Cecilie Osvik

Cecilie Osvik er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Cecilie Osvik

Super service

Klinikk: Tannlege Cecilie Osvik Skrevet

Er bare vanlig gateparkering her, men en gang ringte jeg og sa jeg ble 5 min forsinket og da fikset de slik at jeg kunne låne en av naboenes parkering rett utenfor klinikken. Snakk om service!! Faglig er det ingenting å utsette på Osvik. Fikser det som trengs til greie priser og følger godt opp i etterkant.

Den beste tannlege

Klinikk: Tannlege Cecilie Osvik Skrevet

Osvik har vært min tannlege i mange år nå og hun sørger alltid for mine behandlinger forblir en god opplevelse. Hun er skånsom i sitt arbeide og veldig dyktig. Jeg føler meg godt ivaretatt når jeg ligger i stolen. Flere i min famlie bruker Osvik og jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Imøtekommende og profesjonell

Klinikk: Tannlege Cecilie Osvik Skrevet

Cecilie tar alltid imot meg på en hyggelig måte, hun husker godt fra tidligere besøk og virker engasjert og faglig sterk i sitt arbeide.
Under behandling, opplever jeg at hun er svært skånsom, bestreber seg på å unngå at pasienten får smerter. Når det er noe akutt behandling som trengs, er min erfaring at hun alltid gjør sitt beste for å få tid ti meg. Jeg kan på det varmeste anbefale Cecilie.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tannlege Cecilie Osvik Skrevet

Veldig hyggelig tannlege. Blid og imøtekommende. Praten flyter veldig lett og hun får meg til å slappe av, noe som er veldig viktig for meg som er så nervøs. Forklarer godt hva som skal skje og tar seg god tid så jeg klarer å slappe av. Kjempefornøyd med arbeidet hun har gjort.

Dyktig ung dame

Klinikk: Tannlege Cecilie Osvik Skrevet

Er meget fornøyd med Osvik som min tannlege. Dyktig i sitt fag og ga god oppfølging etter et større inngrep.