Lise Danielsen

Storgata 3b 8006 Bodø
Tlf: 75 50 65 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lise Danielsen er tannlege i Bodø

Siste vurderinger av Lise Danielsen

Utrolig dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Første gang jeg har vært hos Lise, og første gang jeg virkelig har (hvis man kan si det) slappet av i tannlegestolen. Lise er en utrolig dyktig tannlege, og hun har en veldig behagelig personlighet. Hun forklarer underveis og spør om det går fint, noe som får meg til å føle meg trygg og avslappet fra første bedøvelsestikk til jobben er gjort. Anbefales på det sterkeste!!

Solid tannsjekk

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Hyggelig og blid tannlege. Jeg følte meg godt tatt i mot. Effektiv og informerende. Behandlingen gikk som smurt og vil absolutt anbefale Lise til andre. I tillegg var personalet hyggelige og lokalet var trivelig.

Tannlegen e blitt en lek

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Gikk fra tannlegeskrekk til at det går som en lek👍👍 blir godt tatt i mot og er i gode hender! Alle er hyggelige og imøtekommende

BRA BRA BRA!!!

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Har aldri vært så fornøyd med en person innenfor helsevesenet! ingenting negativt å si om Lise. Jeg hadde tannlegeskrekk før jeg fikk henne som tannlege, ho har kurrert den. Ho veit ka ho hold på med.

Super tannlege

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Med delvis tannlegeskrekk følte jeg meg veldig trygg og ivaretatt hos tannlege Lise Danielsen. Raskt effektivt og smertefritt.

Varm og profesjonell

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Lise var veldig varm og imøtekommende, rolig og profesjonell. Hun fortalte hva hun gjorde, og var tydelig og stødig i bevegelsene. En behagelig opplevelse. Kommer garantert igjen!

Effektiv og behagelig tannbehandling

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Jeg har ikke tannlegeskrekk, men synes det er ubehagelig å gå til tannlegen ettersom jeg sliter med ising i tennene.
Lise er rolig, forteller hele tiden hva som skjer og hvor lang tid det vil ta. Hun jobber effektivt, og er opptatt av at du skal ha det behagelig i stolen, spør om man trenger pause/skylling. Det er en god og avslappende atmosfære på denne tannklinikken, og jeg anbefaler virkelig alle å gå til Lise!

Ei trivelig dame😊

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Lise er trygg og ei veldig trivelig dame. Snakketøyet i orden;) følte meg veldig avslappet i tannlegestolen, og fornøyd med resultatet etterpå.
Anbefales😀

Meget bra

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Jeg er strålende fornøyd etter 2 besøk hos Lise Danielsen på kort tid. Hun er dyktig i det hun gjør, og forteller deg hva hun gjør til enhver tid. Smilende og veldig hyggelig. Hun kan anbefales til alle.

Den beste!

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Denne tannlegen er noe for seg selv! Hun tar seg tid til deg, og bryr seg. Lise forklarer nøye hva hun gjør slik at jeg hele tiden føler meg så komfortabel som mulig i en slik situasjon, der man ikke har noen kontroll selv. Blir alltid fornøyd med resultatet. Hun er også morsom og profesjonell. Tommelen opp!

Utrolig behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Er ny kunde hos denne tannlegen og er strålende fornøyd. Lise er en hyggelig og fagmessig flink tannlege som tar seg god tid til å forklare. Når jeg kom ble jeg mottatt på en behagelig og rolig måte, veldig fin opplevelse som levde opp til forventningene, jeg er fornøyd!

dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

En ung og blid tannlege som utstråler tillit og faglig dyktighet.
Får meg til å slappe av under behandling.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Hun er virkelig faglig dyktig og trivelig! Min tannlegeskrekk er kurert!. Føler meg så komfortabel som jeg aldri hadde trodd jeg kunne være i en tannlegestol, når jeg er hos henne. Hun bryr seg om deg som person og pasient. Anbefales på det sterkeste!