Bestill time

Profilbilde av tannlege Eva Hagen

Bestill time

Undersøkelse
Pris: 990 kr

Kampanje på sjekk, røntgen og tannrens, kr. 990,- (nye pasienter)

I dag 5. mai I morgen 6. mai Tir 7. mai Ons 8. mai Tor 9. mai

Om

Tannlege Eva Hagen ved Smil Tannlegesenter Bekkestua bringer toppmoderne tannbehandling til våre pasienter, og sikrer strålende smil og førsteklasses tannhelse. Eva har arbeidet ved Smil Tannlegesenter siden 2017, og er godt likt blant pasienter som lider av tannlegeskrekk.

Autorisasjon (2017)

Siste vurderinger av Eva Hagen

Flinkeste tannlegen

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

Jeg fjernet en visdomstann hos Eva. Hun er så rolig, omsorgsfull og god. Det går ikke an å ikke føle seg trygg her! Tar seg god tid, stresser ikke og forteller (om du vil) alt hun gjør og hvordan prosessen er. Terningkast 6 til Eva! Kommer aldri gå til noen andre.

10/10!

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

Jeg har vært hos >15 tannleger i løpet av min tid, og Eva er desidert den beste! Da jeg kom til henne for første gang var tennene mine i veldig dårlig stand, men nå trenger jeg kun å besøke henne for en årlig sjekk og rens; hennes tips og råd har endret måten behandler tennene mine på. Eva er blid, nøye og lyttende. Basert på min erfaring er hun flink på alt fra vanlig fylling til rotfylling og tannkroner. Har anbefalt henne til hele familien!

En fantastisk tannlege!

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i alle år før jeg tilfeldigvis endte opp med å få Eva som tannlege. Jeg har gått fra å grue meg i flere dager før tannlegebesøket til å glede meg! Eva er helt fantastisk. Hun er profesjonell og utrolig hyggelig. Rett og slett 10/10.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

En tannlege som faktisk ser deg som menneske. Har aldri følt meg tryggere og bedre ivaretatt, både med hensyn til tenner og hele bildet. Hun støtter og ivaretar, og er ikke minst svært faglig dyktig.

Dyktig tannlege

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

Eva er den beste tannlegen jeg har vært hos. Hun er alltid blid, rolig og nøye. I tillegg er hun veldig flink til å informere om hva hun gjør både før og underveis.