Mikkels Tannhus

Dops Gate 7 0177 Oslo
Tlf: 22 20 72 92 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mikkels Tannhus holder til i Oslo

Siste vurderinger av Mikkels Tannhus

Anbefales på det sterkeste!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Har benyttet annen tannlege i 25 år men måtte finne ny grunnet pensjonsavgang. Jeg må si jeg er storfornøyd med både mottagelsen og behandlingen jeg fikk av Hege. Jeg mistet en tann og fikk time raskere enn jeg hadde regnet med da hun ikke ville la meg gå uten for lenge. Utrolig effektiv og helt uten smerter fikset hun meg en ny tann (med samme "gulfarge" dom de andre tennene :-) ) Framover vil jeg bli kalt inn til rens og sjekk jevnlig. Hvis du leter etter en tannlege vil jeg absolutt anbefale deg å kontakte Hege. Har bare en ting å si: Storfornøyd!

Veldig hyggelig og dyktig tannlege!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Kun positive erfaringer her etter flere år som kunde. Gjør det som er nødvendig og forsøker ikke å "lure" inn ting som ikke er nødvendig som min forrige tannlege gjorde. Kan anbefales på det sterkeste!!!

Nedlatende hildning

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Hege er nok faglig dyktig, men jeg synes hun har en nedlatende og arrogant måte å snakke til meg som pasient på. Ble også flyttet fra hennes kollegas liste, der jeg opprinnelig var pasient, til hennes liste uten å bli forespurt på noen måte. Ved en viktig anledning tok hun ikke min bekymring på alvor, noe som medførte større problemer med en tann enn det som hadde vært nødvendig.

Flink, rask og hyggelig

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg en bedre tannlege. Behandler raskt og effektivt og er hyggelig. Tar ikke betalt for unødvendige behandlinger. Anbefales!

Meget dyktig og behagelig

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Hege har vært tannlegen min i mange år - alltid like blid og faglig dyktig. Har fokus på å bruke siste teknologi - noe som gir trygghet om riktig behandling. Kjempegod hjelp og super service. Informerer godt om hva hun skal gjøre og gir fortløpende beskjed om hva som behandles.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

Esben Kardel kan kort beskrives som en særdeles profesjonell tannlege med solid faglig og menneskelig kompetanse.
Som pasient får man god informasjon, rask og riktig behandling og kan føle seg trygg på at Esben vil kunne håndtere alle eventuelle uforutsette problemstillinger. Samtidig er han utrolig blid, rolig og hyggelig, og atmosfæren i kontoret bærer også preg av ro, ryddighet og god kommunikasjon. Samtidig fungerer kommunikasjonen og logistikken meget bra ift. nødvendige samarbeidsparter, som tannteknikere m.m.
Lokalene er lyse, moderne, lune og meget rene og ryddige.

Esben Kardel og Mikkels Tannhus anbefales på det varmeste.

Dyktig og behagelig

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Hege er den desidert beste tannlegen jeg har vært hos - flink på faget og behagelig som person. Jeg liker spesielt godt hvordan hun med enkelhet forklarer hva hun gjør og skaper trygghet rundt behandlingen. Hun byr også på et godt smil og dette er første gangen jeg "betaler tannlegeregningen med glede". Anbefales!

Tannlege som får frem smilet!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Hun tok imot meg med et smil og ga effektiv behandling mens hun spurte, lyttet og veiledet meg med smarte "tannråd". Så jeg gikk derfra med et stort (hvitt) smil og gleder meg til neste gang.

Meget dyktig tannlege.

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Er meget fornøyd med å benytte Hege Bjørkeng som tannlege. Hun tar seg alltid god tid når man er der, og arbeidet som blir utført er av meget høy kvalitet. Slet lenge med "tannlegeskrekk ", men det er blitt kurert etter at jeg begynte å gå til tannlege Bjørkeng. Får mine absolutte anbefalinger.

Flink og sjarmerende tannlege

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Faglig overbevisende, hensynsfull og morsom tannlege. Etter at hun ble min faste tannlege går det faktisk an å glede seg til tannlegebesøket!

Helt super service

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Kjempegod hjelp og super service. Informerer om hva hun gjør fortløpende og hva som behandles. Alt i alt, en god opplevelse å gå til tannlegen her!

Fantastisk tannlege

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

Jeg har brukt denne tannlegen i mange år.
Har alltid vært fornøyd med jobbene som er utført og har heller aldri måttet klage i ettertid.
Her er de flinke med alt innen tannbehandlig og det er meget profft utført.
Denne tannlegen anbefaler jeg på det sterkeste og prisen er i tråd med de fleste andre tannlegekontorer.

Veldig god tannlege

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

En veldig god tannlege som lytter til pasienten. Gjør et veldig godt arbeid og har gode lokaler med moderne utstyr. I tillegg har Mikkels tannhus noe svært få andre har: Gratis parkering!
Det er vanskelig å ikke være meget fornøyd. Så får det heller være at prisene nok er litt høyere enn hos enkelte andre (men uten å være ublu). Det er verdt det. Jeg anbefaler denne tannlegen på det varmeste.

Kjempebra tannlege

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

Har brukt Mikkels tannhus i mange,mange år, også når dette ble drevet av Esbens far. Har alltid vært svært fornøyd med behandlingen og oppfølgingen.
Har fått implantat og masse annet er blitt gjort. Resultatet har alltid vært på topp.Følger opp sine pasienter på en utmerket måte.Det eneste som kan bemerkes er at prisen er nok på det øverste nivå.

Very good

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

Good work, tries to make time even when busy, first dentist that cares what I do after I leave his office and insists I use floss :)