Elsa Cristina Ingebrigtsvold

Elsa Cristina Ingebrigtsvold er tannlege i Oslo og Drammen

Siste vurderinger av Elsa Cristina Ingebrigtsvold

Den beste tannlege

Klinikk: Frogner Tannhelse Skrevet

Tannlege Elsa Cristina er person veldig profesjonell og utrolig . Jeg gjentar min mest oppriktige anbefaling.

The very best!!!

Klinikk: Clinica Smile Tannlegesenter Frogner Skrevet

Im so grateful for this angel on saving my broken and in so bad shape tooth! Life saver! And so kind, friendly, warm and honest! I’ll never go to any other dentist ever again! Amazing results, I couldn’t be any happier! Highly recommend! She also speaks Norsk, Español and English!

Jeg gleder meg til hvert besøk!

Klinikk: Tannlege Ingebrigtsvold Skrevet

Jeg har hatt tannlege-skrekk gjennom store deler av livet, helt til jeg møtte Elsa Cristina. Mitt møte med henne har vært svaret jeg har lett etter, og vil derfor dele mine erfaringer så andre kan møte den tannlegen de fortjener.

Vurderingen nedenfor inneholder min personlige opplevelse av Elsa Cristina. Til tross for at jeg har forsøkt å være objektiv, har jeg lite å utsette på henne av kritikk, så dermed er det mye ros med begrunnelse av hvorfor hun fortjener denne.

---

Mange besøk til usympatiske og arrogante tannleger utviklet en aversjon mot tannlege besøk i meg. Dette førte til at en tidligere god tann-hygiene utviklet seg til 3 tenner der det var behov for rotfylling. Jeg måtte til slutt krype til korset og bestille en time pga. ekstrem smerte.

Det som møtte meg hos Elsa Cristina, var ikke en reaksjon av skrekk, skam og "stakkars-deg" holdning over alvoret i problemet som hos tidligere tannleger, men snarere en meget profesjonell opptreden som inneholdt en observasjon, et smil og en "dette skal vi løse"-holdning.

Sjelden har jeg måtte vente, men de gangene det har skjedd har jeg full forståelse for. Det vil alltid skje uforutsette ting, og det viktigste er at Elsa Cristina har gjort det hun kan for å være effektiv, men samtidig ivareta alle sine pasienter, både de som er inne og de som sitter på venterommet.

Prismessig har hun en av de rimeligste prisene jeg har sett. Utover dette har hun også en studentrabatt på hele 30% som gjør det mulig for meg og gå til tannlegen. Spør du, så informerer hun gjerne om prisene i forkant, slik at du alltid vet hva du skal forvente.

Jeg har nå vært hos henne mange ganger det siste året, og hun har gjort en utmerket jobb på tennene mine. Hun er rolig, hyggelig og gjør besøket avslappende. Jeg som pasient tok initiativ til å spørre om hun kunne være ekstra forsiktig med meg, pga. tidligere erfaringer og her har hun virkelig levert. Elsa Cristina har alltid vært flink til å informere om hva hun gjør og hvorfor hun gjør dette, og kommuniserer godt. Husk at det alltid er lettere for en tannlege å gjøre ting bra for deg, hvis du kommuniserer hva som er viktig for din velvære og trygghet.

Med hånden på hjerte kan jeg si at dette er en tannlege jeg virkelig løper til, og kan ligge avslappet i stolen som om jeg skulle være på syden ferie. Atmosfæren hos Elsa Cristina er preget av ro, trygghet og en tannlege med dyktig kunnskap.

Jeg vil gjøre oppmerksom på at det selvfølgelig kreves to for å danse tango, så man må selvfølgelig gi av seg selv og bidra for å få denne stemningen til. Men, skulle du gjøre dette, nøler ikke Elsa Cristina med å respondere tilbake med smil, latter, små-prat, vennlighet, profesjonalitet, empati og omsorg.

---

Hvis du som pasient er interessert i en tannlege som tar godt vare på deg, gjør behandlingene en fryd å gå til, så anbefaler jeg Elsa Cristina på det varmeste.

Hilsen

Rimelig, men mangelfylt

Klinikk: Tannlege Ingebrigtsvold Skrevet

Denne tannlegen har rimelige priser og gir 30 % rabatt til studenter. Hun er også flink på det mellommenneskelige planet, gir folk oppmerksomhet og omsorg, det virker som hun bryr seg. Dessverre er hun ikke så flink til å sette inn bedøvelse og kan av og til virke hissig og irritert når ting ikke går som de skal. Det var også noen tilfeller da hun glemte å gjøre ting, og det var flaks at jeg minnet henne på. Hun har også veldig mange kunder og blir ofte forsinket. Ti minutters ventetid er helt vanlig, men en gang ventet jeg ca en halvtime.

Så jeg ville ikke anbefalt denne tannlegen for folk som har sensitive tenner og tannlegeskrekk. Hvis du bare skal utføre noen enkle prosedyrer og ta årlige undersøkelser/rens, så er det fritt frem.