Lise Danielsen

Storgata 3b 8006 Bodø

Siste vurderinger av Lise Danielsen

BRA BRA BRA!!!

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Har aldri vært så fornøyd med en person innenfor helsevesenet! ingenting negativt å si om Lise. Jeg hadde tannlegeskrekk før jeg fikk henne som tannlege, ho har kurrert den. Ho veit ka ho hold på med.

Super tannlege

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Med delvis tannlegeskrekk følte jeg meg veldig trygg og ivaretatt hos tannlege Lise Danielsen. Raskt effektivt og smertefritt.

Varm og profesjonell

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Lise var veldig varm og imøtekommende, rolig og profesjonell. Hun fortalte hva hun gjorde, og var tydelig og stødig i bevegelsene. En behagelig opplevelse. Kommer garantert igjen!

Effektiv og behagelig tannbehandling

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Jeg har ikke tannlegeskrekk, men synes det er ubehagelig å gå til tannlegen ettersom jeg sliter med ising i tennene.
Lise er rolig, forteller hele tiden hva som skjer og hvor lang tid det vil ta. Hun jobber effektivt, og er opptatt av at du skal ha det behagelig i stolen, spør om man trenger pause/skylling. Det er en god og avslappende atmosfære på denne tannklinikken, og jeg anbefaler virkelig alle å gå til Lise!

Ei trivelig dame😊

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Lise er trygg og ei veldig trivelig dame. Snakketøyet i orden;) følte meg veldig avslappet i tannlegestolen, og fornøyd med resultatet etterpå.
Anbefales😀