Toofan Keshtkar

Farmansgate 2 1607 Fredrikstad
Tlf: 69 36 88 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Toofan Keshtkar er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Toofan Keshtkar

Behagelig stemning og dyktig tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Jeg var hos Tofan til en time ved akutt behov. Stor og moderne klinikk. Tannlegen var veldig omtenksom og imøtekommende. Han er utrolig kompetent og kan anbefales på det sterkeste.

Behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Hyggelig, dyktig og beroligende tannlege med sans for humor. Han er meget forsiktig og nøye. Jeg sliter med tannlegeskrekk, men Toofan er så rolig og behagelig og forteller meg hele tiden hva han skal gjør og om det kommer til å gjøre vondt.

Jeg vil gi mine beste anbefalinger til tannlege Toofan.
Han er den mest behagelige tannlegen jeg har vært pasient hos. Her får jeg god service og kort ventetid.

Tannlegen for de med tannlegeskrekk!!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Jeg tok kontakt pga en knekt tann, da min tannlege ikke hadde time ledig. Jeg fikk akutt time innen kort tid. Dyktig, grundig og opptatt av meg som pasient. Jeg har tannlegeskrekk, men ble ivaretatt fra start til slutt. Tannlegen forklarte meg underveis og hadde humor som gjorde det lettere å slappe av. Veldig fornøyd med pris og behandling, så valgte å bytte fra opprinnelig tannlege til Toofan.
Anbefales på det sterkeste... spesielt til de som har hatt uheldige opplevelser andre steder!!

Flink og hyggelig

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Blid, hyggelig, flink og rask tannlege:) God til å lytte og viser forståelse for mine problemer. Flink til å forklare hva han gjør underveis i behandlingen.

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år. jeg pleide å besvime hos tannlegen og møtte sjelden opp til timen. Også hørte jeg om Toofan fra en venninne. Toofan sørget for at jeg var rolig og trygg fra første gang jeg var der. Han er empatisk og hensynsfull.
Han tar seg tid til å fortelle hva han gjør underveis. alltid rolig. Flink og behagelig.
Har hatt andre tannleger tidligere, som ikke kan samenlignes. Kan trygt anbefales.