Bestill time

Profilbilde av tannlege Eva Hagen

Bestill time

Undersøkelse
Pris: 990 kr

Kampanje på sjekk, røntgen og tannrens, kr. 990,- (nye pasienter)

I dag 24. apr I morgen 25. apr Fre 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr

Om

Tannlege Eva Hagen ved Smil Tannlegesenter Bekkestua bringer toppmoderne tannbehandling til våre pasienter, og sikrer strålende smil og førsteklasses tannhelse. Eva har arbeidet ved Smil Tannlegesenter siden 2017, og er godt likt blant pasienter som lider av tannlegeskrekk.

Autorisasjon (2017)

Siste vurderinger av Eva Hagen

VERDENS BESTE TANNLEGE! ANBEFALES STERKT OM DU HAR TANNLEGESKREKK.

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Bekkestua Skrevet

Eva Hagen på Smil tannlegesenter er den beste tannlegen i verden for de med tannlegeskrekk. Jeg var inne på legelisten for å finne en bra lege som kunne håndtere tannlegeskrekk. Jeg har fobi mot helsevesen, blod og alt med behandlinger å gjøre. Det høres ganske massivt ut, men det er ikke noe jeg kan noe for.

Etter lang leting fant jeg fantastiske Eva. Jeg tok ut visdomstann hos henne, fikset flere hull og renset tannkjøttet. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg tok ut en visdomstann kirurgisk hos Eva og jeg fikk ikke vondt i det HELE tatt. Hun gir gode instrukser, det er rolig musikk, og hun tar virkelig vare på pasienten. Jeg ble helt sjokkert, for sist fikk jeg så mye smerter. Hun er renslig, profesjonell, og veldig fine øyner. Jeg dro til mange ganger på kort tid for å fikse hullene mine (som Roberto og Raquel sa jeg ikke hadde) i tillegg renset jeg tannkjøttet mitt flere ganger. Jeg lærte så mye av Eva. Jeg trodde aldri jeg skulle si det men hun kurerte tannlegeskrekken min. Jeg føler meg virkelig trygg hos Eva. Nå synes jeg det bare er hyggelig å dra til Eva, og gruer meg ikke i det hele tatt. Det er også kjempe hyggelig folk som jobber sammen med henne, blant annet søstera hennes.

I tillegg følger de taksten som er satt opp fra kommunen, så det blir ikke en overraskelse når du skal betale. De er kompetente, renslige, flinke, seriøse og profesjonelle. De er også helt fantastiske med tannlegeskrekk!

Beste tannlegen jeg har hatt noen gang!

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Bekkestua Skrevet

Eva er en utrolig hyggelig, imøtekommende, flink og løsningsorientert tannlege. Har vært svært fornøyd alle gangene jeg har vært hos henne siden jeg startet der. Hun finner alltid en god løsning, prisen er bra og behandlingen av ypperste kvalitet. Hun er også blid og glad, og hyggelig å prate med. Anbefaler henne på det absolutt sterkeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Bekkestua Skrevet

Hyggelig, dyktig og ikke minst en tannlege som gjør tannlegebesøket mye hyggeligere. Etter mange år med tannlegeskrekk ble jeg tipset om en god tannlege. Første besøket med tannlegen gikk veldig bra. Hun var hyggelig, tålmodig og viste hensyn. Spurte ofte om det gikk bra med meg under behandlingen og passet på at jeg ikke hadde noe vondt eller ubehag. Plutselig glemte jeg at jeg satt i tannlegestolen fordi alt gikk så fint. Vi gikk gjennom behandlingsplanen og kostnader sammen slik at det var enkel å forstå. Absolutt en tannlege jeg skal ha fast fremover ! Anbefales!

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Bekkestua Skrevet

Eva er veldig hyggelig, ivaretar pasienter langt over det man burde kunne forvente, stiller opp ekstra ved behov, og strekker seg langt for å imøtekomme pasientene.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Bekkestua Skrevet

Svært hyggelig og dyktig ung tannlege.
Anbefales 10+
Hun gjør så godt hun kan for at pasienten skal ha
det best mulig under behandlingen.