Nydalen Tannlegesenter AS

Telefonnummer22 23 03 0322 23 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 114 B 0484 Oslo
Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Kunne ikke bli bedre!

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Dette er en tannlege som kan sitt fag! Jeg var fryktelig redd for tannleger men etter å ha vært pasient hos henne en stund er jeg nå mye mer avslappet. Hun er flink å forklare hva hun gjør og er veldig trygg i situasjonen. Hun spør hele tiden hvordan det går og er flink til å forklare i forkant om hva som skal skje. Tannlegetimen blir noe jeg styrer og har ontroll over. Pga en "usynlig" rot måtte jeg til en spesialist og han var særdeles imponert over hennes arbeid. Dette er en tannlege jeg kommer å tviholde på og pga henne kan jeg nå for første gang i mitt liv være flink til å gå til tannlegen så jeg slipper store inngrep i fremtiden. Veldig grei ift betaling og hun ligger på et helt greit nivå ift kostnader.

Koselig tannlege.

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Veldig koselig, ikke stresset, men rolig og bevisst i det hun driver med og sørger for at tennene blir bra. Er ikke fullt så nervøs, som jeg pleier å være i andre tannlegestoler, det går rolig og lett, ikke noe stress. Har forståelse hvis jeg blir for nervøs.

Den værste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Bhatti er lite hyggelig. Hun forklarer ingenting mens hun holder på. Dårlig faglig utførelse på jobben hun gjorde gjør at jeg aldri vil gå tilbake til denne tannlegen. Dyrt var det også. Kunne jeg gitt mindre enn en stjerne hadde jeg gjort det.

Veldig flink lege

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Jeg knakk en bit av tanna mi, og kom i kontakt med Kurdistan Mirza. Hun tok meg veldig godt imot og fikset dette veldig raskt uten noen problemer.

Fantastisk dyktig og hyggelig tannlege.

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Fantastisk dyktig og hyggelig tannlege. Har veldig godt inntrykk av henne. Hun er faglig dyktig og jeg føler meg trygg når jeg er hos henne. Har vært hos henne endel og trukket noen tenner. Har renset da jeg har pyrea. Bygget opp tennene nedentil da jeg har gnisset tenner og fått en bro. Jeg er veldig fornøyd.