertelindring og gjør en god jobb med tennene. Jeg er alltid fornøyd og er aldri redd for å gå til tannlegen mer. Og jeg har vært redd i mange år. Hun har også mye humor og er alltid i godt humør.

Utrolig flink og behagelig tannlege

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

Jeg har brukt Ingrid som tannlege siden hun holdt til på Furuset på nittitallet, fulgt etter henne på Bryn-senteret, og nå Ullevål.

Før jeg begynte hos henne hadde jeg veldig tannlegeskrekk, og jeg kan takke henne for at jeg kan smile med alle tennene i behold.

Jeg har anbefalt Ingrid til flere bekjente med tannlegeskrekk, og alle har vært fornøyde med henne.