Nydalen Tannlegesenter AS

Sandakerveien 114 B 0484 Oslo
Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Norges beste tannlege!

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Bljerim Reshidi er navnet du spør etter om du har tannlegeskrekk eller bare vil ha verdens flinkeste og ikke minst hyggeligste tannlege!! Jeg har slitt med stor tannlegeskrekk siden en dårlig opplevelse med trekking av visdomstann i 2015. Forrige uke trakk jeg 2 visdomstenner til, og jeg hadde gruet meg og utsatt dette i flere år! Jeg fikk hjelp av Bljerim Reshidi, og dyktigere tannlege skal du lete lenge etter. Han beroliget meg allerede på telefon. Under trekningen forklarte han hele tiden hva han skulle gjøre og forsikret seg om at jeg ikke hadde noe smerter. Han var forsiktig og hadde god teknikk og vipps så var en visdomstann oppe og en nede ute på 1,2,3. Han blir min faste tannlege fremover og jeg kan ikke få rost han nok. 5 stjerner fra meg og kan anbefale denne tannlegen på det sterkeste! I tillegg til å være veldig profesjonell og dyktig var han også morsom og veldig imøtekommende. Jeg følte meg både sett, hørt og det ble tatt hensyn til alle mine ønsker! Super fornøyd og kvitt tannlegeskrekken😊

En super tannlege!

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Jeg hadde stort behov for en mangfoldig tann- og kjevebehandling, og Kanwal er den beste tannlegen jeg har vært hos. Klar kommunikasjon, optimistisk, snill og beroligende for oss som synes tannlegebesøk kan være skummelt. Jeg kan ikke få anbefalt Kanwal nok!

Ingen over - ingen ved siden!

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

På grunn av en tannkjøttsykdom begynte tennene i overkjeven å løsne. Det var jo ikke bra i det hele tatt.
Gikk med dette i noen år før jeg tok mot til meg og bestilte time hos Nydalen tannklinikk. Kom til Kurdistan, kalt Kurde.
Undersøkelsen, behandlingen og alt hun gjorde, gjorde meg trygg (om det var noen som opplevde smerte var det nok hun da jeg bet henne tre ganger, bedøvet som jeg var) Unnskyld for det! Fikk så god behandling og følte meg ivaretatt på alle måter, både menneskelig og ikke minst når det kom til resultatet👍🏼
Dyktig tannlege og varm person. Takk til Kurde😄

Kompetent og omtenksom

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Her har du en tannlege som virkelig vet hva han driver med. Bljerim har en tydelig lidenskap for det han driver med. Han vil gi deg en grundig og komplett behandling i din egen tempo. Samtidig vil han sørge for at du er komfortabel. Det at jeg gadd å skrive en vurdering er en testament i seg selv, beste tannlegen jeg har hatt.

Quick, smooth and efficient

Tannlege: Sahar Gulzar Skrevet

Sahar is very compassionate & professional. She consulted me and carefully explained all procedures.