Nydalen Tannlegesenter AS

Sandakerveien 114 B 0484 Oslo
Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Meget positiv opplevelse

Tannlege: Sahar Gulzar Skrevet

Sahar er rolig og trygg - flink til å forklare, og gjorde det til en positiv opplevelse. Anbefales på det sterkeste!

Behagelig, kjempeflink, effektiv og hyggelig

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Kurdistan tok imot meg en lørdag ettermiddag. Hun ble værende på jobb, selv om hun skulle ha selskap, for å hjelpe meg med å fikse et akutt tannuhell. Hun har en utrolig behagelig væremåte, er veldig dyktig, rolig, vennlig, effektiv, og resultatet ble helt supert. Det virker som om hun virkelig bryr seg, og vil det beste for deg. Tenkt om alle tannleger var som henne, da ville alle gått rundt og smilt med perfekte tenner, og de vil ikke grue seg til å gå til tannlegen. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Snill og lett å samarbeide med

Tannlege: Sahar Gulzar Skrevet

Forklare så at jeg skjønte hva som skulle gjøres på forhånd. Passet alltid at jeg ikke var ukomfortabel.

Min beste tannlegeopplevelse noensinne

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Mirza er en fantastisk tannlege! Hun gir vennlig og tydelig informasjon, og en supereffektiv og trygg gjennomføring av behandlingen. Jeg måtte fjerne en visdomstann og ble tatt hensyn til og tatt vare på underveis, samtidig som hun gjorde inngrepet unna effektivt og skikkelig. I tillegg er hun så snill og vennlig, og ivaretar deg om du er engstelig for sprøyter eller større inngrep. Virkelig dyktig og anbefales på det varmeste!

Den beste tannlegen :)

Tannlege: Evis Perdja Shala Skrevet

Beste tannlege visitten jeg har fått i Norge. Perfekt hygiene og hyggelig kommunikasjon. Korrekt tidspunkt og veldig nøye forklaring Angående tannhelsen min. Veldig glad for at jeg fikk tann behandling hos tannlege Evis.