Bestill time

Nydalen Tannlegesenter AS

Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Bestill time

Om klinikken

Nydalen Tannlegesenter er en moderne tannklinikk midt i Nydalen. Vårt erfarne team med tannleger, tannpleier og tannhelsesekretærer har som mål å gjøre tannbehandlingen smertefri og behagelig for alle våre pasienter.

Vi har spesiell ekspertise innen behandling av pasienter med tannlegeskrekk. Med en omsorgsfull og empatisk tilnærming vil vi gjøre tannlegebesøket så komfortabelt som mulig.

For å ønske deg velkommen tilbyr vi nye pasienter 30 % rabatt på deres første behandling. Hos oss benytter vi de nyeste tannbehandlingsmetodene for å ivareta din munnhelse og gi deg et strålende smil. La din tannhelse være vår prioritet!

Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

• Tannlege

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Fantastisk tannlege :)

Tannlege: Sahar Gulzar Skrevet

Var hos Sahar første gang i dag. Veldig flink tannlege, som virket trygg og kunnskapsrik. Merket ikke engang at hun satt bedøvelsen :) Det var en behagelig time hos tannlegen. Hun ga god informasjon og jeg fikk veldig god hjelp. Kan virkelig anbefale henne!

Beste tannlegeopplevelsen

Tannlege: Patrice Millad Shonjani Skrevet

Har fikset noen hull og trukket en visdomstann hos Patrice. Han er trygg, rolig, snakker seg gjennom alt han gjør og er opptatt av at resultatet skal bli fint.

Har tidligere trukket visdomstann hos en annen tannlege (annet sted) og hadde litt skrekken før jeg skulle trekke hos Patrice, da den tidligere opplevelsen ikke var god. Patrice forsikret meg om at dette ikke skulle gjøre vondt og at det skulle gå helt fint. Han hadde rett. At det skulle bli en positiv opplevelse å trekke visdomstann hadde jeg ikke trodd, men det ble det. Et pluss er at han setter på musikk for at lydene av diverse redskaper i munnen ikke skal være i fokus.

Jeg anbefaler Patrice til både familie og venner da jeg endelig har funnet en tannlege jeg er trygg hos og som er meget dyktig i sitt fag.

Tannlegen min for alltid

Tannlege: Patrice Millad Shonjani Skrevet

Jeg har lenge gruet meg til å besøke tannlegen pga tannlegeskrekk og tidligere opplevelser. Fra første øyeblikket følte jeg meg ivaretatt, komfortabel og forstått av Dr. Patrice Shonjani. Jeg er svært fornøyd med Patrice og behandlingen kunne ikke ha vært bedre. Fjernet to tenner hvor en var visdomstann. Helt smertefritt og fikk god oppfølging etter. I tillegg har Patrice hjulpet meg til få smilet mitt tilbake. Ga meg alternativer, forklarte prosedyren og forventet resultat grundig. Han ordnet de fire fortennene mine til en naturlig utseende. Jeg anbefaler Dr. Patrice Shonjani på det sterkeste !

Anbefales!

Tannlege: Patrice Millad Shonjani Skrevet

Jeg fikk beskjed av flere tannleger at det kommer til å være vanskelig å lukke mellomrommet mellom tennene mine, men Patrice lovet at de skulle ordne seg. Han holdt det han lovet. Jeg har bare hatt fantastiske opplevelser med Patrice. Han er dyktig i faget men også hjelpsom.

Patrice hjalp meg både med trekking av visdomstann og Invisalign regulering, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet.

God opplevelse

Tannlege: Patrice Millad Shonjani Skrevet

Jeg besøkte nylig Dr. Patrice Shonjani hos Nydalen Tannlegesenter, og jeg er svært fornøyd med opplevelsen. Fra det øyeblikket jeg kom inn, var personalet vennlige og profesjonelle. Klinikken er moderne, ren og utstyrt med det nyeste innen teknologi.

Dr. Patrice Shonjani tok seg tid til å forklare prosedyrene grundig og svarte på alle mine spørsmål, noe som gjorde at jeg følte meg trygg. Omsorgen og nøyaktigheten under behandlingen var eksepsjonell, og jeg opplevde ingen ubehag.

Jeg anbefaler Dr. Patrice Shonjani på det sterkeste!