Tonje Rygh Refseth

Tannlege
Kvinne, 36 år

Godkjenning

Autorisasjon (2013)

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Tonje Rygh Refseth er tannlege i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(20)
20 vurderinger
Behandling
(15)
15 vurderinger
Tilgjengelighet og service
(15)
15 vurderinger
Pris
(14)
14 vurderinger

Siste vurderinger av Tonje Rygh Refseth

Utrolig bra tannlege 😊

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Tonje er en veldig grei tannlege.Hun er behagelig, blid og flott.

Trygg og vennlig

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Har skiftet tannlege etter 30 år etter han la opp.
Kom til Tonje og Rommen etter litt leting etter ny tannlege. Har hatt endel problemer med en tann og jeg er svært fornøyd med behandling og oppfølging. Annbefales på det sterkeste.

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Utrolig flink tannlege som behandler deg veldig bra og gjør en kjempe jobb. En som gjør en kjedelig tannlege time til noe morsomt og man blir i godt humør av:-)

Utrolig bra tannlege

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Jeg følte en trygghet hos Tonje. Hun var flink selvom jeg har tannlege skrekk. Hun var grundige i sitt arbeide. Jeg hadde ikke noe ubehag med at hun rota inne i munnen min.
Hun var utrolig smilende, snill og lyttende til mine problemer.
Jeg kommer til og ringe henne neste gang jeg trenger hjelp.

Den beste tannlegen jeg har hatt 😃

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Veldig pene og rene lokaler med høflig personale. Ringte torsdag kveld og fikk time allerede fredag formiddag:-) Veldig imponert over liten ventetid, bra priser, åpningstider , høflige og blide ansatte og effektiviteten på behandling.

Vis flere...