Joakim Axel Gustaf Rydnert

Joakim Axel Gustaf Rydnert er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Joakim Axel Gustaf Rydnert

Super tannlege

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Veldig hyggelig tannlegekontor! Alle de ansatte er utrolig hyggelige og flinke. Jeg har vært pasient hos Joakim i 3 år og er meget fornøyd. Har lenge vurdert at få rettet opp fortennene mine, og har akkurat startet en behandling med Invisalign. Veldig tilfreds inntil videre:)

Meget tilfreds

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Behagelig atmosfære på klinkken. Fremstår veldig nøye, og forklarende i hva han gjør. Min nye tannlege i Oslo.

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Jeg har hatt tann problemer i mange år, med mange tannlege besøk i norge og utlandet og Joakim er det beste jeg har vært bort i.

Ikke er han faglig dyktig, men også sympatisk, rolig og informerende. Har også aldri opplevde noen som kan setter sprøyte og man føler nesten ingenting. Han er også perfeksjonist når det gjelder bro og utseende. Er nesten redd å skriver om han fordi det er alltid lett å få timer.

Effektivt og bra

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Jeg hadde hull og en masse tannsten. Fikk disse fikset, pluss gode tips på hvordan man skulle forebygge dette.. God forklaring på hvorfor og hvordan det oppsto, samt simpel triks, som man kanskje ikke tenkte på i forveien. Følte meg temmelig trygg i hans hender.

Perfekt, rolig og flink tannlege

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Joakim Rydnert kan jeg anbefale på det sterkeste. Meget kompetent, flink med mennesker og en hyggelig servicevennlig tannlege. Kan ikke be om mer!

Beste tannlege man kan få!

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Jeg har gått til Joakim Rydnert de siste par årene og fikk i høst fjernet hele tre plagsomme visdomstenner med hans hjelp. Dette var en operasjon jeg hadde utsatt ganske lenge, ettersom jeg hadde en så forferdelig opplevelse da jeg for fire år siden fjernet en betent visdomstann ved en annen klinikk. Uansett, Joakim Rydnert gjorde en fantastisk jobb med å få trukket vidsomstennene så smertefritt som mulig, og jeg kan dermed erklære meg ikke bare fri for hullete visdomstenner men også kurert for tannlegeskrekk. Dette er altså en tannlege jeg kan anbefale på det sterkeste, bedre kan det ikke bli når man først må foreta et slikt inngrep. Kompetent, hensynsfull og tillitsvekkende, med stø hånd og betryggende forklaringer hele veien slik at man vet hva som foregår. Sentral beliggenhet og trivelige lokaler har de også, og ikke minst ble det hele overraskende billig alt tatt i betraktning.

Flink, effektiv og beroligende tannlege :)

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Jeg har vært hos Joakim tre ganger.
(Tatt flere hull og tatt ut en tann.)

Jeg opplevde Joakim som imøtekommende, rolig, forklarende, veldig effektiv og grundig.

Prisen jeg fikk var også veldig bra.
Vel og merke, det viktigste for meg var at jeg ble møtt med forstålse og at han fikk meg til å slappe av:)

Super fornøyd og jeg kommer gjerne tilbake :)

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Etter første tannbehandling hos Joakim, forsvant min tannlegeskrekk, og han ble min faste tannlege. Jeg hadde en omfattende tannbehandling, med blant annet 3 rotfyllinger. Han utførte en kjempe bra jobb, og var faglig overbevisende, hensynsfull og hyggelig.
Ambefales på det sterkeste.

Ung, kompetent og hyggelig tannlege

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Behandlingen var rask og effektiv, samtidig er han hensynsfull og fremstår som svært faglig dyktig. Kan anbefale ham på det sterkeste.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tannlege Evjensvold & Rydnert Skrevet

Joakim er den flinkeste tannlegen jeg har hatt. Han er forsiktig, og gir beskjed om hva han gjør. Han er nøye, å gjør en veldig bra jobb. Han er flink til å informere underveis. Han tar veldig "vare" på pasienten, å tar veldig hensyn. Man skal lete lenge etter en som har alt dette i seg😃

Meget dyktig og effektiv

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Flink ung tannlege som tar tannhelse på alvor. Fikk inntrykk av at han har fokus på forebyggende behandling, slik at man skal slippe unødvendig mange turer til tannlegen. Under behandling var han skånsom, og ga meg mulighet til å bestemme om jeg ville ta hull som var påbegynnende.