Lorentz Humlevik

Humlevik Lorentz Tannlegekontor

Endodonti

1984

Humlevik Lorentz Tannlegekontor Prisliste

Humlevik Lorentz Tannlegekontor Telefonnummer55 20 72 8055 20 72 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjøsangerveien 51 5054 Bergen
Lorentz Humlevik er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Lorentz Humlevik

Den dyreste tannlegen jeg noen gang har hatt

Klinikk: Humlevik Lorentz Tannlegekontor Skrevet

Dessverre gikk jeg til Lorentz Humlevik for å få fjernet tannstein. Det ble en meget dyr opplevelse. Behandlingen strakk seg over 2 x 1 time. På Tannlegeforeningen sin hjemmeside finner jeg:
«Etter prisopplysningsforskriften § 18 plikter tilbyder av tannhelsetjenester å uoppfordret gi forbrukeren et skriftlig tilbud med totalprisen før
behandlingen starter dersom totalprisen vil overstige 5 000 kroner. Pristilbudet kan gis muntlig dersom all behandling foregår i den første konsultasjonen.»

For 2 røntgenbilder + fjerning av tannstein ble jeg presentert for en betalingsterminal med beløp på ca 5.800,- kr. Jeg fikk INGEN informasjon om pris hverken på forhånd eller underveis.

Imøtekommende og god service

Klinikk: Humlevik Lorentz Tannlegekontor Skrevet

Har kun positive ting å si om dette tannlegekontoret. Har hatt ham siden 2006.

Anbefales

Klinikk: Humlevik Lorentz Tannlegekontor Skrevet

Jeg valgte Lorents Humelvik tilfeldig i 1986 og har hatt ham siden. Kan på det varmeste anbefale ham. Flere i familien min har skiftet til Humelvik.

Anbefales

Klinikk: Humlevik Lorentz Tannlegekontor Skrevet

Da jeg flyttet til Bergen hadde jeg tannlegeskrekk, dette hjalp Lorentz meg med. Han er rolig og avbalansert, forklarer hva han skal gjøre og hvilken plan han har videre. Kort ventetid og du blir godt tatt imot. Viser og forklarer deg på moderne utstyr.
Anbefales på det sterkeste