Lise Danielsen

Bodø tannlegesenter

2014

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bodø tannlegesenter Priser mangler

Lise Danielsen er tannlege i Bodø

Siste vurderinger av Lise Danielsen

Beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Bodø tannlegesenter Skrevet

Virkelig den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos! Veldig skånsom og omtenksom :) anbefales!!!

Dyktig og omsorgsfull tannlege

Klinikk: Bodø tannlegesenter Skrevet

Veldig fornøyd med første tannlegetimene hos Lise. Fikk kjapt time da jeg hadde mistet en fylling og var plaget med tannpine. Jeg ble bedøvet godt, slik at det aldri ble smertefullt under boring, selv om jeg hadde et stort hull. Lise forklarte underveis og var meget nøye med å få fyllingen tilpasset perfekt uten en ru kant. Hun avsluttet det hele med et grundige tannstell, slik at tennene mine føltes rene og glatte da jeg dro fra klinikken, godt fornøyd.

En med tannlegeskrekk burde oppsøke denne tannlegen

Klinikk: Bodø tannlegesenter Skrevet

For en med svært tannlegeskrekk ble jeg så overrasket over at jeg klarte å puste gjennom behandlingen. Hun var hensynsfull ovenfor meg og min frykt. Hun snakket til meg på en rolig og behagelig måte og fortalte hele tiden hva hun skulle gjøre, noe som var meget betryggende. Til henne kan jeg gå flere ganger.

Helgetur til bodø

Klinikk: Bodø tannlegesenter Skrevet

Kjempe fornøyd med tannlege opplevelsen min jeg fikk hos Lise, kjempe tannlege som tar bort all skrekken med å gå til tannlegen. Tar heller ett fly i en halv time for å komme til denne tannlegen en å dra dær jeg bor. Og jeg bor på stokmarknes!✈️

Utrolig dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Bodø tannlegesenter Skrevet

Første gang jeg har vært hos Lise, og første gang jeg virkelig har (hvis man kan si det) slappet av i tannlegestolen. Lise er en utrolig dyktig tannlege, og hun har en veldig behagelig personlighet. Hun forklarer underveis og spør om det går fint, noe som får meg til å føle meg trygg og avslappet fra første bedøvelsestikk til jobben er gjort. Anbefales på det sterkeste!!