Lise Danielsen

Lise Danielsen er tannlege i Bodø

Siste vurderinger av Lise Danielsen

Helgetur til bodø

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Kjempe fornøyd med tannlege opplevelsen min jeg fikk hos Lise, kjempe tannlege som tar bort all skrekken med å gå til tannlegen. Tar heller ett fly i en halv time for å komme til denne tannlegen en å dra dær jeg bor. Og jeg bor på stokmarknes!✈️

Utrolig dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Første gang jeg har vært hos Lise, og første gang jeg virkelig har (hvis man kan si det) slappet av i tannlegestolen. Lise er en utrolig dyktig tannlege, og hun har en veldig behagelig personlighet. Hun forklarer underveis og spør om det går fint, noe som får meg til å føle meg trygg og avslappet fra første bedøvelsestikk til jobben er gjort. Anbefales på det sterkeste!!

Solid tannsjekk

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Hyggelig og blid tannlege. Jeg følte meg godt tatt i mot. Effektiv og informerende. Behandlingen gikk som smurt og vil absolutt anbefale Lise til andre. I tillegg var personalet hyggelige og lokalet var trivelig.

Tannlegen e blitt en lek

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Gikk fra tannlegeskrekk til at det går som en lek👍👍 blir godt tatt i mot og er i gode hender! Alle er hyggelige og imøtekommende

BRA BRA BRA!!!

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Har aldri vært så fornøyd med en person innenfor helsevesenet! ingenting negativt å si om Lise. Jeg hadde tannlegeskrekk før jeg fikk henne som tannlege, ho har kurrert den. Ho veit ka ho hold på med.