Glomma Tannklinikk

Telefonnummer69 16 90 9069 16 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Glemmengata 8 1608 Fredrikstad
Glomma Tannklinikk holder til i Fredrikstad

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Glomma Tannklinikk

Fantastisk tannlege

Tannlege: Lars Gjerlaugsen Skrevet

Kan anbefales på det sterkeste. For første gang har jeg boret hull uten å ha smerter. Tannlegeopplevelsen har endret seg helt etter jeg begynte å gå til ham. Studentrabatt har de også!

Fantastisk..!!!

Tannlege: Runa Tøgersen Morger Skrevet

Denne jenta er virkelig en av de fantastiske. Hun har tatt imot meg med min enorme tannlegeskrekk og behandlet meg med respekt og forståelse. Man skal lete lenge etter slike tannleger! Hun er effektiv, yter god service og er rett og slett helt fantastisk.
Får time tross for at man ringer seint. Anbefaler henne til alle jeg snakker med..!!

Den desidert beste tannlegen som finnes! :-D

Tannlege: Lars Gjerlaugsen Skrevet

Lars er den desidert beste tannlegen som finnes, han er varsom, tar seg tid til å gjennomgå hva han skal gjøre, meget flink til å sette bedøvelse (ingen smerte), utrolig dyktig, kommer aldri til å bytte tannlege! :-D

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Lars Gjerlaugsen Skrevet

Lars mottok meg til en time ved akutt behov, og var veldig omtenksom og imøtekommende. Han er utrolig kompetent og kan anbefales på det sterkeste.

Lars er topp!

Tannlege: Lars Gjerlaugsen Skrevet

Altså dette var en opplevelse ut av en annen verden, hva gjelder tannlegebesøk! Om du er det minste i tvil om hvem du skal gå til av tannleger i Fredrikstad - så kan jeg på det varmeste anbefale Lars. Forsiktig er bare fornavnet, - kompetent, meget hyggelig, rolig, effektiv, ja, listen er lang.

Aldri har jeg følt meg så trygg og ivaretatt hos en tannlege, - jeg med min angst, følte meg sett, hørt og respektert. Til tross for at jeg rotfylte - så gikk det så fint som bare det smertefritt til 99.05% - og det er vel første gangen jeg kan si at jeg har hatt en gledelig opplevelse hos en tannlege!!!

Tusen takk Lars, for en fantastisk god behandling, - alle dere som er i tvil, som har tannlegeskrekk - eller bare er på utkikk etter en ny tannlege som er effektiv, kompetent, medmenneskelig og hyggelig - jeg anbefaller denne tannlegen!!! :)