Profilbilde av tannlege Seo-Ih Jon

Seo-Ih Jon

Profilbilde av tannlege Seo-Ih Jon

Om

Seo-Ih Jon er en erfaren tannlege med mastergrad i odontologi fra Universitetet i Bergen. Hun har et sterkt fokus på faglig utvikling. Med kurs i, blant annet, periodonti, diagnostikk og behandling av smertepasienter, CAD/CAM-restaurering, søvnapné og Botox og filler foundation er hun godt rustet til å håndtere ulike tannhelseutfordringer.

Hun er kjent for sin profesjonalitet, omsorg og dedikasjon til pasientenes velvære. Seo-Ih holder seg oppdatert på de nyeste behandlingsmetodene og teknologiene for å sikre at pasientene får den beste tannbehandlingen.

Seo-Ih Jon er flerspråklig og behersker norsk, engelsk og koreansk som morsmål, noe som hjelper henne å kommunisere med pasienter fra forskjellige bakgrunner.

Enten det dreier seg om periodontal behandling, smertelindring, restaureringer eller estetiske prosedyrer, kan du være trygg på at Seo-Ih vil gi deg den omsorgen og behandlingen du fortjener. Med sin ekspertise og dedikasjon til faglig utvikling er du i trygge hender når du velger henne som din tannlege.

Autorisasjon (2017)

Seo-Ih Jon er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Seo-Ih Jon

Super duper tannlege

Klinikk: Tann-klinikken.no Smestad Skrevet

Veldig fornøyd med min tannlege Seo-hi Jon. Jeg må jevnlig rense tennene å blir alltid godt tatt vare på. Stemningen er alltid hyggelig og avslappet. Hun er meget varsom(bra for min tannlege skrekk) og fremstår for meg som meget profesjonell og kunnskapsrik. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Ingen bedre 🙏

Klinikk: Tann-klinikken Smestad Skrevet

Alltid i godt humør og profesjonell. Opplever å sovne i tannlegestolen fordi det er så god behandling. Anbefaler!

Found the best dentist in Oslo!

Klinikk: Clinica Smile Sentrum Skrevet

Found the best dentist in Oslo!
Professional skill, ability to put me at ease, transparent with all the fees and great sense of humor that makes you laugh is bonus you will get. Couldn’t recommend Dr. Soi enough everything from the amazing Invisalign journey to the aesthetic buildup procedure.

Fantastisk behandling, resultat og tannlege!

Klinikk: Clinica Smile Tannlegesenter Frogner Skrevet

Veldig fornøyd med både behandling og resultat! Kjempe dyktig og får det å gå til tannlegen til å være gøy! Alt har føltes veldig trygt og vi holdt på helt til jeg var fornøyd ! Veldig glad for at jeg valgte clinica smile og Seo-Ih som tannlege!! Sitter igjen med en veldig bra opplevelse av hele invisalign-reisen min!

Fant endelig favoritt tannlege

Klinikk: Clinica Smile Tannlegesenter Frogner Skrevet

Veldig dyktig, profesjonell og hyggelig. Hun utfører behandlinger veldig grundig og forklarer hva som skjer underveis. Følte meg veldig trygg. Anbefales på det sterkeste!