Profilbilde av tannlege Mariya Kubatska

Mariya Kubatska

Profilbilde av tannlege Mariya Kubatska

Om

Mariya Kubatska er en erfaren tannlege utdannet ved Det medisinske universitetet i Gdansk i Polen. Med 10 års erfaring har hun spesialisert seg på endodontiske prosedyrer. Hun har ekspertise på å utføre kompliserte endodontiske behandlinger, inkludert revisjonsbehandlinger, fjerning av separerte instrumenter og stifter, behandling av perforasjoner og resorpsjoner, samt protetisk behandling etter endodontisk intervensjoner.

Mariya er også aktivt engasjert i faglige foreninger, som European Society of Endodontology, American Association of Endodontists og den polske endodontiforening. Hun har også publisert en vitenskapelig artikkel innen fagfeltet endodonti..

I tillegg til sitt faglige engasjement har Mariya også deltatt som foredragsholder på konferanser innen endodonti og hun underviser andre tannleger i endodonti. Med deltakelse på over 50 kurs innen odontologi, er hun oppdatert på de nyeste behandlingsmetodene og teknikkene.

Med hennes ekspertise og omsorgsfulle tilnærming vil du være i trygge hender når du søker tannbehandling hos Mariya.

Autorisasjon (2017)

Siste vurderinger av Mariya Kubatska

Profesjonell tannlege som man kan stole på!

Klinikk: Kera Dental Skrevet

Jeg har vært hos en rekke tannleger som har gitt meg en bitter bi-smak med tanke på profesjonell behandling.

Det var da en meget hyggelig overraskelse og upåklagelig opplevelse å bli behandlet av Tannlege Maria. Hun er utrolig dyktig og full av kunnskap, samt meget ærlig. Kjente heller ikke bedøvelsene som jeg tidligere har vært meget engstelig for.

Trolig landets beste tannlege:) og kun den eneste jeg stoler å gå til nå!