Glomma Tannklinikk

Glomma Tannklinikk holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Glomma Tannklinikk

Meget behagelig

Tannlege: Annie Munezero Skrevet

Meget behagelig vesen. Små, raske hender. Veldig flink til å informere om hva hun gjør. Jeg har vært veldig redd for tannlegen mange år, men jeg føler meg veldig trygg hos Annie.
Anbefales!

Fra tannlege skrekk til tannlege glede

Tannlege: Runa Tøgersen Morger Skrevet

Beste tannlegen jeg noen gang har møtt. Jeg har sikkelig tannlege skrekk. Så jeg er en person som ganske urolig når det kommer til trekking av visdomstann osv. Av ulike årsaker tidligere. Men da jeg møtte på Runa var hun rolig, og avslappende snakke med. Men her ble ikke trygg før jeg fikk timen. Imens jeg satt i stolen hold jeg hånd fordi jeg var redd og stressa. Men den timen var noe av det meste behagliste jeg noen gang har opplevd. Jeg sovna nesten. Og når hun var ferdig spurt jeg er du ferdig, da jeg plutselig syntes behandlingen var ganske så fin. Altså nå skal trekke en visdomstann med Runa, men jeg grugleder meg. Er sikker på det kommer til gå fint. Er så takknemlig jeg tok sjansen og bestilite time for en rens og sjekk og det var virkelig verd det. Har du tannlege skrekk så vær så snill ikke nøl med prøv ut Runa. Takk og det viktig med munnhelse tenner er noe av det viktigste vi har. Så det sjekke de er ganske viktig. Da anbefaler jeg igjen og igjen prøv Runa 🥰🙏

Rolig og fornuftig tannlege

Tannlege: Kim Reisæter Bøen Skrevet

Kim er en rolig og fornuftig tannlege som kan faget sitt godt, og gjør det som behøves uten å legge på noe unødvendig ekstra.

Har gått til han flere ganger over et par år, alltid like god opplevelse.

Greie priser på Glomma tannklinikk, enkel timebestilling, og flotte malerier i lokalene. Anbefales.

Effektiv og hyggelig tannlege

Tannlege: Kim Reisæter Bøen Skrevet

Kim er effektiv i jobben sin og han er hyggelig mot alle pasientene. Han er i tillegg rolig og beherska, og han er meget nøyaktig. Anbefales på det sterkeste!

Ingen bedre

Tannlege: Lars Gjerlaugsen Skrevet

Behagelig behandling og atmosfære. Nesten så man gleder seg til rotfylling 😊 Tannlegeskrekken er kurert