Nydalen Tannlegesenter AS

Sandakerveien 114 B 0484 Oslo
Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Utrolig dyktig tannlege!

Tannlege: Pål Kristoffersen Skrevet

Pål er svært dyktig, nøyaktig og strukturert. Han gikk svært grundig til verks og laget en håndfast plan i forhold til videre behandling. Han var fleksibel på hvilke tidspunkt da han jobber både dag og kveld i løpet av en uke. Han er også svært vennlig og hyggelig å forholde seg til. Samtidig opplevde jeg han som konkret når det kom til mine problemstillinger og ærlig rundt totalpris. Han er også svært oppdatert når det kommer til nye behandlingsalternativer. Med bakgrunn i dette så kommer jeg definitivt til å bruke Pål igjen!

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Akutt time på en lørdag, veldig rolig å behagelig. Trakk en visdomstann raskere og helt fritt for smerter på null komma niks! Kan virkelig anbefales

Hvor er etikken ?

Tannlege: Pål Kristoffersen Skrevet

Hei Pål ! Skuffelsen sitter fremdeles etter besøket hos deg . Føler meg skikkelig lurt . Du virket stresset og hadde egentlig ikke lyst/ tid til å gjøre noe med meg . Du svirret rundt , tok en titt i munnen min , tok noen bilder og det var det . Resten skulle du ta neste gang . Konsultasjonen var ikke kvalifisert til trygderefusjon med du benyttet deg av det allikevel . Hvor er etikken Pål ?

Utrolig snill og god tannlege.

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Anbefaler Kanwal på det sterkeste, og spesielt hvis man lider av tannlegeskrekk. Hun er faglig dyktig, omtenksom og alltid blid.

Vennlig og profesjonell

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Kanwal er meget hyggelig og en behagelig person. Hun er blid, rolig og profesjonell. Jeg følte meg trygg, selv om jeg ikke er så glad i å dra til tannlegen til vanlig. Anbefales på det varmeste.