Lorentz Humlevik

Lorentz Humlevik er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Lorentz Humlevik

Dyktig, men dyr

Klinikk: Humlevik Lorentz Tannlegekontor Skrevet

Dyktig, vennlig og tålmodig tannlege. Flink til å forklare og å roe ned en engstelig pasient. Men svært høy timepris!

Sjokkerende dyrt

Klinikk: Humlevik Lorentz Tannlegekontor Skrevet

Skulle få rotfylt og påsatt krone. Etter rotfyllingen var jeg "robbet". 10000 for å rotfylle én tann! Så det ble ingen krone.

Dyktig og vennlig

Klinikk: Humlevik Lorentz Tannlegekontor Skrevet

En tannlege hvor men blir tatt i mot på en vennlig og hyggelig måte. Gjør veldig pent og godt arbeid og kan trygt anbefales! Er svært fornøyd.

Den dyreste tannlegen jeg noen gang har hatt

Klinikk: Humlevik Lorentz Tannlegekontor Skrevet

Dessverre gikk jeg til Lorentz Humlevik for å få fjernet tannstein. Det ble en meget dyr opplevelse. Behandlingen strakk seg over 2 x 1 time. På Tannlegeforeningen sin hjemmeside finner jeg:
«Etter prisopplysningsforskriften § 18 plikter tilbyder av tannhelsetjenester å uoppfordret gi forbrukeren et skriftlig tilbud med totalprisen før
behandlingen starter dersom totalprisen vil overstige 5 000 kroner. Pristilbudet kan gis muntlig dersom all behandling foregår i den første konsultasjonen.»

For 2 røntgenbilder + fjerning av tannstein ble jeg presentert for en betalingsterminal med beløp på ca 5.800,- kr. Jeg fikk INGEN informasjon om pris hverken på forhånd eller underveis.

Imøtekommende og god service

Klinikk: Humlevik Lorentz Tannlegekontor Skrevet

Har kun positive ting å si om dette tannlegekontoret. Har hatt ham siden 2006.