Deborah Anne Eve Malec

Deborah Anne Eve Malec er tannlege i Farsund

Siste vurderinger av Deborah Anne Eve Malec

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlege Deborah Anne Eve Malec Skrevet

Fortjener all skryt!! Måten hun tar deg i mot på er bare så bra, du føler deg trygg før du setter deg i stolen. Hennes utstråling gjorde at jeg glemte at jeg hadde tannlegeskrekk! Så snill, flink og god til å spør om det går bra! Hun behandlet meg 10 ganger bedre enn de andre tannlegene jeg har hatt! Første gangen i dag, og er veldig fornøyd! Det er nesten sånn at jeg «gleder» meg til neste gang.

Trygg!

Klinikk: Tannlege Deborah Anne Eve Malec Skrevet

Helt umulig å ikke føle seg ivaretatt om man går til henne som tannlege. Hun er dyktig, trygg og utøver sitt yrke på en forsiktig, respektfull og god måte.

Kan ikke bli bedre!

Klinikk: Tannlege Deborah Anne Eve Malec Skrevet

Deborath er en svært dyktig tannlege! En ting er at hun åpenbart er faglig dyktig, men hun er helt fantastisk når det gjelder å se pasientene.
Hun forteller hva som skjer underveis og er svært hensynsfull. Selv folk som har tannlegeskrekk vil ha en bra opplevelse her.
Definitivt den beste tannlegen jeg har hatt!

Fantastisk!

Klinikk: Tannlege Deborah Anne Eve Malec Skrevet

Rolig, flink, dyktig og ubeskrivelig hensynsfull! Tar seg tid til pasienten, forteller hva hun gjø underveis og gir deg "pusterom" om du trenger det:)

Superdyktig!

Klinikk: Tannlege Deborah Anne Eve Malec Skrevet

Jeg har aldri følt meg så trygg i en tannlegestol! Dette er en ung dyktig tannlege som vet 100% hva hun holder på med.