Logo for Kera Dental

Kera Dental

Logo for Kera Dental

Om klinikken

Kera Dental har tilbudt tannhelsetjenester siden april 2022. Med over 1000 fornøyde pasienter bak oss, jobber vi hardt hver dag for å finne de beste løsningene for deg og din tannhelse. Vår klinikk er kjent for innovasjon og teknologisk modernitet. Vi holder oss oppdatert på de nyeste fremskrittene innen tannbehandling og samarbeider tett med våre partnere for å gi deg den beste behandlingen. Vi investerer i moderne utstyr for å oppnå optimale resultater og gi deg en komfortabel opplevelse.

Vårt team består av høyt kvalifiserte og erfarne tannleger og spesialister. Under ledelse av daglig leder Algirdas Kerpauskas, tilbyr vi skreddersydd omsorg og behandling basert på dine behov. På Kera Dental er vårt mål å oppnå de beste resultatene for deg. Vi tilpasser funksjonelle og nyskapende teknologiske systemer for å gi deg moderne tannbehandling på sitt beste.

Vi prioriterer de som trenger akutt hjelp og strekker oss langt for å gi nødvendig behandling så raskt som mulig.

Ta det første skrittet mot en sunn og varig munnhelse. Velg Kera Dental som din partner for tannhelse, og la oss gi tennene dine den omsorg og behandling de fortjener.

Kera Dental holder til i Oslo

Siste vurderinger av Kera Dental

Profesjonell tannlege som man kan stole på!

Tannlege: Mariya Kubatska Skrevet

Jeg har vært hos en rekke tannleger som har gitt meg en bitter bi-smak med tanke på profesjonell behandling.

Det var da en meget hyggelig overraskelse og upåklagelig opplevelse å bli behandlet av Tannlege Maria. Hun er utrolig dyktig og full av kunnskap, samt meget ærlig. Kjente heller ikke bedøvelsene som jeg tidligere har vært meget engstelig for.

Trolig landets beste tannlege:) og kun den eneste jeg stoler å gå til nå!

Anbefales!

Tannlege: Seo-Ih Jon Skrevet

En god tannlege, veldig hyggelig og snill. Anbefales! Bra behandling, leverer kvalitet i verdensklasse.

Den beste tannlegen

Tannlege: Seo-Ih Jon Skrevet

Beste tannlegebesøket jeg noen gang har hatt. Hun var veldig presis med arbeidet sitt, forklarte alt som skulle gjøres på forhånd så jeg følte meg veldig trygg! Hun var veldig omtenksom og dyktig. Jeg anbefaler tannlege Seo-Ih Jon på det sterkeste.
10/10 for min del.

Fantastisk tannlege - anbefales!

Tannlege: Seo-Ih Jon Skrevet

Seo-Ih utførte arbeidet på tennene mine med tålmodighet, presisjon og omtanke.

Jeg ble grundig fulgt opp både før og etter behandling, og hun tilpasset arbeidet til mine behov.

Hun anbefales på det sterkeste!

Toppklasse

Tannlege: Seo-Ih Jon Skrevet

Hun er veldig dyktig, effektiv og skaper en trygg atmosfære. Det samme gjelder teknikeren hun jobber sammen med.