Toofan Keshtkar

Farmansgate 2 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Toofan Keshtkar

Flink og hyggelig

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Blid, hyggelig, flink og rask tannlege:) God til å lytte og viser forståelse for mine problemer. Flink til å forklare hva han gjør underveis i behandlingen.

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år. jeg pleide å besvime hos tannlegen og møtte sjelden opp til timen. Også hørte jeg om Toofan fra en venninne. Toofan sørget for at jeg var rolig og trygg fra første gang jeg var der. Han er empatisk og hensynsfull.
Han tar seg tid til å fortelle hva han gjør underveis. alltid rolig. Flink og behagelig.
Har hatt andre tannleger tidligere, som ikke kan samenlignes. Kan trygt anbefales.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Toofan oppleves som en dyktig, seriøs og svært nøyaktig tannlege. Han opptrer omsorgsfullt og forsiktig ovenfor pasient. Han er folkelig, og det er lett å slappe av i tannlegestolen.

Føler jeg får MYE for pengene her, og det er svært betryggende å oppleve at han er nøyaktig og engasjert i sitt arbeide.

Super flinktannlege,Toofan Keshtkar !

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Helt fantastisk tannlege, vi har vært her med vår 5 år gamle sønn 2 ganger. Utrolig dyktig tannlege. Hilsen fra Halden

Toofan er verdens snilleste tannlege

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Toofan er helt fantastisk! Jeg var veldig redd da jeg begynte hos han. Jeg visste at jeg hadde flere hull. han var så forsiktig, merket ikke noen ting. han er rolig, snill og flink.

fortjener all den ros han kan få!