Bestill time

Profilbilde av tannlege Jovana Rosic

Bestill time

Undersøkelse
Pris: 990 kr

Kampanje på sjekk, røntgen og tannrens, kr. 990,- (nye pasienter)

I dag 25. apr I morgen 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr

Om

Tannlege Jovana Rosic ved vår Bjørvika-tannklinikk er kjent for sin lidenskap for tannhelse og omsorgsfulle tilnærming til pasienter. Hun er utdannet ved Universitetet i Oslo.

Autorisasjon (2017)

Siste vurderinger av Jovana Rosic

Beste jeg har vært hos

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Bjørvika Skrevet

Jeg er 54 år og har vært hos utallige tannleger opp igjennom- men nå er letingen over. Det blir en positiv ting å dra til tannlegen, når du er pasient hos Jovana. Makan til proff dame! Imøtekommende og betryggende fra du kommer til du går. Hele henne har en beroligende effekt med sitt varme vesen. Har du tannlegeskrekk - har du det ikke nå lenger.
Anbefales på det varmeste !

Varm og hyggelig

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Bjørvika Skrevet

Utrolig god og flink. Det minst smertefulle tannlege besøket noensinne. Kommer tilbake. Lett å like.

Profesjonell til fingerspissene :-)

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Bjørvika Skrevet

100% fornøyd! Veldig hyggelige folk og god trygging. Jeg er narkosepasient og etter en særdeles dårlig behandling hos et annet firma, kom jeg nesten gråtende til dem for å be om hjelp, noe jeg også fikk. Enorm trygging, egen konsulent som er tilgjengelig for spørsmål og godt utført tannbehandling. Jeg ble helt smertefri og det ser pent ut. Flinke og hyggelige folk, og jeg føler jeg endelig har fått en fast tannlege som jeg kan gå til videre selv om jeg har en enorm tannlegeskrekk. Jeg anbefaler avdelingen i Bjørvika på det varmeste.

Det finnes bare en Tannlege i min verden

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Bjørvika Skrevet

Jovana har snudd anstrengte forhold til tannlege besøk til en trygg, profesjonell, og ikke minst hyggelig opplevelse.
Kommer til å gå til jovana og hennes assistent så lege jeg bor i Oslo!

Dyktigste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

Jovana er veldig flink, rolig og profesjonell. Merket ikke ubehag eller ising under behandling. Anbefales!