Nydalen Tannlegesenter AS

Sandakerveien 114 B 0484 Oslo
Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Tannlegefobien er borte

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Jeg kom inn på Nydalen Tannlegesenter for en drøy uke siden med en forferdelig visdomstann. Jeg hadde veldig vondt, har aldri vært komfortabel med tannleger, og mitt humør var ikke på det beste. Og jeg ble SÅ godt mottatt!🙂 Husker dessverre ikke navnet på hun som tok meg emot, men hun brukte en veldig beroligende og forstående stemme som gjorde at jeg kunne slappe av.
Vel inne på rommet begynnte Kanwal Bhatti med jobben. Hun var rolig, metodisk, informativ og profesjonell, følte virkelig at jeg var i trygge hender.
Allt i allt superfornøyd, anbefales! 🙂
Mvh

Min beste opplevelse

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Jeg har flere ganger vært uheldig med tannlegebesøk. Enten på grunn av dårlig service eller fordi behandlingen ikke ble gjort bra nok. Tanken min endret seg helt etter at jeg hadde time hos Kurdistan Mirza. Jeg hadde lest mye bra om henne på internett, og derfor ville jeg gi meg en sjanse. Denne sjansen var verdt og jeg angrer ikke et sekund. Jeg har vært hos henne tre ganger, og jeg opplevde ingen ubehagelige smerter etter behandlingen. Hun spør alltid om hvordan du har det, og sørger for at man ikke sitter der med ubehag. Samtidig forklarer hun alt som blir gjort på deg, og begrunner hvorfor det er slikt før hun starter prosessen. Det er også noe med den positive utstrålingen hun har. Allerede når man kommer inn, så føler man automatisk at man har kommet til trygge hender. Jeg er veldig takknemlig for å ha funnet den riktige og perfekte tannlegen for meg som jeg kan trygt dra til. Hun vet godt hva hun holder på med. Kurdistan Mirza anbefales på det sterkeste uten tvil!

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Kom som ny pasient og fikk raskt time og veldig god behandling og undersøkelse. Kurdistan Mirza er kunnskapsrik, og forklarer på en enkel måte hvordan behandling du får og hvordan forebygge etc. Kom tilbake med ising et par dager senere, og fikk time på dagen. Kjempefornøyd, og vil anbefale henne på det varmeste.

En utrolig dyktig og profesjonell tannlege

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Dr.Kanwal er veldig flink til å gjøre jobben sin. Hun er effektiv, både med tid og kvalitet.

Jeg er sjeldent hos legen, og når jeg først er der ønsker jeg at ting skal gå raskt. Jeg hadde et stort problem, da jeg hadde en visdomstann som var helt feil plassert og krevde et kirurgisk inngrep for å få fjernet den. Dr.Kanwal var rask, men også utrolig varsom, hun gjorde opplevelsen MYE mer BEHAGELIG enn det man skulle tro. Hun var veldig flink, og nå (1 uke etter operasjonen) kan jeg se på resultatet mitt og med sikkerhet anbefale legen videre til andre pasienter.

Hun husker pasienten sin neste gang man er hos henne, noe som gir følelsen av å være i trygge hender. Det beste av alt er at hun er utrolig positiv, og møter deg med en strålende innstilling.

Omsorgsfull og dyktig tannlege

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Mirza gjorde tannlegebesøket til en fin og avslappet opplevelse for undertegnede, som har moderat til høy tannlegeskrekk. Hun er veldig hyggelig og man føler seg godt ivaretatt. Visdomstennene ble trukket og operert ut uten komplikasjoner eller smerter.