Centrum Tannlegekontor

Karl Johans Gate 23 0159 Oslo
Centrum Tannlegekontor holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Centrum Tannlegekontor

Fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Fredric Langset Skrevet

Har hatt Fredric som tannlege over flere år nå og han stiller alltid opp og fikser time på kort varsel. Fredric har godt humør og humor, noe som gjør det til en morsom opplevelse å være hos tannlegen. Han forklarer godt hva han gjør og hvorfor han gjør det, noe som gir en stor trygghet som pasient.

Vil absolutt anbefale denne tannlegen til alle jeg kjenner og ikke kjenner. Hatten av!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Fredric Langset Skrevet

Dette er en helt fantastisk tannlege. Stilte opp på sin fritid for å fikse krone på min fortann som hadde løsnet. Ferieturen ble derved reddet. Han har stor empati for sine pasienter og veldig dyktig, og ikke minst trivelig. Hele kontoret bærer preg av hjelpsomhet og trivsel

Fantastisk tannlege

Tannlege: Fredric Langset Skrevet

Fredric er en dyktig tannlege! Han er god med mennesker og gjør det lille ekstra! Med sine morsomme vitser og sitt gode humør var dette besøket en ren glede!
Veldig profesjonell og nøye - fikk inntrykk av at han kvalitetssikret sitt eget arbeide, noe som ga meg trygghet om at behandlingen han ga var gjort ordentlig! Anbefales!

Fantastisk tannlege:)

Tannlege: Erling Langset Skrevet

Meget dyktig tannlege. Jeg har tannlege skrekk, men Erling har hjulpet meg med denne skrekken. Det er rent og sterilt og aldri noe problem:))

Glimrende tannlege

Tannlege: Erling Langset Skrevet

Langset er fantastisk. Behagelig, dyktig og kunnskapsrik, effektiv og veldig ok prisnivå. Sentral beliggenhet trekker også veldig opp. Jeg er meget fornøyd, den beste tannlegen jeg har vært hos!