Profilbilde

Autorisasjon (2017)

Siste vurderinger av Eva Hagen

Fantastisk tannlege

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

En tannlege som faktisk ser deg som menneske. Har aldri følt meg tryggere og bedre ivaretatt, både med hensyn til tenner og hele bildet. Hun støtter og ivaretar, og er ikke minst svært faglig dyktig.

Dyktig tannlege

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

Eva er den beste tannlegen jeg har vært hos. Hun er alltid blid, rolig og nøye. I tillegg er hun veldig flink til å informere om hva hun gjør både før og underveis.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

Eva er så dyktig og så hyggelig at jeg har gått fra å ha mild tannlegeskrekk, til å glede meg til neste behandling. Føler meg 100% ivaretatt hos Eva!

Den ideelle tannlege!

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

Profesjonell, dyktig og hyggelig. Jeg har tidligere vært nervøs i forkant av tannlegebesøk, men etter jeg begynte å gå til tannlege Eva, har dette endret seg til det motsatte. Hun er hele tiden oppmerksom på meg som pasient, og opptatt av at jeg skal være komfortabel. Hun er ærlig i sine tilbakemeldinger og vurderinger, og utstråler en trygghet og kompetanse jeg ikke har vært borti før. Anbefales på det varmeste!

Kind, caring and with an eye for esthetic.

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

I can only speak in the best words of Dr. Eva Hagen. A very friendly and responsible dentist who cared about me. I felt like she wanted to treat me with best possible option which suits in my situation the best. I give her high credit for that. Additionally she has a very good eye for esthetics - since she matched my toothcolor perfectly with that of the filling. I find that an incredible task.
So all in all i can highly recommend her.