Bestill time
Logo for Oasen Tannklinikk

Oasen Tannklinikk

Logo for Oasen Tannklinikk

Om klinikken

Oasen Tannklinikk holder til i helt nye lokaler i Fredrikstad sentrum. Vi er tre tannleger og har fokus på god kommunikasjon med hver enkelt pasient. Vi ønsker at alle våre kunder skal føle det er trygt og godt å sette seg i tannlegestolen hos oss.

Vi tilbyr alt innen allmenn tannbehandling, fra tannkroner til tannbleking og tannkjøttsykdommer til vonde visdomstenner og usynlig tannregulering.

Vi benytter moderne utstyr og har lange åpningstider, helt frem til kl 18 på alle hverdager. Er det akutt, så tilbyr vi tannlegevakt og kan hjelpe deg både i helger og kvelder. Ring oss på 69 31 64 40 eller send SMS til 404 97 300, så hjelper vi deg så raskt vi kan.

Våre tannleger er medlemmer i Den norske tannlegeforening.

Vi ønsker både nye og eksisterende kunder velkommen til oss.

Telefonnummer69 31 64 4069 31 64 ... Nettsted

Bestill time – 499 kr

Siste vurderinger av Oasen Tannklinikk

Dyktig og nøye!

Tannlege: Obum Onwuagha Skrevet

Trakk visdomstann og hadde full sjekk. Veldig fornøyd med Obum! Han var nøye og gjorde en veldig god jobb!
Fornuftige priser!

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd.
De er seriøse og flinke, samt god i pris.
Flere i familien min som går dit, og alle like fornøyde:)

Fredrikstads desidert beste tannlegekontor!!

Tannlege: Obum Onwuagha Skrevet

Jeg dro hit for første gang for noen år siden, pga en tann som måtte akutt trekkes! Jeg fikk time på dagen, og tannlegen (Obum) var så dyktig, behagelig og avslappende at jeg har fortsatt å gå hit til alle mine kontroller.
Alt på dette tannlegekontoret er 10 av 10, virkelig! Service, tilgjengelighet, kunnskap, og imøtekommenhet.

Utrolig kompetent tannlege som ser deg

Tannlege: Sahar Abi Morshed Skrevet

Jeg har veldig ille tannlegeskrekk og føler jeg har blitt møtt med respekt og omsorg hele veien. Hun har en enorm evne til å være et medmenneske som ser deg og skape trygge omgivelser for selv den mest redde av pasientene. I tillegg er hun svært dyktig og jobber effektivt med topp resultat. Anbefales på det sterkeste.

Bruk denne tannlegen om du sliter med skrekk!

Tannlege: Obum Onwuagha Skrevet

Jeg har hatt et vanskelig forhold til tannpleie hele livet, av forskjellige grunner. Etter å ha funnet motet til å ta tak i munnhelsen min bestilte jeg time hos Obum - verdens mest respektfulle, beroligende og varsomme tannlege! Sprøyteskrekken min er ikke et problem, da Obum er en magiker. Jeg har også dype røtter, men Obum er en mester der også!

Book time hos Obum om du er redd tannlege, han får deg til å le hele timen.