Joakim Axel Gustaf Rydnert

Joakim Axel Gustaf Rydnert er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Joakim Axel Gustaf Rydnert

Super tannlege

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Veldig hyggelig tannlegekontor! Alle de ansatte er utrolig hyggelige og flinke. Jeg har vært pasient hos Joakim i 3 år og er meget fornøyd. Har lenge vurdert at få rettet opp fortennene mine, og har akkurat startet en behandling med Invisalign. Veldig tilfreds inntil videre:)

Meget tilfreds

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Behagelig atmosfære på klinkken. Fremstår veldig nøye, og forklarende i hva han gjør. Min nye tannlege i Oslo.

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Jeg har hatt tann problemer i mange år, med mange tannlege besøk i norge og utlandet og Joakim er det beste jeg har vært bort i.

Ikke er han faglig dyktig, men også sympatisk, rolig og informerende. Har også aldri opplevde noen som kan setter sprøyte og man føler nesten ingenting. Han er også perfeksjonist når det gjelder bro og utseende. Er nesten redd å skriver om han fordi det er alltid lett å få timer.

Effektivt og bra

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Jeg hadde hull og en masse tannsten. Fikk disse fikset, pluss gode tips på hvordan man skulle forebygge dette.. God forklaring på hvorfor og hvordan det oppsto, samt simpel triks, som man kanskje ikke tenkte på i forveien. Følte meg temmelig trygg i hans hender.

Perfekt, rolig og flink tannlege

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Joakim Rydnert kan jeg anbefale på det sterkeste. Meget kompetent, flink med mennesker og en hyggelig servicevennlig tannlege. Kan ikke be om mer!