Nydalen Tannlegesenter AS

Sandakerveien 114 B 0484 Oslo
Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Beste tannlegen

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Fikset krone og fasetter hos Bljerim. Veldig fornøyd med resultatet og oppfølgingen, gruet meg veldig men Bljerim var veldig flink til å roe meg ned.

Dyktig tannlege

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Veldig dyktig og informativ underveis i behandligen. Rolig og hyggelig, og tar veldig hensyn til resultater og pasienten. Kan anbefale 👍

Dyktig og ikke minst hyggelig tannlege

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Bljerim er først og fremst en dyktig tannlege, men han er også serviceinnstilt, morsom, hyggelig og trygg. Bestilte første time hos ham litt ved en tilfeldighet men har kommet tilbake til ham hvert år siden. Denne tannlegen anbefaler jeg på det sterkeste!

Reparasjon av knekt tann og tannrens

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Jeg må si at å være pasient hos Blerim, må være de mest avslappende timene jeg noensinne har opplevd hos en tannlege. Han tar hensyn til komfort, smerter og selvfølgelig resultat. Meget dyktig tannlege som informerer om arbeidet han utfører underveis, og stresser hverken pasienten og seg selv. Jeg har en del tenner som har blitt ødelagt pga medisiner, og jeg har en klar plan om hvem som bør hjelpe meg med dette; jo Dr Blerim Reshidi! 👌🏼👌🏼👌🏼

Den beste tannlegen i Oslo

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Jeg har alltid vært redd for å gå til tannlegen. Hos Blerim får man god oppfølging, er trygg og blir ivaretatt på en upåklagelig måte. Forsiktig, tålmodig, pedagogisk og svært dyktig tannlege. Hos Blerim er det ingen grunn til å grue seg til tannlegetimene!