Nydalen Tannlegesenter AS

Sandakerveien 114 B 0484 Oslo
Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Jeg skal aldri bruke noen annen enn Kurda

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Etter et lite uhell på el-sparkesykkel i noe bedugget tilstand befant jeg meg selv med en fortann mindre. Heldigvis hadde jeg tannskadeforsikring. Dagen etter traff jeg tannlegen i mitt liv, Kurda. For makan til empati, varme, kunnskap, kundebehandling skal du faktisk lete lenge etter. Jeg har blitt fulgt opp, passet på og fått råd langt utover det en normalt kan forvente av en tannlege. Det har riktignok vært noen fartsdumper hva gjelder administrasjon og tilbakeføring der jeg har overbetalt, men det kan ikke holdes over Kurdas hode.
Dersom du er så heldig å få Kurda som tannlege kommer du aldri til å angre. Jeg tar faktisk av meg hatten.

Veldig snill og god tannlege

Tannlege: Sahar Gulzar Skrevet

Sahar er en utrolig god tannlege. Selv har jeg veldig tannlegeskrekk, og Sahar tok veldig godt vare på meg. Jeg følte at hun hørte på mine ønsker, og tok hensyn til mine behov både før, underveis og etter.

Dyktig

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Trakk en komplisert visdomtann, boret mitt aller første hull med påfølgende fylling, var nervøs(panikk før trekking), men hun var dyktig, grei og proff. og det gikk veldig fint.
Anbefales på det varmeste.

En reddende engel av tannleger

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Jeg har i slitt med tennene mine og vært redd for å oppsøke hjelp da jeg har hatt dårlige erfaringer tidligere. Jeg tok kontakt etter smerte over lang tid og ble møtt av Kanwal som ikke snakket ned mot meg eller sa jeg var et håpløst tilfelle men derimot ga meg tydelige tilbakemeldinger på at det er ting å gjøre men at dette skal vi klare sammen.
Hun er rolig, behagelig, tar seg god tid til at jeg skal oppleve behandlinger uten smerte, og stopper hvis jeg synes det er for vondt. En annen ting som også er bra med Kanwal er at hun alltid spør underveis om det går bra og jeg setter pris på det.

Jeg kom inn med lite håp for min tannhelse men hun hjalp meg til å få et bedre syn på dette. Jeg er kjempefornøyd og vil absolutt anbefale henne. Du får en 10+ av meg :)

Fantastisk - nydelig opplevelse for ei som er livredd

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Fantastisk tannlege. Hun kom til og med ut å hilste på meg før timen da hun var klar over at jeg var redd. Hun var opptatt av meg og hvorfor jeg var redd, hva som hjalp og ikke. Helt fantastisk opplevelse!

Heller aldri hatt en så nøye tannsjekk i mitt liv! Røntgen av alt, til og med røttene! Når jeg som har liten munn ikke fikk til den røntgen holderen i munnen, valgte hun å finne en annen metode - istedenfor å tvinge meg igjennom noe hun så var vondt for meg. OG hun poppa ut mine to siste visdomstenner på under 2 minutter totalt, overhode ikke vondt og leget bortimot perfekt!

Er du redd, hatt en kjip opplevelse eller rett og slett ønsker å bli behandlet riktig og fantastisk - HER ER RIKTIG TANNLEGE FOR DEG!