Stine Holager

Espen Holager Prisliste

Siste vurderinger av Stine Holager

Strålende fornøyd med tannlegevalget

Klinikk: Espen Holager Skrevet

Har ikke vært hos tannlege på flere år, men er veldig glad for at jeg valgte å gå til Stine. Jeg kom alt for sent til avtalen, men Stine tok imot meg med et smil og godt humør. Selve konsultasjonen var også helt super. Følte jeg ble fint informert og involvert i det som skjedde. Har i utgangspunktet litt tannlegeskrekk og var også utrolig stresset i utgangspunktet på grunn av tiden, men klarte etter hvert å slappe av og tenkte i mitt stille sinn at dette var et tannlegebesøk som grenset til en hyggelig opplevelse (i den grad det er mulig). Veldig hyggelig at Espen kom innom. Et godt bortgjemt hull ble oppdaget og jeg må i verste fall rotfylle dersom det ikke lar seg gjøre å legge en fylling på tannen uten å komme borti roten. Jeg gruer meg litt til behandlingen, men føler at jeg er i de beste hender og har full tillit til Stine.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Espen Holager Skrevet

Hun var så hyggelig og i møte kommende. Hun forklarte hele veien hva hun gjorde og hvorfor og det hjalp veldig på nervene. Hun var nøye og effektiv på samme tid. Vips så var tannen ute. Veldig dyktig! Bedre tannlege skal du lete lenge etter.

Fantastisk!

Hei,
Vil varmt anbefale Stine som tannlege!
Har hatt mange tannleger, men Holanger viser utsøkt service, kvalitet og en totalt sett En flott tannlege opplevelse !
Gå til Stine!

En dyktig tannlege som gjør meget godt stykke håndtverk

Klinikk: Dental Norge AS Skrevet

Stine fikset en tann jeg hadde slått et stort skall av under min sommerferie i Kristiansand. En stor fylling i tannen bidro til at arbeidet ikke var så lett. Hun var også flink til å informere meg om hva hun holdt på med underveis. En meget positiv og god opplevelse. I høst var jeg til kontroll hos min faste tannlege som kommenterte arbeidet med: Et meget godt utført arbeid.

Verste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Dental Norge AS Skrevet

Under mitt besøk var tannlegen ikke spesielt blid eller imøtekommende. Jeg skulle bare få fjernet noe tannsten, men opplevelsen var så fryktelig vond at jeg aldri går tilbake dit mer. Jeg har fått fjernet tannsten tidligere, av andre tannleger, men denne gangen var det fryktelig vondt. Tannkjøttet mitt har aldri vært det samme, selv om dette er et år siden.
Ja, tennene mine ble nesten helt fri for tannsten, men det var ikke verdt det. Jeg har hatt mye plager med tannkjøttet siden.