Rezarta Salijaj Svensson

Autorisasjon (2020)

Niels Henrik Sværd Telefonnummer400 40 399400 40 3 ...
Bragernes Torg 4 B 3017 Drammen
Bekkestua Tannmedisin Telefonnummer67 83 22 1067 83 22 ...
Gamle Ringeriksvei 37 1357 Bekkestua
Rezarta Salijaj Svensson er tannlege i Bærum, Drammen og Oslo

Siste vurderinger av Rezarta Salijaj Svensson

Meget bra!

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Veldig fornøyd med tannlege rezarta. Kurerte tannlegeskrekken min:) og ei kjempe koselig assistent så jeg føler meg hjemme her.

Hyggelig omtenksom

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Hun er meget omtenksom å rolig. Det er en behagelig opplevelse å være hos henne/dem. To meget snill å hyggelig damer. Kan virkelig anbefales å bruke henne

Veldig flink

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Jeg var hos henne i Drammen, og er veldig fornøyd. Pga min helse er det svært mange hensyn som må taes, og det gikk veldig bra. Hun lyttet, tilrettelagte og var nøye og hyggelig. Tannhelsesekretæren var også veldig flink.

Særdeles bra

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

.....Utover det at rotfyllingen nærmest var smertefri, så vil jeg også legge til noe som for meg betydde mye.
Jeg har slitt med panikkangst (og angst generelt kanskje). Jeg har litt vanskelig for å sette ord på hvorfor jeg følte meg så trygg da jeg var hos Rezarta og Tone, (noen ganger bare er det sånn)
Kanskje handler det om at jeg ble møtt med forståelse, det var uanstrengt og kommunikasjonen var særdeles god. Takk!!

Flink og forklarende

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Hun er dyktig i jobben, ikke hardhendt, og er flink til å forklare underveis hva som skjer. Bedside manners er gode, så man føler seg godt ivaretatt her.