Hallgeir Ulsaker

Autorisasjon (2007)

Oris Dental Drammen Telefonnummer32 83 60 0032 83 60 ...
Øvre Torggate 10 3017 Drammen
Hallgeir Ulsaker er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Hallgeir Ulsaker

Beste tannlege

Klinikk: Oris Dental Drammen Skrevet

Hallgeir er en utrolig flink tannlege som gjør at jeg mestrer min tannlegeskrekk bedre og bedre. Han er veldig flink til å forklare samt utføre arbeidet på en mest mulig behagelig måte. Jeg får alltid lov til å ha min svigermor med inn som min støtte. Både han og hans sekretær Anne er hyggelige og tar seg tid hele veien. Med hans forståelse og ikke minst tålmodighet gjør slik at jeg tør å komme til tannlege når det trengs. Anbefales på det sterkeste. Hilsen [Navn fjernet av moderator]

Hyggelig tannlege

Klinikk: Oris Dental Drammen Skrevet

Veldig hyggelig og flink til å forklare hva han gjør underveis, det glipper dessverre litt på kvaliteten på arbeidet da han aldri benytter tanntråd for å kontrollere fyllinger. Alle mine fyllinger har skarpe kanter som gjør bruk av tanntråd vrient.

Beste tannlegen

Klinikk: Oris Dental Drammen Skrevet

Jeg har gått og unngått flere tannleger. På grunn av tannlegeskrekk har jeg måttet ha følge til tannlegen i voksen alder. Hos Hallgeir går jeg alene og blir møtt av en veldig sympatisk type. Min tannlegeskrekk er så og si borte. Han forklarer og spør underveis. Kan virkelig anbefale han på det sterkeste.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Oris Dental Drammen Skrevet

Kom inn på dagen med tannpine og forferdelig tannlegeskrekk, ble møtt av en rolig og empatisk tannlege som fikk meg til å slappe av og ha en oppriktig behagelig opplevelse.
Humoristisk, avslappende, ærlig og dyktig!