Nydalen Tannlegesenter AS

Sandakerveien 114 B 0484 Oslo
Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Høy faglig kompetanse

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Med bakgrunn som lege i spesialisering på et offentlig sykehus i Oslo vil jeg trygt anbefale tannlege Kurdistan Mirza til andre pasienter. Hun er faglig svært kompetent, og har en individualisert tilnærming til sine pasienter. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt hos henne. Hun var godt forbredt, og jeg fikk god informasjon både før, under og etter prosedyren. Hun tar seg god tid til pasientene sine og er oppdatert innen sitt fagfelt.

Dersom du ser etter en tannlege som er faglig dyktig og prioriterer pasientens behov så er Kurdistan Mirza den tannlegen jeg på det sterkeste vil anbefale.

En særdeles god tannlege som jeg er meget fornøyd med.

Tannlege: Weam Nehad El-Athamna Skrevet

Faglig dyktig, alltid imøtekommende og vennlig. Gir god informasjon underveis, Alltid åpen for spørsmål. Hensynsfull i forhold til om man har smerter el. En tannlege jeg har stor tillit til, som respekterer pasientene sine. Kort sagt kan jeg anbefale denne tannlegen på det varmeste.
Mvh

Fantastisk tannlege.

Tannlege: Kurdistan Mirza Skrevet

Supersnill, grei og veldig veldig flink. Hun tar godt vare på pasienten og får deg til å føle avslappet og komfortabel.

Meget dyktig og hyggelig tannlege!

Tannlege: Weam Nehad El-Athamna Skrevet

Har gått til Weam i noen år og jeg er alltid like fornøyd. Han er faglig dyktig og trivelig å prate med.
Han anbefales på det varmeste!

Utmerket tannlege

Tannlege: Weam Nehad El-Athamna Skrevet

Weam har en veldig behagelig personlighet og er en tannlege jeg stoler fullt og helt på. Jeg hadde forsømt tannpleie i noen år, og sammen fikk vi laget en plan for å ta igjen etterslepet. Han er tålmodig nok til å forklare på en enkel og informativ måte hva som bør gjøres, og han veileder utmerket der det er valgmuligheter pasienten selv kan ta.

Selve behandlingene har vært helt smertefrie og uten komplikasjoner. Lokalene og utstyret er tipptopp.