Niels Christian Nielsen

Autorisasjon (1988)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Niels Chr Nielsen Telefonnummer66 80 96 7666 80 96 ...
Valhallaveien 70 1413 Tårnåsen
Niels Christian Nielsen er tannlege i Nordre Follo

Siste vurderinger av Niels Christian Nielsen

Veldig proff

Klinikk: Tannlegene Tårnåsen Skrevet

Tror at tannlegene på Tårnåsen er en av de beste i landet. Begge underviser også på Tannlegehøyskolen i Universitet i Oslo. Har vært kunde der fra de startet og vært hos begge.

Uovertruffen

Klinikk: Tannlegene Tårnåsen Skrevet

Dette er den desidert beste tannlegen jeg har hatt.
Han er ekstremt dyktig, hyggelig og sympatisk. Det er (nesten) så man ser frem til å gå til tannlegen.

Anbefaler han på det aller sterkeste.

Det eneste jeg ville nevne er at han snakker dansk. For meg og for de fleste er det ikke noe problem. Men det kan jo hende at noen som ikke snakker østlandsk, eller snakker dårlig norsk, vil synes det er litt utfordrende.

I så fall vil jeg anbefale hans kone, som jobber på samme tannlegesenter, hun er visstnok like flink.

Svært dyktig, erfaren og hyggelig tannlege

Klinikk: Tannlegene Tårnåsen Skrevet

Jeg har hatt Niels Christian Nielsen som tannlege i over 20 år. Han har æren for at jeg ble kvitt tannlegeskrekken jeg tidligere hadde etter uheldige opplevelser hos en tannleger i ung alder.
Nielsen er hyggelig, rolig og har en lun humor som får en til å slappe av. Han viser forståelse for tannlegeskrekk, nervøsitet etc og ved inngrep sjekker han alltid om bedøvelsen virker. Han er svært erfaren, dyktig og profesjonell og gir gode råd og god oppfølging.
Tannlegeskrekken er helt borte, jeg slapper godt av i stolen og har ved en anledning faktisk sovnet der, noe jeg ikke trodde var mulig.
Jeg bor nå i et annet fylke, men drar med glede "over bekken etter vann" for å komme til tannlege Nielsen. Jeg kan for øvrig også anbefale hans kone, tannlege Anette Henanger ved samme tannlegekontor, som jeg har vært hos noen ganger når Nielsen har blitt forhindret. Det fungerer utmerket, hun er også svært dyktig og hyggelig. Jeg har ingenting å utsette på eller foreslå til noen av disse to tannlegene, og jeg skal gå til dem til de går av med pensjon. Det er heldigvis lenge til. :)

Anbefaler for de med tannlegeskrekk

Klinikk: Niels Chr Nielsen Skrevet

Dyktig tannlege - og meget effektig. Har slitt med tannlegeskrekk i noen år - han gjorde "ryddejobben" som måtte til, med forklaring på hva han gjør hele veien og tok veldig hensyn til mine psykiske sperrer iforhold til dette med tannlegebesøk. Ikke nedlatende, men meget imøtekommende. Flink til å svare på det som gjøres, hvorfor og på problemer som kan komme.
Fikk også time raskt, noe som er veldig bra for oss som er nervøs for tannlegen.

Anbefalte mye mindre omfattende arbeider enn tannlegen jeg forsøkte hos før ham - han lurer deg ikke. (er smertefri fremdeles selv om det er noen måneder siden jobben ble gjort.)
Raus med bedøvelse og sjekker nøye at det er nok til at du slipper smerter.