Mikkels Tannhus

Telefonnummer22 20 72 9222 20 72 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dops Gate 7 0177 Oslo
Mikkels Tannhus holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Mikkels Tannhus

Klinikken er flott og begge tannlegene er behagelige og gjør en meget god jobb.

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

Jeg har brukt Mikkels Tannhus siden jeg flyttet til Oslo i 1989. Årlig innkalling og nødvendige reparasjoner gjøres raskt uten noen form for overbehandling. Det beste er at de alltid er der når jeg trenger dem! Hvis jeg mister en fylling eller biter av litt av en tann får jeg alltid time og hjelp i løpet av 1-2 dager. Klinikken følger godt med på den teknologiske utviklingen av tannlege-utstyr. Jeg kan anbefale Mikkels Tannhus på det varmeste.

God tannlege

Tannlege: Mari Hoff Lund Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk til vanlig, men Mari gjorde at jeg følte meg trygg og godt ivaretatt. Tar seg god tid og forklarer det hun gjør. Super hyggelig tannlege som jeg anbefaler videre!!

En flink tannlege som anbefales på det varmeste!

Tannlege: Mari Hoff Lund Skrevet

Jeg har vært hos Mari Hoff Lund ved Mikkels Tannhus, og kan anbefale Mari på det varmeste. Hun er kvalitetsbevisst, dyktig og omsorgsfull i jobben hun gjør. Jeg vil fortsette å gå til Mari og anbefaler alle å gjøre det samme :)

Svært dyktig og behagelig tannlege hos det koseligste tannlegekontoret i byen

Tannlege: Mari Hoff Lund Skrevet

Jeg har vært hos Mari ved flere anledninger og er utrolig fornøyd med henne som min nye, faste tannlege. Mari tar seg god tid og er nøye, man merker at hun er svært dyktig og grundig i sitt arbeid. Hun er også svært god til å forklare hva hun gjør til enhver tid og hva man kan forvente seg. Mari er smilende og lett å snakke med (selv om det ikke alltid er så lett med mye utstyr i munnen). Mari er også utrolig serviceinnstilt og gjør ofte det lille ekstra, slik at man har en god følelse når manngår derifra! Jeg anbefaler Mari Hoff Lund og Mikkels Tannhus på det varmeste.

Dyktig og empatisk!

Tannlege: Mari Hoff Lund Skrevet

Jeg gruer meg vanligvis til å gå til tannlegen men denne tannlegen jobber forsiktig og nøye, inngir tillit og får deg til å føle deg roligere i tannlegestolen! Resultatet av behandlingen for min del har blitt veldig bra!
Anbefales på det varmeste! + for gratis parkering!