Runa Tøgersen Morger

Autorisasjon (2014)

Glomma Tannklinikk Telefonnummer69 16 90 9069 16 90 ...
Glemmengata 8 1608 Fredrikstad
Runa Tøgersen Morger er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Runa Tøgersen Morger

Fra tannlege skrekk til tannlege glede

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Beste tannlegen jeg noen gang har møtt. Jeg har sikkelig tannlege skrekk. Så jeg er en person som ganske urolig når det kommer til trekking av visdomstann osv. Av ulike årsaker tidligere. Men da jeg møtte på Runa var hun rolig, og avslappende snakke med. Men her ble ikke trygg før jeg fikk timen. Imens jeg satt i stolen hold jeg hånd fordi jeg var redd og stressa. Men den timen var noe av det meste behagliste jeg noen gang har opplevd. Jeg sovna nesten. Og når hun var ferdig spurt jeg er du ferdig, da jeg plutselig syntes behandlingen var ganske så fin. Altså nå skal trekke en visdomstann med Runa, men jeg grugleder meg. Er sikker på det kommer til gå fint. Er så takknemlig jeg tok sjansen og bestilite time for en rens og sjekk og det var virkelig verd det. Har du tannlege skrekk så vær så snill ikke nøl med prøv ut Runa. Takk og det viktig med munnhelse tenner er noe av det viktigste vi har. Så det sjekke de er ganske viktig. Da anbefaler jeg igjen og igjen prøv Runa 🥰🙏

meget bra tannlegge

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Meget bra resultat og behandling, samt bra pris. Tannlegen forklarte løsning på en forståelig måte, kunne ta meg med en gang selv om dette kun var en konsultasjon. Fikset 5 tenner uten smerter, kjente ikke engang at hun satt bedøvelse i hele overkjeven. Resultatet ble kjempefint, klarte også å treffe med farger på øvrige tenner. Prisen var også svært akseptabelt og langt rimeligere enn alt. behandling.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos.

Runa er alltid blid og imøtekommende. Flink til å forklare hva som gjøres og hvorfor. Tar seg tid til å involvere deg som pasient med å forklare og vise hva hun ser og tenker.

Jeg opplever alltid at jobben gjøres effektivt og med godt resultat, uten unødig ubehag.

Gir også gode tips og råd med et smil.

Blir tatt imot av hyggelig og serviceinnstilt tannpleier. Prisene er også på den riktige enden av skalaen.

Kan anbefales på det sterkeste!

Dyktig og høy servicefaktor

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Runa er en fantastisk flink tannlege, men i tillegg leverer hun maksimal service! Anbefaler henne til absolutt alle. Jeg med tannlegeskrekk har sluttet å grue meg til sjekk. Hun er veldig flink til å forklare hva som skjer hele tiden og har en veldig beroligende fremgangsmåte. Hun gjør seg selv nesten for tilgjengelig for sine pasienter, og hun gjør alt med et smil. Kan ikke få rost henne nok.

Rask, effektiv og kundevennelig

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Super behandling en lørdag formiddag. Rask behandling og et fint sluttresultat. Og en super pris. Seks stjerner