Profilbilde av tannlege Kim Nguyen

Kim Nguyen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kim Nguyen

Jovial og våken tannlege

Klinikk: Kim Nguyen Skrevet

Kim behandler deg som en god, gammel venn.
Alltid blid, positiv og interessert.
Jeg har ikke tannlegeskrekk, og har heller ikke fått det etter møtet med Kim!
En sikker og flink tannlege. Anbefales!

Den beste tannlegen man kan ha!

Klinikk: Kim Nguyen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og er livredd tannlegestolen. Når jeg da ikke hadde noe annet valg enn å oppsøke tannlege er jeg sjeleglad for at jeg møtte Kim. Rolig, dyktig og omgjengelig. Nøl ikke med å ta kontakt med han- jeg skulle ønske jeg møtte han for mange år siden;)

Veldig fornøyd!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Er livredd for å trekke tenner, og da det var et faktum at den ene visdomstannen måtte ut, vel, jeg grudde meg som en hund. Tannlege Kim gjorde en fantastisk jobb, både med å berolige meg, og å trekke tannen helt smertefritt. Det var nesten over før jeg fikk sagt kake. Hadde advart mot at jeg kunne komme til å gråte, men det ble heldigvis bare noen gledestårer.

Hyggelig service, fikk raskt time, og jeg kan heller ikke klage på prisen. De har også studentrabatt. Virker som et veldig proft sted med mange tannleger, blant annet en kirurg.

Den BESTE tannlegen!!!

Klinikk: Kim Nguyen Skrevet

Han er absolutt den beste tannlegen! har slitet med tannlegeskrekk i mange år! men når jeg kommer til han så fr jeg en følelse av trygghet, han er så beroligende, og jeg er en av de som fort gråter og spør om vi snart er ferdig men han blir aldri irritert eller sur han svarer på en veldig hyggelig måte, jeg har fått mange gode råd og anbefalinger.

Har du tannlegeskrekk ? bør du absolutt velge Oslo tannlegesenter
Kim Nguyen.

Oslos beste tannlege Kim Nguyen😊

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

En meget dyktig tannlege, utrolig flink til å forklare hva han gjør under behandlingen.. Jeg har tannlegeskrekk å han er så flink til å roe deg ned å få deg til å føle deg avslappet.. Jeg er i dag ferdig med min lange behandling å er super fornøyd med resultatet😊 Kunne ikke funnet bedre tannlege😊 Du er best Kim 😊