Ingrid Norun Kleiven Barkvoll

Sognsveien 75 B 0855 Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Norun Kleiven Barkvoll

Fantastisk tannlege

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

Min tannlege Ingrid er den beste tannlegen. Hun er veldig dyktig på smertelindring og gjør en god jobb med tennene. Jeg er alltid fornøyd og er aldri redd for å gå til tannlegen mer. Og jeg har vært redd i mange år. Hun har også mye humor og er alltid i godt humør.

Utrolig flink og behagelig tannlege

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

Jeg har brukt Ingrid som tannlege siden hun holdt til på Furuset på nittitallet, fulgt etter henne på Bryn-senteret, og nå Ullevål.

Før jeg begynte hos henne hadde jeg veldig tannlegeskrekk, og jeg kan takke henne for at jeg kan smile med alle tennene i behold.

Jeg har anbefalt Ingrid til flere bekjente med tannlegeskrekk, og alle har vært fornøyde med henne.

Flink og hyggelig!

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

Har vært pasient hos henne siden Furuset-tiden. Hun har reddet meg og mine tenner! Jeg er ikke redd for tannleger mere!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

Meget dyktig og trygg i jobben! Også er hun svært hyggelig! Anbefales på det varmeste!

Hyggelig, blid og faglig dyktig

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

Jeg har i alle år vært litt plaget med tannlegeskrekk men når jeg fikk Ingrid som tannlege har jeg alltid følt at jeg er i de beste hender og tannlegeskrekken er fraværende når jeg er hos henne. Jeg har brukt Ingrid som tannlege helt siden hun holdt til på Bryn. Jeg kan virkelig anbefale denne tannlegen. Prisene er også helt akseptabel.