Susanne Vale

Notodden Tannklinikk
Heddalsvegen 22 3674 Notodden
Susanne Vale er tannlege i Notodden

Siste vurderinger av Susanne Vale

Dyktig tannlege med et smil

Klinikk: Notodden Tannklinikk Skrevet

Dro til henne for en undersøkelse. Veldig behagelig å bli møtt med et smil og hyggelig prat. Fikk meg til å føle meg komfortabel. Undersøkelsen var bra. Forklarte meg hva alternativene mine var på en forståelig måte. Hun var profesjonell og faglig dyktig. Drar til henne igjen.

Fantastisk dyktig og behagelig tannlege❤️

Klinikk: Notodden Tannklinikk Skrevet

Ringte tannlege i dag til morgenen, etter 2 dager med intens smerte i kjeven. Var nok en fylling som var litt for høy, og som til slutt var vond.
Dette ble gjort hos annen tannlege, men fikk beskjed om å ringe tilbake om det ble plagsomt(hyggelig tannlege det også😊). Kom til Susann i ettermiddag, og etter en kjapp justering, så merket jeg stor forskjell, og smertene var helt bort etter 1 times tid. Tålmodig, behagelig og flink, jeg sendte mange takknemlige tanker til henne i dag❤️. Heldige de som har henne som tannlege!

Den aller beste tannlegen som finnes

Klinikk: Notodden Tannklinikk Skrevet

hun er en tannlege som tar pasientene på alvor. jeg lider av tannlegeskrekk men hu klarer å berolige meg og får meg til å føle meg trygg når jeg er hos hu. hu er 3 år yngre enn meg men innehar vannvittig mye kunnskap.