Profilbilde av tannlege Ari Hafid

Ari Hafid

Profilbilde av tannlege Ari Hafid

Om

Tannlege Ari Hafid har en lidenskap for å hjelpe sine pasienter og har alltid deres velvære som sin fremste prioritet. Han er sterkt engasjert i sitt yrke og har spesiell interesse for rotfyllinger og protetikk. I tillegg har han omfattende kompetanse innen kirurgi og er sertifisert Invisalign-behandler.

Kombinasjonen av et godt teoretisk grunnlag og en lidenskap for faget har gjort Ari til en dyktig tannlege. I tillegg er han målrettet mot å dyrke sin kunnskap ytterligere for å gi sine pasienter det beste.

Ari har betydelig erfaring med å håndtere pasienter som lider av tannlegeskrekk. Han arbeider hardt for å skape en trygg og beroligende opplevelse for dem. Gjennom sin empati og tålmodighet oppretter Ari et tillitsfullt forhold til sine pasienter. Han tar seg alltid tid til å lytte til deres behov og bekymringer.

Autorisasjon (2020)

Siste vurderinger av Ari Hafid

Hyggelig og serviceinnstilt

Klinikk: Tannkunsten Skrevet

Opplever Ari som en veldig blid og hyggelig tannlege. Han er effektiv og grundig, forklarer hva han gjør, og er opptatt av at jeg som pasient skal ha det bra under behandlingen. Han legger opp en fin behandlingsplan, og kommer med gode råd. Kan anbefales.

Forståelsesfull og dyktig tannlege

Klinikk: Tannkunsten Skrevet

Et hyggelig og trygt besøk hos tannlegen. Ari er forståelsesfull og imøtekommende, og opplevelsen var bra fra start til slutt. Serviceinnstilt, og gode priser som er verdt det. Fikk også forklart alt nøye. Var godt for meg som har tannlegeskrekk å møte Ari. Selve behandlingen opplevdes veldig bra. Effektivt, nøye og smertefritt. Anbefales på det sterkeste, og ihvertfall hvis man har tannlegeskrekk.

Dyktig og omsorgsfull tannlege

Klinikk: Kongsberg Tannlegesenter AS Skrevet

Hei, hatt gleden av å være en pasient hos Ari et par ganger nå og førsteinntrykket mitt er veldig positivt, han var veldig imøtekommende og hørte på mine behov og bekymringer. Han tar seg alltid tid til å forklare hva som skjer under behandlingen og svaret på alle spørsmålene mine på en forståelig måte.

Alt i alt kan jeg trygt anbefale Ari til alle som søker en dyktig og omsorgsfull tannlege.

Beste tannlegen jeg noen sinne har hatt!

Klinikk: Kongsberg Tannlegesenter AS Skrevet

For folk med eller uten tannlege skrekk er dette den beste tannlegen du kan ha! Flink til å kommunisere underveis.
tar hensyn om det er noe man syntes er skummelt, eller rett og slett bare trenger en pause. Veldig rask, forsiktig og dyktig å slutt resultatet blir helt strøkent.
Helt smertefritt!
Jeg selv har tannlege skrekk, å det å få en så god tannlege har forandret alt.

En utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Kongsberg Tannlegesenter AS Skrevet

Ari er en tannlege som virkelig kan faget sitt. Følte meg trygg og ivaretatt fra første møte, gjennom hans fremtoning som tannlege. Fikk perfekte fyllinger, og en gom til natten som har hjulpet meg å ivareta tennene. Ikke stram eller ubehagelig, og jeg sover godt med den. Ari gir deg det smilet du fortjener. Veldig fornøyd, og anbefales virkelig. En engasjert og kunnskapsrik tannlege!