Joakim Axel Gustaf Rydnert

Tannlege Evjensvold & Rydnert

2014

Tannlege Evjensvold & Rydnert Prisliste

Tannlege Evjensvold & Rydnert Telefonnummer22 46 26 6522 46 26 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bogstadveien 31 B 0366 Oslo
Joakim Axel Gustaf Rydnert er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Joakim Axel Gustaf Rydnert

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Beste tannlegen jeg har gått til. Han er helt oppdatert på de nyeste teknikkene, og selv om jeg måtte ha omfattende tannbehandling var det ingen smerter. Tennene mine hadde fått så pass store skader at de måtte bygges opp igjen. Dette krever mye frihåndsarbeid som man må ha evner til i tillegg til teknisk kunnskap. Resultatet var bedre enn jeg trodde håpe på. Rydnert beveger seg et sted mellom tannlegemessig håndtverk og kunstner. Imponert.

Super tannlege

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Veldig hyggelig tannlegekontor! Alle de ansatte er utrolig hyggelige og flinke. Jeg har vært pasient hos Joakim i 3 år og er meget fornøyd. Har lenge vurdert at få rettet opp fortennene mine, og har akkurat startet en behandling med Invisalign. Veldig tilfreds inntil videre:)

Meget tilfreds

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Behagelig atmosfære på klinkken. Fremstår veldig nøye, og forklarende i hva han gjør. Min nye tannlege i Oslo.

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Jeg har hatt tann problemer i mange år, med mange tannlege besøk i norge og utlandet og Joakim er det beste jeg har vært bort i.

Ikke er han faglig dyktig, men også sympatisk, rolig og informerende. Har også aldri opplevde noen som kan setter sprøyte og man føler nesten ingenting. Han er også perfeksjonist når det gjelder bro og utseende. Er nesten redd å skriver om han fordi det er alltid lett å få timer.

Effektivt og bra

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Jeg hadde hull og en masse tannsten. Fikk disse fikset, pluss gode tips på hvordan man skulle forebygge dette.. God forklaring på hvorfor og hvordan det oppsto, samt simpel triks, som man kanskje ikke tenkte på i forveien. Følte meg temmelig trygg i hans hender.