Runa Tøgersen Morger

Glomma Tannklinikk

Autorisasjon (2014)

Glomma Tannklinikk Prisliste

Glomma Tannklinikk Telefonnummer69 16 90 9069 16 90 ...
Glemmengata 8 1608 Fredrikstad
Runa Tøgersen Morger er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Runa Tøgersen Morger

Fantastisk tannlege

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos.

Runa er alltid blid og imøtekommende. Flink til å forklare hva som gjøres og hvorfor. Tar seg tid til å involvere deg som pasient med å forklare og vise hva hun ser og tenker.

Jeg opplever alltid at jobben gjøres effektivt og med godt resultat, uten unødig ubehag.

Gir også gode tips og råd med et smil.

Blir tatt imot av hyggelig og serviceinnstilt tannpleier. Prisene er også på den riktige enden av skalaen.

Kan anbefales på det sterkeste!

Dyktig og høy servicefaktor

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Runa er en fantastisk flink tannlege, men i tillegg leverer hun maksimal service! Anbefaler henne til absolutt alle. Jeg med tannlegeskrekk har sluttet å grue meg til sjekk. Hun er veldig flink til å forklare hva som skjer hele tiden og har en veldig beroligende fremgangsmåte. Hun gjør seg selv nesten for tilgjengelig for sine pasienter, og hun gjør alt med et smil. Kan ikke få rost henne nok.

Rask, effektiv og kundevennelig

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Super behandling en lørdag formiddag. Rask behandling og et fint sluttresultat. Og en super pris. Seks stjerner

Fantastisk..!!!

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Denne jenta er virkelig en av de fantastiske. Hun har tatt imot meg med min enorme tannlegeskrekk og behandlet meg med respekt og forståelse. Man skal lete lenge etter slike tannleger! Hun er effektiv, yter god service og er rett og slett helt fantastisk.
Får time tross for at man ringer seint. Anbefaler henne til alle jeg snakker med..!!

Perfekt! 11/10

Dømmer ikke.
Kompetent og ivrig.
Fleksibel, finner en løsning der andre gir opp.
Lytter på hva du har å si.
Anbefales på det sterkeste!