Nydalen Tannlegesenter AS

Sandakerveien 114 B 0484 Oslo
Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

En ivaretagende, beroligende og veldig dyktig tannlege!!

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Jeg gruer meg alltid for å gå til tannlegen. En skrekk som ligger der fra gammelt av. Men med tannlege Kurdistan Mirza føler jeg meg veldig godt ivaretatt. Hun er beroligende, og spør meg hele tiden om det går bra, så jeg føler meg veldig trygg. I tillegg er hun veldig dyktig!

Beste hittil uten tvil!

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Jeg ble henvist til Nydalen etter å følt meg til bry hos min tidligere tannlege da jeg er veldig redd og mest sannsynlig trengte narkose for kommende behandlinger.

Jeg var helt sikker på at jeg måtte ha narkose for å lage en del hull og få ny krone, men Kanwal ville prøve uten. Og jeg er så glad fordi jeg har aldri følt meg mer komfortabel og trygg. Jeg kommer aldri bytte igjen! Kan virkelig anbefale hun!

Vennlig og trygg tannlege som virkelig ha hjulpet meg

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Hun er en svært dyktig og trygg tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk siden jeg var liten og har hatt mye problemer med tennene. Over 10 tannlegebesøk i år har endelig gjort at jeg kan smile igjen. Dette er kun takket være henne. Stort pluss at hun alltid er svært tilgjengelig og svarer på telefonen dersom jeg har spørsmål. Har ringt kl. 18 på en lørdag og fått lov til å komme inn tidlig på morgningen dagen etter. Det er hva jeg kaller service.

Kommer helt klart til fortsette å gå til henne!

Kjempe flink

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Hun er en veldig flink og trygg tannlege. Hun var veldig snill og gjorde en utrolig god jobb. Spurte meg hele tiden underveis om det gikk bra og tok seg god til å forklare ting jeg lurte på. Kjempe fornøyd!

Coronatider og tannverk - 2020

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Pga. at min ordinære tannlege hadde coronastengt så endte jeg etter en tlf. runde hos Nydalen tannlegesenter og fikk Mirza som tannlege.
Det viste seg at behandlingen ble mye mer omfattende enn først antatt, men Mirza taklet alt meget bra og smertefritt og med god dialog underveis. Jeg har vært hos mange tannleger opp igjennom årene, men Mirza er en av de beste så lang. Så trenger du tannlege anbefaler så kan jeg anbefale denne tannlegen.