Nishevitha Rohan

Autorisasjon (2020)

Kron Dental Telefonnummer69 67 55 0069 67 55 ...
Mosseveien 60 1640 Råde
Nishevitha Rohan er tannlege i Råde

Siste vurderinger av Nishevitha Rohan

Sliter du med PTSD?

Klinikk: Kron Dental Skrevet

Som et resultat av tjeneste i utlandet har jeg fått en PTSD diagnose. Min forrige tannlege havnet i veggen du hun ikke hørte da jeg ba henne gå vekk. Har ikke tannlege skrekk, men redd for hva jeg kunne påføre tannlegen. Hun har bygd tillit og har nødvendig innsikt. Intops veteran m PTSD? Her har du rett person.

Flink tannlege som tar tannlegeskrekk på alvor

Klinikk: Flow Tannhelse Sarpsborg Skrevet

Ikke vært hos tannlege på 15 år pga traume (tannlegeskrekk) fra tidligere tannleger, men måtte komme akutt pga betennelse og trekke en tann.
Tannlege Rohan og hennes assistent var flinke til å forklare, trygge og opptrådde profesjonelt og raskt. Jeg følte meg godt ivaretatt og kan trygt anbefale henne til andre med angst for tannleger.

Meget dyktig tannlege!

Klinikk: Flow Tannhelse Sarpsborg Skrevet

Grunnet dårlige erfaringer har jeg ikke gått regelmessig til tannlegen opp gjennom årene. Derfor hadde jeg noen utfordringer med tennene. Litt tilfeldig havnet jeg hos Flow Tannhelse og Nishevitha Rohan, og det er jeg glad for. Hun fikset tennene mine på en profesjonell måte.

Nishevitha er dyktig og skånsom. Jeg hadde ingen smerter under behandlingen (fem behandlinger). Hun forklarer nøye hele prosessen og forteller om forskjellige alternativer og priser. I tillegg er hun meget hyggelig. Nå har det gått nesten tre måneder siden siste behandling og jeg er meget fornøyd med resultatet.

Jeg fikk også et godt inntrykk av andre ansatte og selve klinikken. God service, ingen ventetid og gode åpningstider. I det hele tatt var det faktisk bare hyggelig å gå til tannlegen. Noe som er helt nytt for meg.

Jeg er strålende fornøyd med Flow Tannhelse og har nå bedt Nishevita om å kalle meg inn årlig. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Dyktig tannlege med god service!

Klinikk: Flow Tannhelse Sarpsborg Skrevet

Nishevitha er en utrolig dyktig tannlege. Hun leverer god service og gjør seg tilgjengelig for sine pasienter. Jeg går til henne for invisalign behandling, og opplever at hun bruker god tid på oppfølging av behandlingen og gjør alt med et smil. Hun er veldig flink til å forklare prosessen og hva hun gjør underveis i behandlingen. Hun er også utrolig imøtekommende og blid, noe som gir en trygg og god opplevelse. Anbefales på det varmeste!

Absolutt den beste tannlegen!

Klinikk: Flow Tannhelse Sarpsborg Skrevet

Sjekk: Hyggelige, behagelige og super flinke ansatte. De tok vare på meg gjennom hele prosessen, og gjorde meg trygg. Guidet og fortalte underveis som gjorde at jeg klarte å slappe litt mer av. Så flinke å se og forstå pasientene <3

Behandling: Var i dag og fikset det ene hullet. Det må være den beste tannlegen ever! Ikke hardhendt, rolig, inkluderende. Jeg har helt sinnsykt tannlegeskrekk, og etter i dag gruer jeg meg ikke så mye til neste gang. Kanskje hun klarer å kurere tannlegeskrekken min etterhvert (det trur jeg faktisk). Jeg har i alle fall funnet min faste tannlege og anbefaler henne til alle <3