Mikkels Tannhus

Mikkels Tannhus holder til i Oslo

Siste vurderinger av Mikkels Tannhus

Verdens beste tannlege

Tannlege: Mari Hoff Lund Skrevet

Jeg har vært engstelig for å gå til tannlege ca alltid, men etter at jeg begynte hos Mari for tre år siden har alt endret seg. Hun tar seg god tid, er empatisk, gir pauser ved behov, forklarer og har god humor. Nå er det hyggelig å gå til tannlegen!

Overraskende smerteløs fjerning av visdomstenner

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

Etter jeg var innom for undersøkelse om mulig hull, (etter å ikke ha vært innom tannlegen på 7 år), ble jeg rådet til å fjerne visdomstennene heller før enn senere. Det var rett og slett ikke nok plass til de.

Fikk satt opp time for å ta tennene oppe og nede på høyre side ikke lenge etter, også venstre et par måneder etter.

Jeg ble sterkt positivt overrasket over både i hvor trygge hender jeg følte meg, og hvor effektivt og smidig begge timene ble utført.

Det finnes sikkert billigere steder å få gjort det samme, men jeg ville uten tvil betalt litt ekstra for Mikkels Tannhus igjen. Og - etter å ha sjekket med andre nære som har fjernet sine visdomstenner - så er Mikkels Tannhus en av de rimeligste.

Dyktig og effektiv tannlege

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

En dyktig tannlege som holder seg oppdatert på utviklingen i faget. Han har dilla på tekniske duppedingser, og det kommer oss pasienter til gode -- til å være så lite, og så koselig, er tannlegekontoret usedvanlig godt utstyrt, med hjelpemidler som du ellers bare ser på større institusjoner.

Jeg fikk spesielt god hjelp med et innlegg som ble modellert ved hjelp av 3D-scanner og som passet perfekt inn i restene av tanna mi da den var ferdig støpt.

Hele behandlinga tok mindre enn ei uke. Det er billigere å få innlegg og kroner fra utlandet, men så tar det også mye lengre tid, og eventuelle korreksjoner er tidkrevende.

På toppen av det hele har kontoret Oslos beste adresse. For den som lurer på opphavet til gatenavnet, kan man fornøye seg over avisoppslagene på venterommet.

Enten du skal til alminnelig kontroll, eller har spesielle utfordinger, kan Esben anbefales på det varmeste.

Norges beste tannlege for de av oss med tannlegeskrekk

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

Kardel ble meg anbefalt av andre med "tannlegeskrekk." Etter 5 år med han som tannlege har jeg ikke lengre hull, eller andre problemer med tennene, hvilket har vært en jevnlig forekomst hele livet.

Kardel er den første tannlegen jeg har opplevd en så seriøs samtale om tennene mine med. Han gir inngående forklaring av hva som ses på bildene og sin vurdering for behandling, sett opp egne mot ønsker og behov. Her utover det som er opplevd andre steder.

Kardel har rettet opp tidligere fyllinger og tannbehandlinger som ikke var gjort særlig godt, med et utmerket resultat. Tidligere behandlinger stammer fra både privat praksis i samme prisklasse og offentlig praksis. Flere visdomstenner er trukket og operert ut, med godt utfall, og særdeles god ivaretakelse underveis.

At Kardel er en svært dyktig tannlege merkes underveis i behandlingen, som er både rask og komfortabel, alt tatt i betraktning. Det er vel verdt pengene for årlig kontroll, siden beløpet spares i det lange løp, grunnet særdeles god kvalitet på behandlingene.

Gjennom de 5 årene hos Mikkels Tannhus har jeg fått full tillit til at jobben som utføres på mine tenner er av beste kvalitet, og tannlegeskrekken har mildnet. Personalet kommuniserer godt og empatisk, og tar umiddelbart vare på deg som pasient når behov oppstår.

Anbefales til alle på det sterkeste- og spesielt om du er blant de av oss med tannlegeskrekk.

Klinikken er flott og begge tannlegene er behagelige og gjør en meget god jobb.

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

Jeg har brukt Mikkels Tannhus siden jeg flyttet til Oslo i 1989. Årlig innkalling og nødvendige reparasjoner gjøres raskt uten noen form for overbehandling. Det beste er at de alltid er der når jeg trenger dem! Hvis jeg mister en fylling eller biter av litt av en tann får jeg alltid time og hjelp i løpet av 1-2 dager. Klinikken følger godt med på den teknologiske utviklingen av tannlege-utstyr. Jeg kan anbefale Mikkels Tannhus på det varmeste.