Joakim Axel Gustaf Rydnert

Autorisasjon (2014)

Joakim Axel Gustaf Rydnert er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Joakim Axel Gustaf Rydnert

Helt enestående - anbefales på det sterkeste

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Hele livet har jeg slitt med små tenner og sunket bitt som har ført til gnissing og skader over lang tid. Høsten 2023 bestemte jeg meg endelig for å gjøre noe med det. Etter å ha opplevd et mislykket behandlingsforsøk ved et annet tannlegesenter, ble Joakim redningen.
En behandling som dette krever enormt med kunnskap, erfaring og tekniske ferdigheter - noe Joakim har plenty av. Han er oppdatert på ny teknologi, perfeksjonist på naturlig estetikk og benytter en av landets beste teknikere. I tillegg er han utrolig hyggelig, empatisk og imøtekommende, og jeg følte meg trygg hele veien.
Jeg fikk restaurert nedslitte tenner, bygget opp bittet og har fått tilbake tapt funksjon. Resultatet ble vanvittig bra og pent, og i løpet av kort tid føltes alt helt naturlig.
Jeg kan med hånden på hjertet si at Joakim har endret livet mitt til det bedre.

Favoritt

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Jeg har endelig funnet min faste tannlege, og det er Joakim. Han har fulgt meg opp over en stund nå, og jeg bare godt å si om hver eneste time. Han innfrir alt jeg anser som viktig hos en tannlege; grundig - nærmest perfeksjonist, samtidig effektiv, trygg, tilgjengelig og svært dyktig. Resultatet blir bestandig bra, og jeg føler alltid at ønskene mine er hørt og forstått. Etter en helt super Invisalign-behandling smiler jeg mer enn aldri før! Før kunne det være ubehagelig å gå til tannlegen. Nå gleder jeg meg nærmest. Jeg kan utvilsomt anbefale Joakim på det varmeste.

Suveren tannlege

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Joakim er ikke bare kompetent, oppdatert på teknikker og effektiv, for med sitt rolige og vennlige vesen får han deg i tillegg til å slappe av under behandlingen. Tro meg! Jeg har gått hos Joakim i en femårsperiode og nylig avsluttet han en kompleks og svært tidkrevende behandling som innebar både ekstraksjoner, kroner og implantater og en god porsjon planlegging og tankearbeid fra hans side. Prosessen har på alle måter vært sømløs, ulike løsninger ble løpende drøftet med meg i forkant. Resultatet er helt topp og jeg er veldig takknemlig. Joakim er en suveren tannlege og anbefales på det varmeste !

Den beste tannlegen!

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Jeg har vært flere ganger hos Joakim, og jeg tenker på ham som verdens beste tannlege.

Jeg er litt redd for tannleger, og det hjelper veldig at han er så rolig og vennlig. Han er faglig dyktig og engasjert i arbeidet. Det er fin stemning, og man får inntrykk av at Joakim trives på jobb.

Mine varmeste anbefalinger!

Dyktig, nøye og hyggelig tannlege

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Jeg har gått til Joakim i litt over et år i forbindelse med Invisalign-regulering og er enormt fornøyd med både behandlingen og resultatet! Joakim er en meget kompetent tannlege som åpenbart er interessert i faget. Jeg har fått tett oppfølging hele veien og følt meg veldig trygg på Joakim sine vurderinger og råd underveis. Vil absolutt anbefale Joakim videre!

Ønsker samtidig å slå et slag for Invisalign-regulering som jeg nå er ferdig med. Resultatet av denne behandlingen hos Tannlege Rydnert & Evjensvold har blitt over all forventning og langt bedre enn jeg trodde det var mulig å få, hvert fall uten å sette klosser på tennene. Vil virkelig anbefale denne metoden for tannregulering til alle som vurdere å få gjort store eller små korrigeringer på tennene!