Bestill time

Profilbilde av tannlege Sahar Gulzar

Bestill time

Komplett undersøkelse - nye pasienter
Pris: 900 kr

Tilbudet gjelder kun nye pasienter. Undersøkelsen tar for seg din tann- og munnhelse, og kartlegger eventuelle behandlingsbehov. Ved behandlingsbehov får du tilrettelagt en behandlingsplan med kostnadsoversikt. Besøket inkluderer inntil 4 røntgenbilder og enkel tannrens, og veiledning for bedre tannhelse. Hygienetillegg er inkludert i prisen.

*Ved omfattende tannrens vil det beregnes tillegg i prisen.
*Pris for Komplett undersøkelse for eksisterende pasienter: 1290 kr.

I dag 26. apr I morgen 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr Tir 30. apr

Om

Sahar Gulzar har en master i odontologi fra Universitetet i Oslo og er tannlege ved Nydalen Tannlegesenter.

Sahar har jobbet med mange pasienter som har tannlegeskrekk. Gjennom sin erfaring har hun utviklet metoder for å gjøre tannlegebesøket til en trygg og behagelig opplevelse for denne pasientgruppen. Hun har også kompetanse på behandling under narkose.

I tillegg har Sahar en spesiell interesse for kirurgi, hvor hun har opparbeidet seg en omfattende erfaring. Dette, kombinert med hennes empati og forståelse, gjør at pasienter føler seg trygge når de er i hennes hender.

Med fokus på kvalitet og omsorg, er Sahar en tannlege mange søker til for trygg og profesjonell behandling.

Autorisasjon (2020)

Sahar Gulzar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sahar Gulzar

Meget dyktig, grundig og hyggelig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg er svært fornøyd med tannlegen og føler meg veldig godt i varetatt. Har det kommet på noe akutt har jeg fått behandling veldig raskt. Får innkalling, etter avtale, noe jeg er fornøyd med. Anbefales også for de med tannlegeskrekk fordi hun er rolig og tar seg god tid til å forklare. Man føler seg trygg, hørt/sett og ikke minst blir tannlegeskrekken omtrent borte. Gjør tannlegebesøket til en trygg opplevelse.
Tannlegen er behagelig og dyktig.

God tannlege!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig fornøyd! Behagelig tannlege som har hjulpet med meg hull, samt hjalp meg med henvisning og oppfølging når jeg hadde problemer med tannkjøttet. Anbefales :)

Utrolig dyktig og hyggelig!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Strålende fornøyd med min behandling hos Sahar Gulzar. Hun jobber effektivt samtidig som hun er nøye og holder deg informert underveis, hun lytter interessert til deg som pasient, er ærlig om hva en kan forvente og hva som kreves av deg selv for oppnåelse av godt resultat, men trygg og svært dyktig. Vil varmt anbefale henne til alle.

Life changer

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har i mange år hatt tannlege skrekk som hadde påvirket min tannhelse veldig negativt med masse problemer, men det kom til et punkt der jeg måtte gjøre noe og da tok jeg kontakt med nydalen og fikk satt opp en time for en stor behandling der jeg behøvde narkose. Etter den timen så har livet mitt blitt 100x ganger bedre og jeg kan endelig være glad og smile igjen og sette pris på livet. Det er alt takket været Sahar hun er den beste tannlegen jeg noen gang kunne hatt, utrolig tålmodig, snill og hun bryr seg virkelig om pasientene sine.

Flink tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Utrolig dyktig tannlege som er imøtekommende og smilende hele tiden har faglig autoritet og gir en forklaring på hva hun gjør. Hun snakker åpent om hva som bør behandles og hva som er ok å vente en stund til, så jeg er aldri redd for overbehandling her. Det er alltid tid til det hvis noe må gjøres!