Bestill time
Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Nydalen Tannlegesenter AS

Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Om klinikken

Nydalen Tannlegesenter er en moderne tannklinikk midt i Nydalen. Vårt erfarne team med tannleger, tannpleier og tannhelsesekretærer har som mål å gjøre tannbehandlingen smertefri og behagelig for alle våre pasienter.

Vi har spesiell ekspertise innen behandling av pasienter med tannlegeskrekk. Med en omsorgsfull og empatisk tilnærming vil vi gjøre tannlegebesøket så komfortabelt som mulig.

For å ønske deg velkommen tilbyr vi nye pasienter 30 % rabatt på deres første behandling. Hos oss benytter vi de nyeste tannbehandlingsmetodene for å ivareta din munnhelse og gi deg et strålende smil. La din tannhelse være vår prioritet!

Telefonnummer22 23 03 0322 23 03 ... Nettsted

• Profilbilde av tannlege Mina Quynh Tran
  • Profilbilde av tannlege Patrice Millad Shonjani
  • Profilbilde av tannlege Marta Miladinovic
  • Tannlege
Tips oss om tannlege som mangler.

Om vurderingene

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Anbefales!

Tannlege: Bljerim (Blerim) Reshidi Skrevet

Jeg fikk time på dagen, behandlingen var rask og smertefri. Tannlegen var flink til å kommunisere, så dette var ikke noe skummelt:)

Utrolig dyktig

Tannlege: Bljerim (Blerim) Reshidi Skrevet

Jeg har trukket 4 visdomstenner hos Blerim på Nydalen Tannlegesenter og alle gangene har jeg vært super fornøyd! Han er utrolig dyktig og gjør alle timene til en hyggelig opplevelse.

Super fornøyd med han som tannlege!

Den dyktigste tannlegen jeg har vært hos!

Tannlege: Bljerim (Blerim) Reshidi Skrevet

Jeg ble anbefalt å gå til Blerim av søstern min etter å ha vært på undersøkelse hos en annen tannlege som sa at jeg hadde flere hull og måtte borre. Blerim tok ny undersøkelse og bekreftet at jeg kun hadde 1 hull i en visdomstann som han trakk. Jeg har aldri vært hos en så teknisk dyktig tannlege før! Det gjorde ikke vondt å sette bedøvelse, og jeg kjente ingenting da han trakk visdomstannen min, som forsåvidt hadde en vanskelig rot. Blerim er også utrolig hyggelig og flink til å forklare, og dessuten er det veldig overkommelige priser. Så nå vil jeg ha Blerim som tannlege resten av livet og synes alle burde gå til han!

Dyktig tannlege

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Dyktig tannlege som tar deg godt imot. Nøyaktig og rask, følte meg i trygge hender. Kom for årlig sjekk og trekk av tann.

Dyktigste tannlegen

Tannlege: Bljerim (Blerim) Reshidi Skrevet

Jeg ble anbefalt Blerim Reshidi av en venninne. Jeg vil sterkt anbefale Reshidi. Jeg ble grundig ivaretatt og møtt med en profesjonell holdning. Hans ferdigheter innen kirurgisk fjerning av tann imponerte meg, da jeg ikke opplevde prosedyren som smertefull i det hele tatt. Før jeg møtte ham, har jeg aldri vært tilfreds med de øvrige tannlegene jeg har konsultert.