Kongsberg Tannlegesenter AS

Telefonnummer32 73 14 3432 73 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nymoen Torg 6 3611 Kongsberg
Kongsberg Tannlegesenter AS holder til i Kongsberg

Siste vurderinger av Kongsberg Tannlegesenter AS

Lett på hånden

Tannlege: Silje Eikre Skrevet

Silje er en utrolig dyktig tannlege, lett på hånden, forsiktig og grundig. Forklarer alltid hva hun gjør så man ikke blir overrasket eller urolig. Ingen grunn til å være bekymret når man skal til henne. Kort ventetid og lett tilgjengelig. Anbefales på det sterkeste!

Kjempe dyktig tannlege

Tannlege: Silje Eikre Skrevet

Hun er rolig, forståelsesfull, dyktig, faglig orientert og bare helt fantastisk! Jeg har tannlegeskrekk og angst, å det er en fryd å gå til Silje! Hun gjør det som trengs for at du føler at du sitter med kontrollen over timen.

Fantastisk flink tannlege!

Tannlege: Stefanie Mann Skrevet

Stefanie fikk til det jeg ikke trodde var mulig. Jeg som har vært livredd for å gå til tannlegen er endelig kvitt odontofobien. Gikk i flere år med tannverk før jeg endelig tok meg sammen og fikk en time hos henne.
Utrolig bra oppfølging både med tanke på angstbehandling og tannbehandling.
Føler meg trygg og ivaretatt. Hun setter av god tid, forklarer og svarer på alle spørsmålene man måtte ha.
Kjempe takknemlig for all hjelpen jeg har fått!

Kongsberg's best tannlege imo

Tannlege: Hans Martin Hansen Skrevet

Vært hos Hans Martin 3 ganger og alltid like fornøyd med arbeidet som blir utført. Anbefales!

Knall !

Tannlege: Thomas Hegstad Ottersen Skrevet

Thomas er svært profesjonell, ryddig og tillitsvekkende.
Thomas sjekker dine tenner, deretter presenterer hva han må gjøre, hvorfor og hva det koster. Har tidligere aldri opplevd dette. Han har topp moderne utstyr og trivelige lokaler.

Thomas har en svært lugn måte å være på, og er flink til å ta hensyn - spesielt de med tannlege skrekk. Muligens er han litt dyrere enn snittet (uten at jeg har lagt merke til dette).

Anbefales på det varmeste!