Profilbilde av tannlege Kim Nguyen

Kim Nguyen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kim Nguyen

Verdens beste tannlege

Klinikk: Kim Nguyen Skrevet

Har vært livredd for å gå til tannlegen. Kim har hjulpet meg overvinne frykten. Verdens beste tannlege!

Veldig hyggelig og behagelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Besøkte Oslo Tannlegesenter etter å ha unngått tannlegen i litt for mange år. Ikke glad i å dra til tannlegen, men opplevde Kim som veldig imøtekommende, vennlig og dyktig. Han lyttet, tok hensyn og var opptatt av pasientens beste. Drar definitivt tilbake til Kim neste gang jeg skal til tannlegen. Anbefales på det varmeste!

Den beste tannlegen

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på to år som følge av mild tannlegeskrekk. Kim har virkelig klart å ivareta meg og mine behov i tannlegestolen, og som tannlege er han rolig, nøyaktig og lydhør. Han er hyggelig og veiledende under konsultasjonen.

Da det skulle utføre behandling hos Kim satt han på musikk og gjorde stemningen mer casual, spurte hvordan jeg hadde det og tok pauser dersom han opplevde meg som angstpreget. Jeg er svært takknemlig for å ha møtt Kim og kommer definitivt til å bruke han videre.

Sympatisk og virker profesjonell

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg var til kontroll og han henviste meg til spesialist. Han virker profesjonell og opptatt av å ivareta pasient på beste måte.

Ekte interessert i pasienten og yrketr

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Kim er usedvanlig trivelig, snakker klokt og lytter klokt. Han forklarer og gir alternativer og tar seg god tid. Dyktig er han så klart også. Sterkt anbefalt-- Oslo Tannlegesenter har også nettopp flytta til Vika i nye lokaler og med helt nytt utstyr.