Fredric Langset

Autorisasjon (2016)

Fredric Langset er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Fredric Langset

Frederic anbefales på det sterkeste

Klinikk: Centrum Tannlegekontor AS Skrevet

Frederic er en veldig dyktig tannlege. Alltid har veldig bra service fra han, og han er til og med en veldig hyggelig fyr. Klinikken er veldig fin og tilgjengelig hvis du bor i Oslo. Margaret er alltid hyggelig og hjelpsom. Anbefales på det sterkeste!

Beste tannlege besøket jeg har hatt

Klinikk: Oppsal Tannklinikk Skrevet

Vil du ha en tannlege som er dyktig, lett på hånden, trivelig og har god humor så er dette mannen. Kjente ikke at han satte bedøvelsen engang. Er ikke glad i og gå til tannlegen, men dette var en fryd. Desidert den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt! Glad jeg går fast hos Langset

Dyktig tannlege.

Klinikk: Oppsal Tannklinikk Skrevet

Dyktig og flink tannlege, som vet hva han driver med. Utførte behandlingen som jeg ønsket. Anbefales.

Utmerket behandling

Klinikk: Centrum Tannlegekontor Skrevet

Jeg er ikke veldig glad i å gå til tannlegen, men Fredric gjorde det til en god opplevelse. Han er hyggelig, rask, ryddig, grundig og veldig profesjonell. Har ikke hatt noen problemer etter behandling.

Fantastisk dyktig tannlege

Klinikk: Centrum Tannlegekontor Skrevet

Har hatt Fredric som tannlege over flere år nå og han stiller alltid opp og fikser time på kort varsel. Fredric har godt humør og humor, noe som gjør det til en morsom opplevelse å være hos tannlegen. Han forklarer godt hva han gjør og hvorfor han gjør det, noe som gir en stor trygghet som pasient.

Vil absolutt anbefale denne tannlegen til alle jeg kjenner og ikke kjenner. Hatten av!