Kongsberg Tannlegesenter AS

Nymoen Torg 6 3611 Kongsberg
Kongsberg Tannlegesenter AS holder til i Kongsberg

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kongsberg Tannlegesenter AS

En utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Ari Hafid Skrevet

Ari er en tannlege som virkelig kan faget sitt. Følte meg trygg og ivaretatt fra første møte, gjennom hans fremtoning som tannlege. Fikk perfekte fyllinger, og en gom til natten som har hjulpet meg å ivareta tennene. Ikke stram eller ubehagelig, og jeg sover godt med den. Ari gir deg det smilet du fortjener. Veldig fornøyd, og anbefales virkelig. En engasjert og kunnskapsrik tannlege!

Vil ikke annbefale denne tannlege fordi han var dyr

Tannlege: Hans Martin Hansen Skrevet

Ved bestilling av time pr telefon forstod den som tok telefon godt nok norsk så jeg måtte snakke med to ulike resepsjonister
Ved ankomst til time ble jeg sittende i resepsjonsområde å vente en time før de kom å sa at de hadde glemt å registrere timen min

Her er det alt for dyrt ift tjenestene en får

Uniformen til tannlegen var ikke ren ved ankomst

Fantastisk flink tannlege!

Tannlege: Stefanie Mann Skrevet

Stefanie fikk til det jeg ikke trodde var mulig. Jeg som har vært livredd for å gå til tannlegen er endelig kvitt odontofobien. Gikk i flere år med tannverk før jeg endelig tok meg sammen og fikk en time hos henne.
Utrolig bra oppfølging både med tanke på angstbehandling og tannbehandling.
Føler meg trygg og ivaretatt. Hun setter av god tid, forklarer og svarer på alle spørsmålene man måtte ha.
Kjempe takknemlig for all hjelpen jeg har fått!

Kongsberg's best tannlege imo

Tannlege: Hans Martin Hansen Skrevet

Vært hos Hans Martin 3 ganger og alltid like fornøyd med arbeidet som blir utført. Anbefales!

Knall !

Tannlege: Thomas Hegstad Ottersen Skrevet

Thomas er svært profesjonell, ryddig og tillitsvekkende.
Thomas sjekker dine tenner, deretter presenterer hva han må gjøre, hvorfor og hva det koster. Har tidligere aldri opplevd dette. Han har topp moderne utstyr og trivelige lokaler.

Thomas har en svært lugn måte å være på, og er flink til å ta hensyn - spesielt de med tannlege skrekk. Muligens er han litt dyrere enn snittet (uten at jeg har lagt merke til dette).

Anbefales på det varmeste!