Sarwat Aziz Malik

36 år

Autorisasjon (2014)

Sarwat Aziz Malik er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sarwat Aziz Malik

En utrolig God tannlege og ikke minst et Flott Menneske!

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Har vært innom mange Tannklinikker opp gjennom tiden og blitt behandlet av mange forskjellige tannleger både i Afrika og her i Norge!
Sarwat har vært den yngste av de alle, men vil raskt tilføye at hun er den beste som har behandlet meg!
Allerede utviser hun en høy kompetanse som mange eldre tannleger bør misunne henne!
Og alltid rolig og forklarende om progresjonen både til meg som pasient og til hennes assistent!
Jeg ser fram til neste tannlegetime om en uke!🤗

Utrolig bra!

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Hun er en rolig og behagelig person, følte meg trygg på det hun gjorde, og det gjorde hun bra! Anbefales på det varmeste :-)

Hun gjør mirakel i munnen

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Fikk krone og bro hos henne og veldig fornøyd med resultatet. I tillegg fant jeg henne snill og menneskelig lege. Veldig ansvarlig lege og for min sin del har hun gjort en mirakel i munnen min, siden jeg hadde sensitive tenner og mye vondt overalt. I tillegg til bra jobbet ser munnen min veldig fint ut også, og tennene sitter på hverandre godt. I denne delen er jeg også veldig fornøyd. Stoler på og anbefaler henne.

Veldig bra!

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Nøye, omsorgsfull, kompetent, hygienisk. Det gir en følelse av riktig og trygg behandling. Veldig fornøyd.

Absolutt en av de beste jeg har vært hos.

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Som en som i flere år har slitt med tannlegeskrekk, må jeg si at dette er den beste tannlegen jeg har vært til noen gang. Behagelig og myk i behandlingen.. gikk igjennom i detaljer og tok seg tid til å lytte. Vil fortsette å gå hit fremover.