Kongsberg Tannlegesenter AS

Kongsberg Tannlegesenter AS holder til i Kongsberg

Siste vurderinger av Kongsberg Tannlegesenter AS

Dyktig og omsorgsfull tannlege

Tannlege: Ari Hafid Skrevet

Hei, hatt gleden av å være en pasient hos Ari et par ganger nå og førsteinntrykket mitt er veldig positivt, han var veldig imøtekommende og hørte på mine behov og bekymringer. Han tar seg alltid tid til å forklare hva som skjer under behandlingen og svaret på alle spørsmålene mine på en forståelig måte.

Alt i alt kan jeg trygt anbefale Ari til alle som søker en dyktig og omsorgsfull tannlege.

Beste tannlegen jeg noen sinne har hatt!

Tannlege: Ari Hafid Skrevet

For folk med eller uten tannlege skrekk er dette den beste tannlegen du kan ha! Flink til å kommunisere underveis.
tar hensyn om det er noe man syntes er skummelt, eller rett og slett bare trenger en pause. Veldig rask, forsiktig og dyktig å slutt resultatet blir helt strøkent.
Helt smertefritt!
Jeg selv har tannlege skrekk, å det å få en så god tannlege har forandret alt.

En utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Ari Hafid Skrevet

Ari er en tannlege som virkelig kan faget sitt. Følte meg trygg og ivaretatt fra første møte, gjennom hans fremtoning som tannlege. Fikk perfekte fyllinger, og en gom til natten som har hjulpet meg å ivareta tennene. Ikke stram eller ubehagelig, og jeg sover godt med den. Ari gir deg det smilet du fortjener. Veldig fornøyd, og anbefales virkelig. En engasjert og kunnskapsrik tannlege!

Fantastisk flink tannlege!

Tannlege: Stefanie Mann Skrevet

Stefanie fikk til det jeg ikke trodde var mulig. Jeg som har vært livredd for å gå til tannlegen er endelig kvitt odontofobien. Gikk i flere år med tannverk før jeg endelig tok meg sammen og fikk en time hos henne.
Utrolig bra oppfølging både med tanke på angstbehandling og tannbehandling.
Føler meg trygg og ivaretatt. Hun setter av god tid, forklarer og svarer på alle spørsmålene man måtte ha.
Kjempe takknemlig for all hjelpen jeg har fått!

Knall !

Tannlege: Thomas Hegstad Ottersen Skrevet

Thomas er svært profesjonell, ryddig og tillitsvekkende.
Thomas sjekker dine tenner, deretter presenterer hva han må gjøre, hvorfor og hva det koster. Har tidligere aldri opplevd dette. Han har topp moderne utstyr og trivelige lokaler.

Thomas har en svært lugn måte å være på, og er flink til å ta hensyn - spesielt de med tannlege skrekk. Muligens er han litt dyrere enn snittet (uten at jeg har lagt merke til dette).

Anbefales på det varmeste!