Milana Savic

Milana Savic er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Milana Savic

Fantastisk tannlege! 💖

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Har levd med en kronisk sykdom i 8 år (ME), og dermed vært borti det meste av leger og spesialister. Hadde aldri trodd at møtet med min nye tannlege, skulle vise seg å bli min beste erfaring med helsevesenet noen sinne! Og da snakker jeg ikke om en vanlig sjekk med røntgen og tannpuss. Jeg kom til Milana med 4 vanskelige visdomstenner, som har bydd på store helseplager. Har aldri hatt noen utpreget tannlegeskrekk, men tannlegebesøk ble gjerne skjøvet nederst på gjøremålslisten. Etter første time hos Milana, skjønte jeg at jeg skulle få hjelp og at jeg var i gode hender. Til tross for kirurgisk tanntrekkng og komplikasjoner pga min generelle helsetilstand, har jeg GLEDET meg til å komme til Milana! Hun lytter og tar meg på alvor. Hun er positiv, blid, oppmuntrende, og ikke minst morsom :D Hun er superflink til å hele tiden forklare underveis hva som skal skje, og hvordan situasjonen best kan gripes an. Hun er effektiv, men tålmodig, og påser at det aldri er vondt eller skremmende. Og ikke minst, hun gjør jobben ordentlig!
Jeg har aldri før følt meg så trygg og ivaretatt. Hun er genuint interessert i meg som pasient. Og følger opp pr telefon og sms, selv i sin egen fritid. Jeg har riktignok hatt en del komplikasjoner. Men en sånn oppfølging, er langt over hva man kan forvente. Og jeg er så takknemlig.

Milana er imponerende kunnskapsrik og profesjonell. Hun inkluderer munnen som en del av kroppen, og tar hensyn til min helsetilstand ved behandling. Hvilket er en stor kontrast til de fleste andre leger og tannleger, som drar et unaturlig skille mellom tenner og øvrige helse. Hun forklarer meg hvordan tennene kan påvirke resten av kroppen, og visa versa. Noe som vitner om en genuin interesse for hennes fagområde, samt bred kunnskap om et helhetlig helsebilde.

Jeg skal til Milana og borre i noen jeksler neste uke, og gleder meg allerede. Det blir en lek i forhold til hva vi har vært gjennom siste året. Og jeg er helt trygg på at det blir så godt som smertefritt og en koselig dag hos min favoritt😁😷 Milana er selvfølgelig også super i forhold til anbefaling av videre behandlinger og tannstell. Hva som er viktig å gjøre noe med og hva som kan vente. En oppriktig vurdering, uten i nærheten av å være noen form for mersalg eller denslags.

Jeg kan altså på det varmeste anbefale Milana! Samt alle de milde, imøtekommende og flinke assistentene på Christiania tannlegesenter!⭐️😷

Dyktig og flott dame

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Vil anbefale Milana til alle som lider av tannlegeskrekk som meg! Jeg var hos henne forrige uke og hun trakk en visdomstann på meg som satt fast i kjevebenet . Gjorde det vondt? NEI, nei og nei! Hun er fantastisk , jobber fort, forklarer deg masse underveis og er veldig opptatt av du skal ha det bra både under behandling og etter den. Tusen takk, Milana!

Dårlig

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Det er super dårlig service der.Var der i mai og betalte behandlingen da så fikk jeg faktura i januar for samme behandling. Tok kontakt med de og de nekter å fikse det.SUPER DÅRLIG SERVICE. De lurer kundene.Anbefaler ikke

Profesjonell og omsorgsfull

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Som en gravid kvinne, var jeg bekymret og hadde mange spørsmål ved siden av smertene i visdomtannen min. Hun klarte å ro meg ned og gi veiledning. Jeg er takknemlig for hennes råd, tålemodighet og kan bare anbefale henne på det sterkeste.

Forklarende, dyktig, imøtekommende

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Har et "større prosjekt" hos Milana nå. Hun forklarer, veileder, gjør arbeidet på en trygg måte. Gruer meg aldri for å komme til Milana, hun tar godt vare på meg.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Dyktig, imøtekommende og hjelpsom tannlege. Fantastisk oppfølging, etter at hun fjernet en visdomstann ringte hun meg på en lørdag og sendte tekstmelding på en søndag for å forsikre seg om at alt gikk bra. Får meg til å slappe av, og er flink til å informere i forkant. Kan anbefale på det sterkeste!

Vitker meget dyktig og dedikert

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Milana virker velfig dyktig. Hun gir mye og god informasjon. Hun er vrldig opptatt av at du sksl føle deg bra. Hun jobber fort, men det virker som fort er normaltempoet hennes. Hun virker ikke grisk i form av å anbefale de dyreste behandlingene. Jeg anbefalte henne til en venninne. Hun ble også veldig fornøyd. Prisene virker veldig rimelige sammenlignet med følelsen av kvalitet. Milana er også ganske morsom. Med andre ord; jeg er fornøyd og jeg kommer til å bruke henne fast. Mvh PS.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Den beste tannlegen jeg har hatt så lenge, og det ble en del. Kommer gjerne tilbake, anbefaler på det sterkeste.

beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Utrolig omsorgsfull og flink tannlege. Kan anbefales på det sterkeste

Endelig har jeg funnet MIN tannlege !

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg er 72 år, "but still going strong", og jeg har vært plaget av tannlegeskrekk og litt problemer med tennene mine i mange år. Har prøvet hypnose, lystgass, psykolog, samt narkose, så på et vis har det gått . De store tannklinikkene i vest har tillatt seg skyhøye priser for litt spesialbehandling.
I dag var jeg for første gang på tannklinikken og møtte Milana. Jeg satt i tannlegestolen i over en time, kjente overhodet ingen smerte, og det var faktisk godt og trygt å bli behandlet av denne, og hun viste stor omsorg. Prisene på tannbehandling her synes også å ligge under hva jeg har opplevd på tannklinikker lenger vest i Oslo/Bærum. Dette var første gang, nå ser jeg positivt frem til den videre behandling!