David Milanovic

TannlegeTeam Linderud, TannlegeTeam Majorstuen
39 år

Autorisasjon (2015)

TannlegeTeam Majorstuen Telefonnummer22 60 20 6022 60 20 ...
Professor Dahls gate 3 0355 Oslo
David Milanovic er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av David Milanovic

OK tannlege, uheldig service

Klinikk: Oslo Tannhelsepraksis Skrevet

Tannlegen virker god og kompetent. Imidlertid har jeg opplevd medhjelpere som har vært noe uhøflige og lite serviceinnstilte. I tillegg en opplevelse hvor de forsøker å kreve betaling selv om jeg sa i fra at jeg ikke kom.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Jeg drar fra andre siden av byen til denne tannlegen! Fordi jeg endelig har funnet en tannlege som holder topp nivå på alle måter hva gjelder kompetanse, teknologi og utstyr, men ikke minst opplysende, oppmerksom og behagelig. Gode priser er det også.

Den beste legen jeg har hatt noen gang

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

En forståelsesfull, lyttende og støttende og kjempeflink tannlege. Hjelpsom og omsorgsfull. Føler jeg blir godt ivaretatt med mine plager. Alltid godt humør.
Jeg føler meg trygg på hans vurderinger og behandlingsløsninger. Veldig fornøyd!:)
Han kan anbefales på det varmeste :)

den beste tannlegen

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Jeg er fornøyd med personell og servering i Linderud tannklinikk. Tannleger tilnærming og behandlinger er veldig gode i denne klinikken.

Flott tannlege!

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Han er nøye og presis og utfører jobben sin kjempebra! En av de beste tannlegene jeg har vært hos. Jeg er litt redd for å være hos tannlegen, men David er rolig og forteller under veis hva som må gjøres før han gjør det. Det er noe jeg setter stor pris på!