Kongsberg Tannlegesenter AS

Nymoen Torg 6 3611 Kongsberg
Kongsberg Tannlegesenter AS holder til i Kongsberg

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kongsberg Tannlegesenter AS

Vil ikke annbefale denne tannlege fordi han var dyr

Tannlege: Hans Martin Hansen Skrevet

Ved bestilling av time pr telefon forstod den som tok telefon godt nok norsk så jeg måtte snakke med to ulike resepsjonister
Ved ankomst til time ble jeg sittende i resepsjonsområde å vente en time før de kom å sa at de hadde glemt å registrere timen min

Her er det alt for dyrt ift tjenestene en får

Uniformen til tannlegen var ikke ren ved ankomst

Fantastisk tannlege

Tannlege: Silje Eikre Skrevet

Lytter til pasienten. Smertefri behandler. Utrolig dyktig. Tar «tannlegeskrekken» på alvor. Over all forventning.

Dyktig tannlege

Tannlege: Silje Eikre Skrevet

Silje er en veldig dyktig tannlege. Behagelig vesen og flink til å forklare hva hun gjør. Svært forsiktig slik at ubehag og smerte unngås. Får inntrykk at hun holder seg oppdatert og ønsker å tilby moderne og effektiv behandling.

Lett på hånden

Tannlege: Silje Eikre Skrevet

Silje er en utrolig dyktig tannlege, lett på hånden, forsiktig og grundig. Forklarer alltid hva hun gjør så man ikke blir overrasket eller urolig. Ingen grunn til å være bekymret når man skal til henne. Kort ventetid og lett tilgjengelig. Anbefales på det sterkeste!

Kjempe dyktig tannlege

Tannlege: Silje Eikre Skrevet

Hun er rolig, forståelsesfull, dyktig, faglig orientert og bare helt fantastisk! Jeg har tannlegeskrekk og angst, å det er en fryd å gå til Silje! Hun gjør det som trengs for at du føler at du sitter med kontrollen over timen.