Ivan Kavarkov

Klinikk

Budapest Klinikken Tromsø AS

Skippergata 1-7 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Ivan Kavarkov

Veldig dyktig og flink tannlege

Klinikk: Budapest Klinikken Tromsø AS Skrevet

Har vært hos Ivan ved flere anledninger og han er absolutt å anbefale. Han snakker både norsk og engelsk og er god til å forklare hvordan behandlingen skal foregå og en kan alltid føle seg trygg på at behandlingen han gjør er gjort ordentlig. Han er varsom og forsiktig i sitt arbeide. Han er smilende og imøtekommende og anbefales virkelig til andre som vurderer å gå til denne tannklinikken.

Ivan Kavarkov er flink tannlege.

Klinikk: Budapest Klinikken Tromsø AS Skrevet

Klinikken har booket inn for mange pasienter, og det er for lang ventetid for pasienter som er til behandling. Jeg var der sist 19.08 og etter trekking har jeg nu kun en tann fremme som treffer to tenner nede når jeg tygger. Neste behandling ble forespeilet i november grunnet full-booket liste, så nu er jeg på reservelisten??? Det blir grøt i tre mnd. nam nam nam...
Etter forrige behandling, tanntrekking hadde jeg to tenner oppe som traff tre tenner nede. Da måtte jeg vente fra 30. 06 og til 19 august. Det var også for lang tid for pasienter som er under behandling.
Her har Budapest Klinikken et nødvendig forbedrings potensial.

Min beste tannlegeopplevelse

Klinikk: Budapest Klinikken Tromsø AS Skrevet

Fikk akutthjelp hos Budapest Klinikken med ivan som tannlege. Fikk et meget godt inntrykk av Ivan som tannlege og klinikken generelt. Behandlingen var smertefri, og jeg opplevde Ivan som svært behagelig. Snakker godt norsk slik at kommunikasjon var aldri et problem.