Bestill time

Profilbilde av tannlege Nedd Thevarajah

Bestill time

Undersøkelse - nye pasienter
Pris: 895 kr

Kun kr 895 for en undersøkelse med 3D scanning, inkl. 2 røntgenbilder, tannrens, enklere fjerning av tannstein og polering med pussepasta (60min). Vi er kveldsåpent til 20:00 og tilbyr gratis parkering til våre pasienter. Kampanjen gjelder kun nye pasienter.

I dag 29. mar Lør 30. mar Søn 31. mar Man 1. apr Tir 2. apr

Om

Tannlege Nedd er er en erfaren og dyktig tannlege som har et fokus på tannbehandling under narkose, tannimplantater, og Invisalign. Videre har han avlagt eksamen i odontofobi (tannlegeskrekk) og vi anbefaler ham til pasienter med tannlegeskrekk. Han har en egen ro, som smitter over på pasienter. Tannlege Nedd er medlem av Den norske tannlegeforening (MNTF).

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

• Eksamen odontofobi
  • Usynlig tannregulering

Nedd Thevarajah er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Nedd Thevarajah

Flink tannlege

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Noen tannleger er ganske brutale når de holder på.. Noen kan også være ganske "fordømmende" og krisemaksimerende med tanke på pasientens munn- og tannhelse.
Han her er ikke slik.
En flink og hyggelig fyr.
Kan anbefales!

Flinkeste tannlege

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Han er en av de flinkeste
tannlegene jeg har vært hos. Veldig flink på jobben sin, Forklarer alt han gjør underveis og gjør at du føler deg trygg i hans hender. Ikke minst så er han veldig hyggelig og imøtekommende. Trenger du en ny tannlege så er Nedd Thvevaraah den rette.

God behandling

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Tannlegen er flink til å fortelle hva han gjør. Føler meg ivaretatt. Setter pris på at han tilbød behandling på kvelden.

Dyktig, nysgjerrig og hyggelig

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Føler meg alltid godt tatt vare på. Har hos aldre tannleger følt at man er på et samlebånd og usikker på om alle vurderinger er riktige. Her får jeg bra oppfølgning, gode råd og han tar seg tid til å forklare det alle vurderinger.

Anbefales!

En trygg tannlege !

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Med tannlege Neddersan kan du føle deg trygg. Han viser deg bilder av din tannsituasjon og kommer med forslag til løsning. Det er en god følelse å ha en tannlege som tar seg tid til å prate med deg. Selv hadde jeg skrekk for tannleger Skrekken er nå kurert. Ta kontakt med Neddersan og hils fra meg !