Toofan Keshtkar

Farmansgate 2 1607 Fredrikstad
Toofan Keshtkar er tannlege i Fredrikstad

Fredrikstad Private Tannhelsesenter Priser mangler

Siste vurderinger av Toofan Keshtkar

Tannlegen for de med tannlegeskrekk!!

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Jeg tok kontakt pga en knekt tann, da min tannlege ikke hadde time ledig. Jeg fikk akutt time innen kort tid. Dyktig, grundig og opptatt av meg som pasient. Jeg har tannlegeskrekk, men ble ivaretatt fra start til slutt. Tannlegen forklarte meg underveis og hadde humor som gjorde det lettere å slappe av. Veldig fornøyd med pris og behandling, så valgte å bytte fra opprinnelig tannlege til Toofan.
Anbefales på det sterkeste... spesielt til de som har hatt uheldige opplevelser andre steder!!

Flink og hyggelig

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Blid, hyggelig, flink og rask tannlege:) God til å lytte og viser forståelse for mine problemer. Flink til å forklare hva han gjør underveis i behandlingen.

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år. jeg pleide å besvime hos tannlegen og møtte sjelden opp til timen. Også hørte jeg om Toofan fra en venninne. Toofan sørget for at jeg var rolig og trygg fra første gang jeg var der. Han er empatisk og hensynsfull.
Han tar seg tid til å fortelle hva han gjør underveis. alltid rolig. Flink og behagelig.
Har hatt andre tannleger tidligere, som ikke kan samenlignes. Kan trygt anbefales.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Toofan oppleves som en dyktig, seriøs og svært nøyaktig tannlege. Han opptrer omsorgsfullt og forsiktig ovenfor pasient. Han er folkelig, og det er lett å slappe av i tannlegestolen.

Føler jeg får MYE for pengene her, og det er svært betryggende å oppleve at han er nøyaktig og engasjert i sitt arbeide.

Super flinktannlege,Toofan Keshtkar !

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Helt fantastisk tannlege, vi har vært her med vår 5 år gamle sønn 2 ganger. Utrolig dyktig tannlege. Hilsen fra Halden