Bestill time

Profilbilde av tannlege Omar Dar

Bestill time

Undersøkelse - nye pasienter
Pris: 895 kr

Kun kr 895 for en undersøkelse med 3D scanning, inkl. 2 røntgenbilder, tannrens, enklere fjerning av tannstein og polering med pussepasta (60min). Vi er kveldsåpent til 20:00 og tilbyr gratis parkering til våre pasienter. Kampanjen gjelder kun nye pasienter.

I dag 24. apr I morgen 25. apr Fre 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr

Om

Tannlege Omar utmerker seg som en dyktig profesjonell innen Invisalign-behandlingen på grunn av hans eksepsjonelle kompetanse og erfaring innen ortodonti. Han har gjennomgått grundig opplæring og sertifisering i bruk av Invisalign, og hans ferdigheter er tydelig synlige gjennom hans vellykkede resultater og fornøyde pasienter.

Omar er kjent for å tilpasse hver Invisalign-behandling til pasientens individuelle behov. Han tar seg tid til å lytte til pasientenes ønsker og bekymringer, og han utvikler en skreddersydd behandlingsplan som gir effektive og estetisk tiltalende resultater. Hans evne til å diagnostisere og behandle ulike tannstillingsproblemer med Invisalign gjør ham til en pålitelig ekspert innen området.

Videre er Tannlege Omar oppdatert på de nyeste teknologiene innen Invisalign, og han bruker avanserte verktøy og metoder for å sikre nøyaktig plassering av alignere og optimal justering av tennene. Hans dedikasjon til pasientenes komfort og velvære gjør ham til et naturlig valg for de som søker en dyktig Invisalign-behandler. Med sin ekspertise og omsorg sørger Tannlege Omar for at pasienter oppnår strålende smil gjennom en skånsom, effektiv, og diskret behandling med Invisalign.

Autorisasjon (2014)

Tilleggskompetanse

Usynlig tannregulering

Omar Dar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Omar Dar

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Ærlighet og dyktighet kommer du borti med Omar Dar. Første gangen min ble jeg godt tatt vare på og er kjempe fornøyd. Anbefaler sterkt!

Hyggelig

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Var innomm for en kontroll som jeg fikk god behandling og det ble et hyggelig besøk. Veldig fornøyd.

Svært god opplevelse!

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

En hyggelig og omtenksom tannlege som var god på kommunikasjon og skryt! Omar forklarte fint underveis hva han skulle gjøre og ba meg si fra om noe var vondt eller ubehagelig. Han har et smittende humør og oppleves tillitsvekkende og dyktig i faget sitt.

Dyktig og profesjonell tannlege

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Kan virkelig anbefale tannlege Omar Dar. Han er alltid i godt humør, og får meg til å føle meg trygg og godt ivaretatt. Han forteller alltid hva han gjør underveis i behandling og lytter til mine behov. Han har kurert min tannlegeskrekk!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Blitt tatt godt imot helt fra starten. Meget Fornøyd med behandling så langt.

Meget dyktig og profesjonell. Anbefales på det varmeste 👏