Toofan Keshtkar

Toofan Keshtkar er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Toofan Keshtkar

Behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Hyggelig, dyktig og beroligende tannlege med sans for humor. Han er meget forsiktig og nøye. Jeg sliter med tannlegeskrekk, men Toofan er så rolig og behagelig og forteller meg hele tiden hva han skal gjør og om det kommer til å gjøre vondt.

Jeg vil gi mine beste anbefalinger til tannlege Toofan.
Han er den mest behagelige tannlegen jeg har vært pasient hos. Her får jeg god service og kort ventetid.

Tannlegen for de med tannlegeskrekk!!

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Jeg tok kontakt pga en knekt tann, da min tannlege ikke hadde time ledig. Jeg fikk akutt time innen kort tid. Dyktig, grundig og opptatt av meg som pasient. Jeg har tannlegeskrekk, men ble ivaretatt fra start til slutt. Tannlegen forklarte meg underveis og hadde humor som gjorde det lettere å slappe av. Veldig fornøyd med pris og behandling, så valgte å bytte fra opprinnelig tannlege til Toofan.
Anbefales på det sterkeste... spesielt til de som har hatt uheldige opplevelser andre steder!!

Flink og hyggelig

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Blid, hyggelig, flink og rask tannlege:) God til å lytte og viser forståelse for mine problemer. Flink til å forklare hva han gjør underveis i behandlingen.

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år. jeg pleide å besvime hos tannlegen og møtte sjelden opp til timen. Også hørte jeg om Toofan fra en venninne. Toofan sørget for at jeg var rolig og trygg fra første gang jeg var der. Han er empatisk og hensynsfull.
Han tar seg tid til å fortelle hva han gjør underveis. alltid rolig. Flink og behagelig.
Har hatt andre tannleger tidligere, som ikke kan samenlignes. Kan trygt anbefales.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Toofan oppleves som en dyktig, seriøs og svært nøyaktig tannlege. Han opptrer omsorgsfullt og forsiktig ovenfor pasient. Han er folkelig, og det er lett å slappe av i tannlegestolen.

Føler jeg får MYE for pengene her, og det er svært betryggende å oppleve at han er nøyaktig og engasjert i sitt arbeide.

Super flinktannlege,Toofan Keshtkar !

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Helt fantastisk tannlege, vi har vært her med vår 5 år gamle sønn 2 ganger. Utrolig dyktig tannlege. Hilsen fra Halden

Toofan er verdens snilleste tannlege

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Toofan er helt fantastisk! Jeg var veldig redd da jeg begynte hos han. Jeg visste at jeg hadde flere hull. han var så forsiktig, merket ikke noen ting. han er rolig, snill og flink.

fortjener all den ros han kan få!

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Har vært hos div tannleger som ikke tar hensyn til at man faktisk har tannlege skrekk og en sjelden sykdom. Toofan bruker god tid, er hensynsfull, nøye og utrolig dyktig.

MEGET FORNØYD! ANBEFALES!

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Har tannlegeskrekk å fikk anbefalt denne flotte tannlegen av en kollega. Han er så forsiktig at jeg slapper virkelig av i stolen. Spør om det går bra underveis å om det gjør vondt o.l Kan anbefale han for alle med å uten tannlegeskrekk.