Milana Savic

Autorisasjon (2015)

Tannfeen Lillestrøm Telefonnummer63 80 07 0063 80 07 ...
Stillverksveien 1 2004 Lillestrøm
Milana Savic er tannlege i Drammen, Lillestrøm og Nordre Follo

Siste vurderinger av Milana Savic

Milana er fantastisk!

Klinikk: Tannfeen Ski Skrevet

Etter TOO-behandling hadde jeg vansker med å velge en tannklinikk, føler jeg hadde englevakt som fant Milana Savic! Aldri vært borti en bedre tannlege!
Hun er genuint interessert i yrket sitt og har en masse å fortelle om videre forskning og studier. Hun ser tannhelsen som en helhet, og drar fantastiske sammenhenger til både kropp og psyke.
Milana er rolig, blid og forståelsesfull. Hun forklarer godt og viser masse omsorg.
Kunne ikke vært mer fornøyd, her er man i trygge hender!

the best dentist i have been to in Oslo

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Very nice and easy to talk to. Friendly and a good listener. Takes time and does what is needed. She does not fix "problems" that do not need fixing. Will consult with the patient and will find the best solution for the patient. Very open about the plans and costs.

Beste tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Hun er bare helt fantastisk, har ikke tannlegeskrekk lenger-:) Tusen tusen takk, fine du. Jeg spør mye, å får svar som jeg forstår.

Fantastisk tannlege! 💖

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Har levd med en kronisk sykdom i 8 år (ME), og dermed vært borti det meste av leger og spesialister. Hadde aldri trodd at møtet med min nye tannlege, skulle vise seg å bli min beste erfaring med helsevesenet noen sinne! Og da snakker jeg ikke om en vanlig sjekk med røntgen og tannpuss. Jeg kom til Milana med 4 vanskelige visdomstenner, som har bydd på store helseplager. Har aldri hatt noen utpreget tannlegeskrekk, men tannlegebesøk ble gjerne skjøvet nederst på gjøremålslisten. Etter første time hos Milana, skjønte jeg at jeg skulle få hjelp og at jeg var i gode hender. Til tross for kirurgisk tanntrekkng og komplikasjoner pga min generelle helsetilstand, har jeg GLEDET meg til å komme til Milana! Hun lytter og tar meg på alvor. Hun er positiv, blid, oppmuntrende, og ikke minst morsom :D Hun er superflink til å hele tiden forklare underveis hva som skal skje, og hvordan situasjonen best kan gripes an. Hun er effektiv, men tålmodig, og påser at det aldri er vondt eller skremmende. Og ikke minst, hun gjør jobben ordentlig!
Jeg har aldri før følt meg så trygg og ivaretatt. Hun er genuint interessert i meg som pasient. Og følger opp pr telefon og sms, selv i sin egen fritid. Jeg har riktignok hatt en del komplikasjoner. Men en sånn oppfølging, er langt over hva man kan forvente. Og jeg er så takknemlig.

Milana er imponerende kunnskapsrik og profesjonell. Hun inkluderer munnen som en del av kroppen, og tar hensyn til min helsetilstand ved behandling. Hvilket er en stor kontrast til de fleste andre leger og tannleger, som drar et unaturlig skille mellom tenner og øvrige helse. Hun forklarer meg hvordan tennene kan påvirke resten av kroppen, og visa versa. Noe som vitner om en genuin interesse for hennes fagområde, samt bred kunnskap om et helhetlig helsebilde.

Jeg skal til Milana og borre i noen jeksler neste uke, og gleder meg allerede. Det blir en lek i forhold til hva vi har vært gjennom siste året. Og jeg er helt trygg på at det blir så godt som smertefritt og en koselig dag hos min favoritt😁😷 Milana er selvfølgelig også super i forhold til anbefaling av videre behandlinger og tannstell. Hva som er viktig å gjøre noe med og hva som kan vente. En oppriktig vurdering, uten i nærheten av å være noen form for mersalg eller denslags.

Jeg kan altså på det varmeste anbefale Milana! Samt alle de milde, imøtekommende og flinke assistentene på Christiania tannlegesenter!⭐️😷

Dyktig og flott dame

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Vil anbefale Milana til alle som lider av tannlegeskrekk som meg! Jeg var hos henne forrige uke og hun trakk en visdomstann på meg som satt fast i kjevebenet . Gjorde det vondt? NEI, nei og nei! Hun er fantastisk , jobber fort, forklarer deg masse underveis og er veldig opptatt av du skal ha det bra både under behandling og etter den. Tusen takk, Milana!