Ingrid Ekroll Valen

Ingrid Ekroll Valen er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Ingrid Ekroll Valen

enestående

Klinikk: Trondheim Tannlegesenter Skrevet

Jeg har altid hatt svak tann emalje, mange hul og ekstrem følsomme tenner. Som barn fikk jeg ingen bedøvelse og måtte gjennom flere fluorid behandlinger som gjorde meg ekstrem kvalm og syk. Det har resultert i mye angst. Jeg har etterhvert fått bedøvelser men spesielt i nederste kjeven virke de oft ikke skikkelig. Og de aller fleste tannleger har aldri respektert eller trodd på det jeg formidlet. I de siste årene har jeg vart mere bestemt hos tannlegen og det har gått litt bedre men jeg har aldri følt meg trodd eller respektert. Helt til jeg havnet hos Ingrid Valen! Hun har vart veldig respektfull, kommunisere med meg også mens hun arbeide og jeg kjenne nesten ikke når hun undersøke mine tener! Og hennes arbeid ser kosmetisk veldig bra ut og holde! Dvs hun er det jeg kalle en perfekt, drømme tannlege!!! Tussen tussen TAKK!!!

De varmeste anbefalinger!

Klinikk: Trondheim Tannlegesenter Skrevet

Har vært flere ganger nå hos tannlege Ingrid Valen og hun er fantastisk flink og hyggelig. Kjenner meg veldig trygg med hennes rådgivning og smertefrie behandling. I tillegg er klinikken veldig konkurransedyktig på pris. De varmeste anbefalinger herfra. Anbefales!

Anbefales!

Klinikk: Trondheim Tannlegesenter Skrevet

Jeg har alltid hatt en liten skrekk for tannleger, men da jeg var til Ingrid Valen kjente jeg faktisk en ro i hele kroppen, og jeg følte meg veldig godt ivaretatt av både tannlegen og tannhelsesekretæren.

Ingrid fremstår som en snill og tålmodig tannlege, som er interessert i pasientens beste. Hun tar seg tid til å forklare hva som skal gjøres og svarer på mine mange spørsmål. Hun har mye faglig kunnskap, lytter alltid til mine behov og setter opp behandlingsplan i samråd med meg. Hun fremstår også som veldig tilgjengelig for sine pasienter.
Anbefales!

Trondheims beste tannlege! :)

Klinikk: Trondheim Tannlegesenter Skrevet

Takk til Tannlege Ingrid på Ranheim Tannhelse for ypperlig behandling og service!! Hun tenker på pasientens beste hele tiden. Kan ikke få fullrost henne nok! Rolig og behagelig atmosfære, som også assistenten hennes bidrar til; tydelig erfarne jenter som er trygge i rollen sin: viktig for meg som har litt tannlegeskrekk. Stikkord om henne: folkelig, kjapp, godt humør, yter det lille ekstra :)