Bestill time
Profilbilde av tannlege Obum Onwuagha

Obum Onwuagha

Profilbilde av tannlege Obum Onwuagha

Bestill time

Komplett undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 599 kr

Grundig sjekk av tennene dine, 4 røntgenbilder og enkel fjerning av tannstein. Tilbudet gjelder for nye pasienter i kampanjeperioden.

I dag 25. apr I morgen 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr

Om

Obum er en omsorgsfull tannlege som legger vekt på å skape et hyggelig miljø for pasientene. Han har erfaring med behandling av både barn og voksne.

Før han kom til Fredrikstad har han jobbet mange år ved en privat tannklinikk på Hamar.

Obum er medlem av Den norske tannlegeforening [MNTF].

Autorisasjon (2017)

Obum Onwuagha er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Obum Onwuagha

Fantastiske tannleger

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Jeg har startet hos Obum, kan ikke være mer fornøyd. Han tar en skikkelig på alvor og er veldig omtenksom og varsom. Anbefales sterkt!! Rent og pent hos tannklinikken også, behagelig! Spesielt for en som meg, som er litt redd tannleger. Takk for super behandling!

Dyktige tannleger

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk etter flere skrekkopplevelser da jeg var yngre. Det sitter i fremdeles, men hver gang jeg har vært hos Oasen har jeg tenkt over hvor unødvendig denne skrekken er. Alltid fullstendig smertefri behandling, selv ved klassiske skrekkinngrep som rotfylling.

Tannleger som hører på hva du har å si og legger til rette for at besøket skal bli så lite ubehagelig som mulig.

Jeg ble også positivt overrasket over hvor opptatt de er over å sørge for at du ikke betaler mer enn du behøver.

Etter mitt første besøk er dette blitt hele familiens tannlege, og jeg har anbefalt dem for andre.

Helt super

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med service og behandling. Alltid blide og hyggelige. Har anbefalt de til flere, som også har vært veldig fornøyd.Liker veldig godt at de har langåpent til 18 og at de har åpent på lørdag. Gjør det veldig fleksibelt. Strålende fornøyd.

Dyktig og nøye!

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Trakk visdomstann og hadde full sjekk. Veldig fornøyd med Obum! Han var nøye og gjorde en veldig god jobb!
Fornuftige priser!

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd.
De er seriøse og flinke, samt god i pris.
Flere i familien min som går dit, og alle like fornøyde:)