Mari Hoff Lund

Mari Hoff Lund er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Mari Hoff Lund

Verdens beste tannlege

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Jeg har vært engstelig for å gå til tannlege ca alltid, men etter at jeg begynte hos Mari for tre år siden har alt endret seg. Hun tar seg god tid, er empatisk, gir pauser ved behov, forklarer og har god humor. Nå er det hyggelig å gå til tannlegen!

God tannlege

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk til vanlig, men Mari gjorde at jeg følte meg trygg og godt ivaretatt. Tar seg god tid og forklarer det hun gjør. Super hyggelig tannlege som jeg anbefaler videre!!

En flink tannlege som anbefales på det varmeste!

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Jeg har vært hos Mari Hoff Lund ved Mikkels Tannhus, og kan anbefale Mari på det varmeste. Hun er kvalitetsbevisst, dyktig og omsorgsfull i jobben hun gjør. Jeg vil fortsette å gå til Mari og anbefaler alle å gjøre det samme :)

Svært dyktig og behagelig tannlege hos det koseligste tannlegekontoret i byen

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Jeg har vært hos Mari ved flere anledninger og er utrolig fornøyd med henne som min nye, faste tannlege. Mari tar seg god tid og er nøye, man merker at hun er svært dyktig og grundig i sitt arbeid. Hun er også svært god til å forklare hva hun gjør til enhver tid og hva man kan forvente seg. Mari er smilende og lett å snakke med (selv om det ikke alltid er så lett med mye utstyr i munnen). Mari er også utrolig serviceinnstilt og gjør ofte det lille ekstra, slik at man har en god følelse når manngår derifra! Jeg anbefaler Mari Hoff Lund og Mikkels Tannhus på det varmeste.

Dyktig og empatisk!

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Jeg gruer meg vanligvis til å gå til tannlegen men denne tannlegen jobber forsiktig og nøye, inngir tillit og får deg til å føle deg roligere i tannlegestolen! Resultatet av behandlingen for min del har blitt veldig bra!
Anbefales på det varmeste! + for gratis parkering!