Louise Roslin

Louise Roslin er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Louise Roslin

Super tannlege

Klinikk: Tenners Venner AS Skrevet

Er alltid en fryd å komme hit. Kjempe hyggelige og har alltid ett smil på lur. Faglig dyktig. Kjempe god service. Anbefales på det sterkeste.

Helt super

Klinikk: Tenners Venner AS Skrevet

Etter å ha gruet meg, og utsatt, tannlegebesøket i alt for mange år, bestilte jeg time her. Fikk relativt kjapt time - ca. 2 uker, men siden de fikk inn en avbestilling fikk jeg den timen. Pluss i boka fra min side at de tenkte på det. 👍🏻
Veldig rolig og avslappet, både tannlege og tannlegesekretær. Blide og imøtekommende, og med en visse type humor som passer meg ypperlig. Eks; Vi har slutta å slå folk i svime her fordi vi har mistet slegga.😆 Kjente meg roligere med en gang. Tannlegen er veldig forsiktig, og etter min mening, lett på hånden. Hun forklarer hele veien gjennom hva det er hun gjør/skal gjøre, og stopper nå og da for å sjekke om alt er bra med deg. Jeg har funnet "min" tannlege, og er ikke i tvil om valget mitt. Anbefales virkelig!!

Middels bra

Klinikk: Tenners Venner AS Skrevet

Imøtekommende og hyggelig, men ikke et sted du går hvis du har tannlegeskrekk. Føler hun kan faget, men for en som lider av tannlegeskrekk har hun ikke kompetansen som kreves. Selve jobben som blir gjort er det ikke noe å utsette på, men mitt inntrykk er at hun er litt for hardhendt og tar lite vare på pasienten under behandling. Det må tas i betraktning at dette er en opplevelse skrevet av en som har tannlegeskrekk, men jeg synes det må advares mot de som lider av dette og heller velge en annen tannlege som har erfaring på dette området.

Dyktig og sympatisk tannlege

Klinikk: Tenners Venner AS Skrevet

Denne tannlegen er faglig dyktig, trygg, sympatisk og rolig. Om du gruer seg til tannlegebesøket, vil
du føle deg trygg og ivaretatt. Grudde meg mye til visdomstanntrekking, men det skulle vise seg å være unødvendig. Kan 100% anbefale denne tannlegen

En av den Korseligeste og Beste Tannlegen Jeg har hatt😀

Klinikk: Tenners Venner AS Skrevet

Veldig servicemindet og flink, kan ikke få rost nok, med den Blide Og Gode Tannhelsesekretæren!.Kan Annbefales For Alle😀