Benedicte Fjellstad Thomassen

Benedicte Fjellstad Thomassen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Benedicte Fjellstad Thomassen

Faglig dyktig tannlege

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Byttet nylig tannlege til Rommen/Benedicte.
Tannlegen forteller hele tiden hva som skjer underveis, noe som er veldig fint for en som ikke er så glad i en tur til tannlegen.
Har en veldig sjelden sykdom i munnen og tannlegen er godt kjent med sykdommen og har i tillegg undersøkt med oralkirug og ringt meg opp etter timen. Forrige tannlege hadde aldri hørt om sykdommen.
Jeg bor på Fornebu og reiser til Rommen som er på den andre siden av byen etter anbefaling fra en nabo som også går der og er veldig fornøyd.

Nøye, flink til å forklare og tok ikke betalt for ekstra undersøkelser

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Hun var nøye, og tok den tiden det tok for å finne ut av det som var problemet uten å ta ekstra betalt for den lange tiden og ulike undersøkelser.

Anbefales sterkt om man har tannlegeskrekk.

Dårlig oppfølging, forklaring og litt røff

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Fikk en ny tannlege siden min gamle hadde sluttet på tannlegesenteret. Benedicte forklarte lite hva hun skulle gjøre, og hvorfor og opplevde at hun var litt "røff" i behandlingen. Hadde vondt i munnen noen dager i ettertid. Var også 30 minutter forsinket til min opprinnelig time uten å unnskylde seg.

Måtte til slutt henvise meg til en spesialist for å bilde med en spesiell maskin (som jeg også måtte betale). Ikke flink til å følge opp, og jeg måtte selv ta kontakt i ettertid for status.

Leter nå etter en ny tannlege.