Nydalen Tannlegesenter AS

Sandakerveien 114 B 0484 Oslo
Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Trygg, beroligende og dyktig

Tannlege: Weam Nehad El-Athamna Skrevet

Jeg har alltid gruet meg litt ekstra for å dra til tannlegen. Jeg hadde ikke vært der på noen år. Det var ikke noe å grue seg for da jeg var heldig og fikk Weam som tannlege. Veldig forklarende, tydelig, beroligende og dyktig i jobben sin - og til en fair pris.

Omsorgsfull og flink tannlege

Tannlege: Weam Nehad El-Athamna Skrevet

Jeg har gått til Weam fast nå i 3-4 år og er superfornøyd. Han er alltid imøtekommende, og tar seg god tid til å forklare hva han tenker og hva han skal gjøre.
Det virker på meg som at han ikke gjør unødvendige inngrep, men er opptatt av å gjøre en god jobb.
Han er virkelig en som kan betrygge, og en tannlege som kan faget sitt.

Klinikken er også topp utstyrt og framstår skinnende ren.

Vil anbefale ham til alle jeg kjenner.

For et fantastisk flott menneske!

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Wow! Jeg har aldri møtt et mer ydmykt og snilt menneske! Jeg er så glad det finnes lærere som henne i denne verden, som viser oss at tannleger ikke er like grusomme og hjelper deg med å få bort skrekken din. Jeg valgte å gå flere år med smerter pga av dårlig erfaring av tannleger.
Jeg kommer aldri til å bytte tannlege.
Jeg anbefaler alle barn og voksne Nydalen tannlegesenter AS.

Informativ og betryggende tannlege

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Jeg hadde en veldig vond tann og hadde smerter fra kjeven mot øret. Kanwal var den første jeg pratet med når jeg ringte for akutt time. Hun var imøtekommende og vennlig. Hun tok meg i mot til tross for at hun hadde en full arbeidsdag med pasienter. Møtet i tannlegestolen var informativ da hun forklarte hva hun skulle gjøre underveis. For en pasient som er lite glad i tannleger fra barndommen var dette betryggende. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Kurdistan Mirza har en spesiell omsorg for de som sitter i tannlegestolen! En tannlege som ser pasienten på en så god måte må du lete lenge etter! Det gjorde mitt tannlegebesøk, med akutt skade (delt tann) der det var store smerter, til en god opplevelse! Kvalitet i alle ledd!