Milana Savic

Grønland 4 0188 Oslo

Siste vurderinger av Milana Savic

Profesjonell og omsorgsfull

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Som en gravid kvinne, var jeg bekymret og hadde mange spørsmål ved siden av smertene i visdomtannen min. Hun klarte å ro meg ned og gi veiledning. Jeg er takknemlig for hennes råd, tålemodighet og kan bare anbefale henne på det sterkeste.

Forklarende, dyktig, imøtekommende

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Har et "større prosjekt" hos Milana nå. Hun forklarer, veileder, gjør arbeidet på en trygg måte. Gruer meg aldri for å komme til Milana, hun tar godt vare på meg.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Dyktig, imøtekommende og hjelpsom tannlege. Fantastisk oppfølging, etter at hun fjernet en visdomstann ringte hun meg på en lørdag og sendte tekstmelding på en søndag for å forsikre seg om at alt gikk bra. Får meg til å slappe av, og er flink til å informere i forkant. Kan anbefale på det sterkeste!

Vitker meget dyktig og dedikert

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Milana virker velfig dyktig. Hun gir mye og god informasjon. Hun er vrldig opptatt av at du sksl føle deg bra. Hun jobber fort, men det virker som fort er normaltempoet hennes. Hun virker ikke grisk i form av å anbefale de dyreste behandlingene. Jeg anbefalte henne til en venninne. Hun ble også veldig fornøyd. Prisene virker veldig rimelige sammenlignet med følelsen av kvalitet. Milana er også ganske morsom. Med andre ord; jeg er fornøyd og jeg kommer til å bruke henne fast. Mvh PS.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Den beste tannlegen jeg har hatt så lenge, og det ble en del. Kommer gjerne tilbake, anbefaler på det sterkeste.