Sarwat Aziz Malik

Sarwat Aziz Malik er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sarwat Aziz Malik

Utrolig bra!

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Hun er en rolig og behagelig person, følte meg trygg på det hun gjorde, og det gjorde hun bra! Anbefales på det varmeste :-)

Hun gjør mirakel i munnen

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Fikk krone og bro hos henne og veldig fornøyd med resultatet. I tillegg fant jeg henne snill og menneskelig lege. Veldig ansvarlig lege og for min sin del har hun gjort en mirakel i munnen min, siden jeg hadde sensitive tenner og mye vondt overalt. I tillegg til bra jobbet ser munnen min veldig fint ut også, og tennene sitter på hverandre godt. I denne delen er jeg også veldig fornøyd. Stoler på og anbefaler henne.

Veldig bra!

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Nøye, omsorgsfull, kompetent, hygienisk. Det gir en følelse av riktig og trygg behandling. Veldig fornøyd.

Absolutt en av de beste jeg har vært hos.

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Som en som i flere år har slitt med tannlegeskrekk, må jeg si at dette er den beste tannlegen jeg har vært til noen gang. Behagelig og myk i behandlingen.. gikk igjennom i detaljer og tok seg tid til å lytte. Vil fortsette å gå hit fremover.

Redningen

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Fikk hastetime pga smerter, og tannlegen konstaterte raskt hva som var galt. Jeg fikk god hjelp 😊

Meget fornøyd

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Så langt er jeg meget fornøyd, får gode forklaringer på hva som bør gjøres videre etter hver behandling, noe jeg setter stor pris på. Dette blir nok et sted jeg kommer til å bruke fremover..

Meget fornøyd, nøye arbeid og imøtekomme

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Så langt er jeg meget fornøyd, får gode forklaringer på hva som gjøres og videre behandling

Serviceinnstilt

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Veldig serviceinnstilt og samarbeidsvillig! Veldig hyggelige tannleger og assistenter.

Imøtekommende, rask, effektiv og veldig flink.

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Kom inn som hastepasient, m tannlegeskrekk. Ble kjempemottatt av noen fantastiske tannleger. For en service!!! Har aldri opplevd dette før. Føler nå at jeg er i trygge hender.

Endelig en tannlege jeg kan stole på!

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Da jeg lider av odontofobi var jeg veldig redd for å gå til tannlegen, men jeg ble så possitivt overrasket! Jeg ble møtt med forståelse og jeg følte meg trygg. Endelig en tannlege jeg føler jeg kan stole på!

Fantastisk!

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Veldig betryggende og flink tannlege. Utrolig dyktig!

BEHAGELIG VESEN OG UTROLIG DYKTIG!

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Utrolig flink ung tannlege.Har et behagelig vesen OG man føler seg ivaretatt.

Den beste av de beste

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Har hatt mange gode tannleger men i dag overgikk unge Sarwat dem alle. Meget dyktig, nøyaktig og vennlig.

En flink og forståelsesfull tannlege,er vel den beste tannlegen jeg har hatt noen gang.

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Jeg blir tatt godt imot og tannlegen er veldig flink å tålmodig med meg.Vet at jeg til tider kan være en krevende pasient.Men er super fornøyd så langt,har enda endel tannlege timer for meg men regner med at resten skal gå like bra som frem til nå:-)